Είναι ένας σχεδόν παγκόσμιος κανόνας ότι λίγο πριν το καλοκαίρι ή, όπως η εποχή που διανύουμε, ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού, είναι η εποχή κατά την οποία οι περισσότεροι θυμούνται ότι πρέπει να κάνουν λίγο δίαιτα και λίγο γυμναστική για να ετοιμαστούν να ξεχυθούν στις παραλίες για […]

Είναι ένας σχεδόν παγκόσμιος κανόνας ότι λίγο πριν το καλοκαίρι ή, όπως η εποχή που διανύουμε, ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού, είναι η εποχή κατά την οποία οι περισσότεροι θυμούνται ότι πρέπει να κάνουν λίγο δίαιτα και λίγο γυμναστική για να ετοιμαστούν να ξεχυθούν στις παραλίες για μπάνια και ηλιοθεραπεία.

Αν είσαι και εσύ σε αυτή τη φάση, και παράλληλα ψάχνεις την κατάλληλη δίαιτα και διατροφή για να χάσεις κάποια περιττά κιλά εύκολα, αποτελεσματικά και χωρίς να τρελαθείς στην πείνα, η επιστήμη σου δίνει τη λύση!

Σύμφωνα, λοιπόν, με μία νέα έρευνα της Physicians Committee for Responsible Medicine στην Ουάσινγκτον, υπάρχει μία πολύ βασική αλλαγή που μπορείς να κάνεις στη διατροφή σου για να έχεις τα αποτελέσματα που θες και αυτή είναι να ακολουθήσεις χορτοφαγική δίαιτα!

Όπως διαπίστωσαν, η χορτοφαγική δίαιτα είναι δύο φορές πιο αποτελεσματική στην απώλεια βάρους από τη διατροφή που περιλαμβάνει κρέας, ενώ φαίνεται ότι οι χορτοφάγοι όχι μόνο χάνουν βάρος πιο εύκολα αλλά η διατροφή τους ενισχύει και το μεταβολισμό τους.

Η διαφορά στο βάρος που έχασε η κάθε ομάδα ήταν σημαντική, αφού οι άνθρωποι που ακολούθησαν χορτοφαγική διατροφή έχασαν κατά μέσο όρο 6,2 κιλά ενώ αντίστοιχα τα μέλη της ομάδας που δεν ακολουθούσε χορτοφαγική δίαιτα έχασε κατά μέσο όρο 3,2 κιλά.

Για τις ανάγκες της έρευνας που έγινε για άτομα που πάσχουν από μεταβολικό σύνδρομο και από διαβήτη τύπου 2, οι επιστήμονες εξέτασαν 74 άτομα με διαβήτη τύπου 2, όπου οι μισοί ακολούθησαν χορτοφαγική δίαιτα και οι άλλοι μισοί την κλασική αντι-διαβητική διατροφή.

Η χορτοφαγική δίαιτα που ακολούθησαν οι μισοί συμμετέχοντες περιλάμβανε κυρίως φρούτα, λαχανικά, καρπούς, σπόρους, δημητριακά και όσπρια, ενώ από ζωικά παράγωγα είχε μόνο μία μερίδα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά κάθε ημέρα.

 

empty alt

Πρωτότυπες ιδέες για να μαγειρέψεις τις αγκινάρες

Αν πάρεις τη μεγάλη απόφαση να καθαρίσεις τις αγκινάρες (εκτός αν έχεις την τύχη να βρεις άγριες, που είναι πιο τρυφερές και δεν χρειάζονται ιδιαίτερο καθάρισμα), όλα τα άλλα είναι εύκολα.
empty alt

Ποια είδη τυριού λιώνουν ευκολότερα και ομορφότερα;

Γιατί κάποια τυριά λιώνουν εύκολα, γρήγορα και όμορφα, ενώ άλλα αντιστέκονται ακόμα και στις πιο υψηλές θερμοκρασίες; Κάθε τυρί συνδυάζει νερό και λίπος.
empty alt

4 tips για πεντανόστιμο ψητό κοτόπουλο

Αν το ψητό κοτόπουλο πετύχει, είναι ένα όνειρο. Αν όχι, μπορεί να είναι ακόμα και για πέταμα.
empty alt

Bruschetta time…

  Τίποτα δεν «καλωσορίζει» το καλοκαίρι όπως η… μπρουσκέτα. Αν και μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά το να τρίψεις το φρυγανισμένο ψωμί με σκόρδο θα απογειώσει το γευστικό του αποτέλεσμα.
empty alt

Πώς να ψήσετε φιλέτο σολομού στη σχάρα

Από όλα τα ψάρια στη σχάρα, ο σολομός είναι από τους πιο εύκολους και έχει τη δυνατότητα να δώσει μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματα – αν ψωνίσεις έξυπνα και προετοιμάσεις σωστά τόσο το ψάρι όσο και τη σχάρα.
empty alt

Say cheese… στο φούρνο

Το τυρί είναι ένα τρόφιμο σε τέτοια ποικιλία που αποκλείεται να μην υπάρχει κάποιο που να του έχεις αδυναμία.
empty alt

Μια γευστική κι υγιεινή οπτασία στο πιάτο σου

Τα λαχανικά είναι ό,τι καλύτερο μπορούμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας: πλούσια σε φυτικές ίνες, ιδανικά για μια διατροφή γεμάτη βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, τα λαχανικά αποδεικνύουν καθημερινά πως εκτός από υγιεινά, μπορούν να κάνουν τα πιάτα μας ευφάνταστα και πεντανόστιμα! Ακόμη κι όταν θέλεις...
empty alt

Υγιεινό, γρήγορο, θρεπτικό πρωινό για να ξεκινήσετε νόστιμα τη μέρα σας

Το μόνο που χρειάζεται είναι 5 λεπτά για να ετοιμάσετε αυτή την εύκολη και νόστιμη συνταγή πρωινού.

Back To Top