H εταιρεία Μύλοι Λούλη, με βαθιά ιστορία και παράδοση 7 γενιών, σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Πειραιώς & Νήσων, υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά και με την ευγενική υποστήριξη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά, συνδιοργάνωσε από τις 21-24 Σεπτεμβρίου την Γιορτή Ψωμιού στην πλατεία Κανάρη στο […]

H εταιρεία Μύλοι Λούλη, με βαθιά ιστορία και παράδοση 7 γενιών, σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Πειραιώς & Νήσων, υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά και με την ευγενική υποστήριξη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά, συνδιοργάνωσε από τις 21-24 Σεπτεμβρίου την Γιορτή Ψωμιού στην πλατεία Κανάρη στο Πασαλιμάνι.

Από το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου μέχρι την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου, δημιουργήθηκε ένα πλήρως εξοπλισμένο, υπαίθριο αρτοποιείο όπου έμπειροι αρτοποιοί ζύμωσαν, έπλασαν και φούρνισαν κάθε είδους αρτοσκευάσματα τα οποία μοίρασαν δωρεάν στους μικρούς και μεγάλους επισκέπτες της εκδήλωσης. Με βασικό θέμα και στόχο την στήριξη του Φούρνου της Γειτονιάς δεκάδες αρτοποιοί παρουσίασαν όλα τα στάδια παραγωγής του φρέσκου ψωμιού, αναδεικνύοντας παράλληλα την θρεπτική του αξία αλλά και την απαραίτητη παρουσία του για μια ισορροπημένη διατροφή. Η Μύλοι Λούλη συμμετείχε με την χορήγηση και εγκατάσταση του ειδικά διαμορφωμένου περιπτέρου της στον εκθεσιακό χώρο, αλλά και με την διάθεση 1.500 κιλών αλεύρι στους αρτοποιούς για τις ανάγκες της εκδήλωσης.

Myloi

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν χορευτικά συγκροτήματα και παραδοσιακή μουσική, ενώ την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου στις 19.00 μ.μ., πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της εκδήλωσης, όπου και απηύθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος της εταιρείας, κ. Νίκος Λούλης τονίζοντας τη σημαντικότητα του φούρνου της γειτονιάς. Παράλληλα, τη Δευτέρα 23 και την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου μικροί μαθητές από τα δημοτικά σχολεία του Πειραιά για 3 ώρες είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν διαδραστικό θεατρικό πρόγραμμα σχετικό με το σιτάρι και το ψωμί. Στο χώρο του περιπτέρου βρίσκονταν διασκεδαστές οι οποίοι απασχόλησαν τους μικρούς μας φίλους. Επιπλέον, την προσοχή των επισκεπτών τράβηξε ο παραδοσιακός πετρόμυλος της Μύλοι Λούλη που λειτουργούσε εντός του περιπτέρου και τους έδωσε την δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία άλεσης του σιταριού και της παραγωγής αλεύρου.

H Μύλοι Λούλη, αποδεικνύει στην πράξη την συνεισφορά της προς την κοινωνία, υλοποιώντας πρωτοβουλίες, με ουσιαστικά αποτελέσματα. Η «Γιορτή Ψωμιού», αποτελεί ετήσιο θεσμό και επιβεβαιώνει τη στήριξη της εταιρείας προς την τοπική κοινωνία και την τόνωση της τοπικής οικονομίας της. Η Μύλοι Λούλη, με παράδοση που μετρά δύο αιώνες, παραμένει πιστή στο όραμά της για δημιουργία αξίας για την ανθρώπινη διατροφή, θέτοντας ως προτεραιότητα τον άνθρωπο, για το σήμερα και τις επόμενες γενιές.

Λίγα λόγια για την Μύλοι Λούλη

Η εταιρία Μύλοι Λούλη που μετρά 2 αιώνες διαρκούς παρουσίας στην εγχώρια αγορά, κατέχει την 1η θέση στην ελληνική αλευροβιομηχανία σε αλέσεις, πωλήσεις και τεχνολογία. Διαθέτοντας τέσσερις υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής στη Σούρπη, στο Κερατσίνι, στη Θήβα και στο Toshevo της Βουλγαρίας, έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων, την άριστη εξυπηρέτηση και την δημιουργία αξίας για το κοινωνικό σύνολο. Ξεκινώντας από ένα μικρό μύλο στην Ήπειρο πριν από 236 χρόνια οι Μύλοι Λούλη παράγουν 170 διαφορετικούς τύπους αλεύρων και σιμιγδαλιών με ονομασία Μύλοι Λούλη και Μύλοι Αγίου Γεωργίου και δεσμεύονται πως το καλό αλεύρι θέλει αγάπη και μεράκι. Με ένα ευρύ δίκτυο διανομής πανελλαδικά εξυπηρετεί τους πελάτες της από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη. Η εταιρεία απασχολεί 282 εργαζόμενους, επενδύει διαρκώς σε νέα τεχνολογικά μέσα που θα αναβαθμίσουν τα εργοστάσιά της συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία. Η Εταιρεία ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ Α.Ε. είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών με τον διακριτικό τίτλο «ΛΟΥΛΗ».

empty alt

Υδατάνθρακες για την άσκηση

Η σημαντικότερη πηγή ενέργειας για όσους αθλούνται είναι το γλυκογόνο λένε οι έρευνες. Τροφές που περιέχουν υδατάνθρακες είναι πολύ βασικές, αφού βοηθούν στην καλύτερη απόδοση της αερόβιας άσκησης.
empty alt

Cloud eggs: Η νέα μανία του Instagram

To 2016 ήταν η χρονιά του sushi burger- το 2017 φαίνεται να ανήκει στο cloud egg! Αυτά τα αυγά έχουν γίνει το νέο trend που τρως για πρωινό και σου φτιάχνει τη διάθεση καθώς ο κρόκος στη μέση αντιπροσωπεύει τον ήλιο και τα φουσκωμένα ασπράδια μοιάζουν με […]
empty alt

Διεθνής διάκριση για νεαρή Ελληνίδα σεφ

Κράτησε στη μνήμη σου αυτό το όνομα, γιατί ίσως να το συναντάς όλο και συχνότερα στο μέλλον: Η νεαρή σεφ Κωνσταντίνα Βούλγαρη Κοντεσοπούλου είναι η νικήτρια του τοπικού διαγωνισμού S.
empty alt

Διαγωνισμός: Σχεδίασε ένα χώρο εστίασης

Μετά το πρόγραμμα «ROOM18: Το Νέο Αστικό Ξενοδοχείο» (2016) η Διεθνής Επιθεώρηση Αρχιτεκτονικής Δομές προκήρυξε έναν Διεθνή Διαγωνισμού Σχεδιασμού με αντικείμενο το σχεδιασμό ενός εσωτερικού χώρου εστίασης για 8 άτομα, εμβαδού 24-30μ2.
empty alt

Η νέα τάση; Vegan κρασί!

Με ένα άρθρο που τιτλοφορείται «Vegan κρασί: σύντομα κοντά σας» η Guardian κάνει ένα μίνι αφιέρωμα στη νέα αυτή τάση, που έρχεται να προστεθεί στις ολοένα περισσότερες διατροφικές επιλογές των vegans (όσων απέχουν από όλα τα ζωικά προϊόντα) στις μέρες μας.
empty alt

Εμφιαλωμένο νερό που έχει γεύση κρασιού

Μια εταιρεία έκανε κυριολεκτικά το θαύμα της, μετατρέποντας το νερό σε οίνο. Το προϊόν με την εμπορική ονομασία O.Vine, το οποίο χαρακτηρίζεται «νερό κρασιού», φτιάχνεται από εκχύλισμα φλούδας και σπόρων σταφυλιού που περισσεύουν μετά τη διαδικασία παρασκευής κρασιού και που, διαφορετικά, θα...
empty alt

H Barilla ενώνει τις δυνάμεις της με τον Roger Federer

Στο νέο διαφημιστικό της Barilla, που προβάλλεται ήδη σε 40 χώρες, ο καταξιωμένος πρωταθλητής του τένις Roger Federer συμμετέχει σε έναν «αγώνα μαγειρικής» με το βραβευμένο με Michelin Star σεφ Davide Oldani, με στόχο να ετοιμάσουν ένα πιάτο σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα υπό τους ήχους του Ζορμπά.
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.
Back To Top