Ενώ το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, μπορεί μερικές φορές να γίνει λίγο επαναλαμβανόμενο και βαρετό.

Ενώ το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, μπορεί μερικές φορές να γίνει λίγο επαναλαμβανόμενο και βαρετό. Εκτός εάν αρχίσετε να του προσθέτετε τζίντζερ.

Αυτή η ευπροσάρμοστη σούπερ τροφή φιλοξενεί μια σειρά από οφέλη για την υγεία, από τη θεραπεία της ναυτίας έως τη μείωση του πόνου των μυών. Αλλά τι είναι αυτό που κάνει πραγματικά πολύ σούπερ; Είναι πολύ εύκολο να συνδυαστεί με οποιαδήποτε άλλη σούπερ τροφή και μπορεί εύκολα να προστεθεί σε οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας.

Είτε θέλετε να απογειώσετε τις ιδιότητές του με ένα κρεμώδες βούτυρο είτε αποφασίσετε να δώσει ένα spicy άγγιγμα  στον πρωινό καφέ σας, το τζίντζερ θα απογειώσει γευστικά τις κλασικές επιλογές στο πρωινό σας.

  1. Βάλτε το στο πρωινό σας φλιτζάνι καφέ

Ο καφές και το τζίντζερ δημιουργούν ένα ισχυρό δίδυμο για την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών, ειδικά επειδή ο καφές είναι μία από τις μεγαλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών στον κόσμο. Απλώς προσθέστε τριμμένο τζίντζερ στη σκόνη καφέ σας (μέχρι 1 κουταλάκι του γλυκού ανά φλιτζάνι).  Στο εμπόριο μπορείτε να βρείτε επίσης αρκετά χαρμάνια καφέ εμπλουτισμένα με τζίντζερ, είναι ένα αρκετά δημοφιλές ρόφημα στην Ανατολή, καθώς δεν είναι μόνο πικάντικο και νόστιμο, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πέψη.

shogayu-recipe-004-1200x800

  1. Τσάι τζίντζερ για την καθημερινή σας δόση βιταμίνης C

Το τσάι τζίντζερ είναι ένα δημοφιλές ποτό  που βοηθάει να παραμείνετε ζεστοί στις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα. Όχι μόνο προσφέρει θέρμη και αίσθηση γλυκιάς θαλπωρής, αλλά μπορεί να βοηθήσει να ξεπεράσετε μια στομαχική διαταραχή. Ένα φλιτζάνι από αυτό το πικάντικο τσάι το πρωί θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο για την ανακούφιση από ναυτία, ανακατοσούρα, ζαλάδα ή πρωινή ναυτία που προκαλείται από εγκυμοσύνη.

  1. Προσθέστε μαρμελάδα τζίντζερ στα μπισκότα σας

Τα βουτήματα είναι συχνά εφοδιασμένα με μαρμελάδες φρούτων, αλλά έχετε δοκιμάσει ποτέ μαρμελάδα τζίντζερ; Μπορεί να μην είναι η πιο υγιεινή, αλλά σίγουρα είναι μια πιο υγιεινή επιλογή. Μπορείτε να βρείτε έτοιμη μαρμελάδα τζίντζερ ή μπορείτε να προσθέσετε τζίντζερ σε οποιαδήποτε άλλη μαρμελάδα

Πώς να φτιάξετε μαρμελάδα τζίντζερ.

Υλικά:

1 ρίζα τζίντζερ –  μέτρια ή και μεγαλύτερη

3 λεμόνια ολόκληρα με την φλούδα

μισό κιλό μέλι

px_ginger

Εκτέλεση:

Πλένουμε τα λεμόνια, τα κόβουμε σε κύβους και τα ανακατεύουμε σε ένα μπλέντερ να γίνει μία πάστα.

Ξεφλουδίζουμε το τζίντζερ και το τρίβουμε στον τρίφτη να γίνει ψιλοκομμένο.

Ανακατεύουμε το λεμόνι με το τζίντζερ, και στην συνέχεια προσθέτουμε το μέλι.

Ανακατεύουμε το μείγμα και το τοποθετούμε σε ένα μεγάλο γυάλινο βάζο.

Χρήση:

Μπορούμε να προσθέσουμε αυτή τη μαρμελάδα στα ροφήματα μας, να την αλείψουμε σε μια φέτα ψωμί, ή μπορούμε απλά να παίρνουμε 1 κουταλιά της σούπας καθημερινά για πρόληψη.

Φτιάχνουμε μία μαρμελάδα από τζίντζερ, χωρίς ζάχαρη,  που θα στηρίξει και θα προάγει την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Κατά τη διάρκεια των κρύων ημερών, όταν είμαστε πιο επιρρεπείς σε κρυολογήματα και ιούς, είναι απαραίτητο να έχουμε ένα φυσικό προϊόν που θα φροντίσει για την καλή υγεία και την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας.

Yλικά (για 2 άτομα)
• 4 καρότα
• 1 μήλο
• 4 εκ. ρίζας τζίντζερ

Εκτέλεση
Kαθαρίστε τα υλικά και βάλτε τα σε έναν αποχυμωτή. O χυμός αυτός ενδείκνυται για κρυολογήματα και ναυτίες.

Tο τζίντζερ θα το βρείτε σε μεγάλα σουπερμάρκετ, καθώς και σε μαγαζιά που πωλούν μπαχαρικά. Tη ρίζα θα τη βρείτε σε σουπερμάρκετ και σε καταστήματα υγιεινής διατροφής και βιολογικών προϊόντων. Tο αιθέριο έλαιο, το σιρόπι, τις κάψουλες και το βάμμα θα τα αναζητήσετε σε επιλεγμένα φαρμακεία.

empty alt

Ένας εναλλακτικός τρόπος να χρησιμοποιήσεις μια γαλλική πρέσσα

Η βασική χρήση μιας γαλλικής πρέσσας είναι η παρασκευή καφέ – αλλά όχι και η μοναδική. Το ήξερες για παράδειγμα ότι μπορείς να την αξιοποιήσεις για να φτιάξεις έναν απολαυστικά αρωματικό ζωμό; Απλά γεμίζεις την κανάτα της με διάφορα υλικά με πλούσιο άρωμα, όπως πιπερόριζα κομμένη σε […]
empty alt

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο σκληρό και το μαλακό αλεύρι;

Το σκληρό αλεύρι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και ιδιαίτερα σε γλουτένη, η οποία είναι απαραίτητη για να φουσκώσει το ψωμί (διαφορετικά, το αποτέλεσμα θα είναι επίπεδα και σκληρά πιτάκια).
empty alt

Όλα τα μυστικά για νόστιμα μανιτάρια στο φούρνο

Τα μανιτάρια αν ψηθούν καλά μπορούν να γίνουν θεϊκά. Αλλά αν δεν ψηθούν καλά, το αποτέλεσμα, με τη λαστιχένια υφή και την ανύπαρκτη γεύση… θα θυμίζει σόλα παπουτσιού! Πώς θα κάνεις πραγματικότητα το πρώτο σενάριο; Στην αρχή τα πλένω ή όχι; Ιδού το ερώτημα! Ο κανόνας λέει να […]
empty alt

«Γιατί απολαμβάνω να βγαίνω για φαγητό μόνη»

Αν κάθε φορά που βλέπεις κάποιον να τρώει μόνος του σε ένα εστιατόριο αισθάνεσαι συμπόνοια, ίσως πρέπει να αναθεωρήσεις.
empty alt

Τι τρόφιμα χρειάζεται να έχετε σε απόθεμα για ώρα ανάγκης

Με τα μέτρα για την αναχαίτιση του κορονοϊού να γίνονται σε όλη την Ευρώπη όλο και πιο αυστηρά καλού κακού να έχετε μερικά τρόφιμα που να μπορούν να διατηρηθούν για ένα διάστημα όσο θα χρειαστεί να μείνετε σπίτι με ασφάλεια.
empty alt

Tis the season to be jolly-cocktail

Μια συνταγή που θα σε βάλει σε εορταστικό spirit
empty alt

To Giggle Juice είναι τόσο διασκεδαστικό όσο ακούγεται

Τι ακριβώς είναι το Giggle Juice, ρωτάτε; Ένας συνδυασμός moscato, λεμονάδας και βότκας που θα σας κάνει να ευθυμήσετε ευχάριστα – ίσως και να βάλετε τα γέλια – όλοι χρειαζόμαστε αυτό το καλοκαίρι μια έξτρα δόση χαράς και παιδικής ανεμελιάς – οπότε δοκιμάστε το.
empty alt

Χειμωνιάτικη σαλάτα με γλυκοπατάτα

Οι σαλάτες όλο τον χρόνο είναι από τις πιο ωφέλιμες και πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Λατρεύουμε αυτή τη σαλάτα ζεστή, είτε όταν βγαίνει κατευθείαν από τον φούρνο, αλλά όμως μας αρέσει εξίσου κι είναι πολύ καλή επιλογή και σε θερμοκρασία δωματίου μία (δύο ή τρεις) μέρες μετά.

Back To Top