Οι χυμοί φαίνεται να έχουν γίνει τα νέα κοκτέιλ, κατά κάποιον τρόπο, καθώς τα juice bars αυξάνονται όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας, ενώ οι πιο «ενημερωμένες» καφετέριες διαθέτουν πλέον ένα μενού με άπειρους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών.


Οι χυμοί φαίνεται να έχουν γίνει τα νέα κοκτέιλ, κατά κάποιον τρόπο, καθώς τα juice bars αυξάνονται όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας, ενώ οι πιο «ενημερωμένες» καφετέριες διαθέτουν πλέον ένα μενού με άπειρους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών. Το ήξερες, ωστόσο, ότι στους σπιτικούς σου χυμούς μπορείς να προσθέσεις και άλλα υλικά, πέρα από φρούτα και λαχανικά, δίνοντας μια νέα διάσταση στη γεύση τους – και επιπλέον υγιεινά οφέλη; Για παράδειγμα:

Μυρωδικά. Ίσως στη λεμονάδα σου να χρησιμοποιείς ήδη φρέσκο δυόσμο, το είχες σκεφτεί όμως, π.χ., ότι σε ένα χυμό από καρότο και μήλο ταιριάζουν η πιπερόριζα και το θυμάρι, στο καρότο και το αχλάδι το δεντρολίβανο, στο χυμό γκρέιπφρουτ ο βασιλικός ή σε ένα μείγμα από κέιλ, σπανάκι, αγγούρι και ανανά η πιπερόριζα και ο κόλιανδρος;

Ανθόνερο. Λίγες σταγόνες ανθόνερου από άνθη πορτοκαλιάς ή ροδόνερου αναμειγμένες με ζάχαρη όταν προστίθενται σε πράσινους χυμούς απαλύνουν τη γεύση ενός λαχανικού που πικρίζει. Μπορείς πάντως να δοκιμάσεις να τις προσθέσεις σε όλα τα είδη των χυμών, καθώς και σε κοκτέιλ, ξεκινώντας από μία σταγόνα για να δεις αν σου αρέσει το αποτέλεσμα.

Ενεργός άνθρακας σε σκόνη. Λέγεται ότι έχει αποτοξινωτική δράση για τον οργανισμό και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς νέες τάσεις, ωστόσο η συγκεκριμένη ιδιότητά του παραμένει αμφιλεγόμενη. Αν προσθέσεις πάντως ελάχιστη ποσότητα ενεργού άνθρακα σε έναν χυμό φρούτων, θα «σπάσεις» την υπερβολική γλυκύτητά του.

Πιπέρι καγιέν. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις, εναλλακτικά, μαύρο πιπέρι ή κανέλα για να δώσεις στο χυμό μια πιο πικάντικη διάσταση.

Σκόνη βανίλιας. Αρκεί να προσθέσεις ελάχιστη σε ένα χυμό για να του δώσεις το υπέροχο άρωμά της. Χρησιμοποίησε φυσική βανίλια, όχι την τεχνητή «βανιλίνη».

empty alt

Το κόλπο για να καρυκεύεις πάντα ομοιόμορφα το φαγητό σου

Όσο κι αν προσπαθείς να καρυκεύσεις ομοιόμορφα ένα φαγητό, πάντα καταλήγουν κάποια κομμάτια π.χ. πιο αλατισμένα και άλλα άγευστα; Ακολούθησε το κόλπο που προτείνει η συγγραφέας βιβλίων μαγειρικής Dorie Greenspan, με πιο πρόσφατη έκδοσή της το «Everyday Dorie: The Way I Cook».
empty alt

Τα 12 πιο δημοφιλή είδη ζυμαρικών και οι συνταγές στις οποίες θα τα χρησιμοποιήσεις

Όταν σκεφτόμαστε τη φράση «ιταλική κουζίνα», η πρώτη εικόνα που μας έρχεται στο μυαλό είναι συνήθως ένα πιάτο Spaghetti, όμως ζυμαρικά δεν είναι μόνο τα κλασικά αυτά μακρόστενα μακαρόνια.
empty alt

5 λάθη που πρέπει να αποφεύγεις στην προετοιμασία των γευμάτων

Αρκεί να αφιερώσεις δύο περίπου ώρες μέσα στο Σαββατοκύριακο για να μην ταλαιπωρείσαι μεσοβδόμαδα με το μαγείρεμα – ή τουλάχιστον για να ελαχιστοποιήσεις το μαγείρεμα μέσα στην εβδομάδα.
empty alt

Ποια τάπερ είναι καλύτερα: τα πλαστικά ή τα γυάλινα;

Όταν καλείσαι να διαλέξεις ανάμεσα σε ένα γυάλινο ή ένα πλαστικό τάπερ, η απάντηση καθορίζεται ανάλογα με την εκάστοτε χρήση του αλλά και τα δικά σου ζητούμενα.
empty alt

Σαλάτα με κοτόπουλο και αβοκάντο

Αγαπάμε αυτή τη σαλάτα που σερβίρεται πάνω από χόρτα ή λαχανικά όσο την αγαπάμε ανάμεσα σε δύο φέτες ψωμί προζύμι.
empty alt

Σάντουιτς με τόνο (άριστα)!

Λάτρεις του τόνου γνωρίστε το απόλυτο σάντουιτς για εσάς. Ξεχάστε το ότι το ψάρι δεν πάει με τυρί και με τη σωστή ποσότητα από τυρί Cheddar, και ένα ζευγάρι καλές φέτες ντομάτας, αυτή η εκδοχή θα ενθουσιάσει κι όσους δεν βάζουν ψάρι στο στόμα τους.
empty alt

Ενεργειακές Μπάλες Φυστικοβούτυρου

Αυτές οι υγιεινές ενεργειακές μπάλες φυστικοβούτυρου και σοκολάτας προσφέρουν ένα μείγμα απλών και σύνθετων υδατανθράκων για να σας βοηθήσουν να γεμίσετε τις μπαταρίες της ενέργειάς σας όποτε χρειάζεστε λίγη ώθηση.
empty alt

Η πιο εύκολη «μηλόπιτα» που θα φτιάξεις ποτέ

Θα μπορούσες να την πεις και γλυκιά «πίτσα» μήλου…

Back To Top