Είναι οικονομικά, ευέλικτα, εύκολα, γρήγορα και μπορούν να ταΐσουν ένα ολόκληρο πλήθος. Ο λόγος για τα γεύματα σε πλατό, όπου μπορείς να σερβίρεις σχεδόν τα πάντα.

Είναι οικονομικά, ευέλικτα, εύκολα, γρήγορα και μπορούν να ταΐσουν ένα ολόκληρο πλήθος. Ο λόγος για τα γεύματα σε πλατό, όπου μπορείς να σερβίρεις σχεδόν τα πάντα. Αυτό είναι το concept του καινούριου βιβλίου μαγειρικής, «Platters and Boards», που σύμφωνα με το Refinery29.com αντικατοπτρίζει μια νέα τάση.

Ανάμεσα στις ιδέες της συγγραφέα του βιβλίου, Shelly Westerhausen, είναι η παρακάτω πρόταση για ένα brunch εύκολο, γρήγορο αλλά και οικονομικό, καθώς αξιοποιεί ό,τι υπάρχει ήδη στο ψυγείο σου.

Brunch σε πλατό, για 12 άτομα

Η στρατηγική του: Γέμισε ένα μεγάλο πλατό με όσα φαγητά χωράει (για να μη μείνει κανένας πεινασμένος και για να μη χρειαστεί να το ξαναγεμίσεις στη διάρκεια του πάρτι). Ή χρησιμοποίησε πολλές, μικρότερες πιατέλες. Οι συνδυασμοί του; Ψωμί σε φέτες με ξερά σύκα και τυρί μοτσαρέλα είναι ένας μόνο, ενδεικτικός.

Το ποτό που το συνοδεύει: Στο τραπέζι μπορεί κάλλιστα ο φρέσκος χυμός πορτοκαλιού να συνυπάρχει με αφρώδη οίνο. Η ιδανική δικαιολογία για να πιείς σαμπάνια για πρωινό.

Το κρέας που περιλαμβάνει: Αντί για τις κλασικές επιλογές του πρωινού (π.χ. ζαμπόν, μπέικον), συνόδευσε αυτό το πλατό με προσούτο, που πηγαίνει εξαιρετικά με το σύκο και με μαλακά τυριά.

Τι θα χρειαστείς: Μαλακό τυρί όπως μοτσαρέλα, ξερά σύκα, ελιές Καλαμών, 12 σφιχτά αυγά, μέλι, μπαγκέτα σε φέτες, κρακεράκια ή κριτσινάκια, σταφύλια (κατά προτίμηση χωρίς σπόρια), ξηρούς καρπούς, μούσλι (κατά προτίμηση σπιτικό) και ό,τι άλλο τραβάει η όρεξή σου!

Πώς θα το φτιάξεις: Τοποθέτησε στο κέντρο του πλατό το μαλακό τυρί σε ένα πιατάκι, μαζί με ένα μαχαιράκι. Πρόσθεσε τα σύκα, τις ελιές, τα σφιχτά αυγά και το μέλι σε ξεχωριστά μπολάκια, καθένα με το δικό του κουταλάκι σερβιρίσματος, διάσπαρτα στο πλατό. Γέμισε τα κενά με ψωμί, κρακεράκια, κριτσινάκια, μούσλι, φρούτα και ξηρούς καρπούς.brunch

empty alt

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο σκληρό και το μαλακό αλεύρι;

Το σκληρό αλεύρι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και ιδιαίτερα σε γλουτένη, η οποία είναι απαραίτητη για να φουσκώσει το ψωμί (διαφορετικά, το αποτέλεσμα θα είναι επίπεδα και σκληρά πιτάκια).
empty alt

Πώς θα μαγειρέψεις σωστά το σκόρδο

Υπάρχουν δύο σωστοί τρόποι να χρησιμοποιήσουμε το σκόρδο στην κουζίνα μας: κοπανημένο στο γουδοχέρι και/ή τσιγαρισμένο. Αυτό τονίζει η Samin Nosrat, συντάκτρια των New York Times με σπουδές μαγειρικής.
empty alt

Διεθνής Μέρα Gin and tonic! Say cheers!

Το Gin and tonic υπήρξε ουσιαστικά ένα βρετανικό ποτό για μεγάλο χρονικό διάστημα και πλέον θεωρείται παγκοσμίως κλασικό.
empty alt

Να γιατί να βάλετε το λεμόνι στα… μικροκύματα!

Το λεμόνι δεν λείπει από κανένα ψυγείο, καμία κουζίνα και είναι ένα σημαντικό συστατικό τόσο της μαγειρικής όσο και της ζαχαροπλαστικής.
empty alt

Αν δεν ξέρεις τι είναι οι Hasselback potatoes ήρθε η ώρα να μάθεις

Για τους λάτρεις των ψητών πατατών και των τσιπς, η πατάτα Hasselback θα προσφέρει μια γεύση από παράδεισο.
empty alt

Καλοκαιρινές μπάρες λεμονιού

Αν ψάχνεις κάτι γλυκό, απολαυστικό, υγιεινό, δροσερό, καλοκαιρινό και με λίγες θερμίδες – έχουμε αυτό που ζητάς! Αυτές οι μπάρες λεμονιού είναι το τέλειο επιδόρπιο.
empty alt

Shakshuka ή αλλιώς αυγά σε πικάντικη κοκκινιστή σάλτσα

Μια συνταγή με αρώματα της Μεσογείου, που θυμίζει και τα ελληνικά αυγά μάτια με ντομάτα, μόνο που εδώ είναι σχετικά πιο καυτερά απ’ όσο τα συνηθίζουμε.
empty alt

Με αρώματα της νότιας Γαλλίας, αυτό το πιάτο θα σας χορτάσει απολαυστικά και υγιεινά

Αυτό το εύκολο υγιεινό γεύμα – το οποίο απαιτεί μόλις 15 λεπτά ενεργού χρόνου – είναι χαρακτηριστικό της νότιας Γαλλίας.
Back To Top