Από το αβοκάντο έως το κέιλ και τα μούρα μέχρι το γκότζι μπέρι, η λίστα με τις υπερτροφές ολοένα και μεγαλώνει.

Από το αβοκάντο έως το κέιλ και τα μούρα μέχρι το γκότζι μπέρι, η λίστα με τις υπερτροφές ολοένα και μεγαλώνει. Αν όλα αυτά σας μπερδεύουν, αν δε θέλετε να κάνετε περίπλοκους συνδυασμούς τότε στρέψτε το βλέμμα στη θάλασσα.

Η διαιτολόγος  Juliette Kellow, εξηγεί πώς η κατανάλωση θαλασσινών είναι ό,τι καλύτερο για τη διατήρηση της υγείας στον οργανισμό μας.

Το ευεργετικό καβούρι

Αν και σπάνια μπαίνει στο πιάτο μας, είναι το απόλυτο superfood. Είναι χαμηλά σε λίπος, σε κορεσμένα λίπη αλλά και σε θερμίδες. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και αμινοξέα και δεν περιέχουν καθόλου υδατάνθρακες, γεγονός που τα καθιστά μια καλή επιλογή για τους διαβητικούς. Είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν στην καρδιακή λειτουργία, συμβάλλοντας στη μείωση των τριγλυκεριδίων και της αρτηριακής πίεσης, και καταλήγουν στη μείωση του καρδιαγειακού κινδύνου. Το κρέας καβουριών είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα.

Χτίστε τους μυς σας με μύδια

Είναι ευρέως διαθέσιμα στα σούπερ μάρκετ – είτε φρέσκα με το κέλυφος τους, ή κατεψυγμένα και χωρίς κέλυφος –  οπότε είναι ευκολότερο να τα εντάξετε στο διατροφολόγιό σας και να λάβετε μια πολύπλευρη θρεπτική ώθηση.  Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο και σελήνιο – μια μερίδα περίπου 140γρ.  (περίπου 20 μύδια) παρέχει το ήμισυ στην καθημερινή μας ανάγκη για ψευδάργυρο και κάτι παραπάνω σε σελήνιο. Επιπλέον, μια μερίδα παρέχει το ένα τρίτο των καθημερινών αναγκών μας για σίδηρο.

Αυτό το καθιστά μια εξαιρετική επιλογή, ιδιαίτερα για τις γυναίκες καθώς το 23% των γυναικών ηλικίας 19-64 ετών έχουν εξαιρετικά χαμηλή πρόσληψη αυτού του θρεπτικού συστατικού και έτσι βρίσκονται σε κίνδυνο να αναπτύξουν σιδηροπενική αναιμία.

Κυρίως όλων, παρέχουν βιταμίνες Β2 και Β12, φώσφορο, χαλκό, ιώδιο και καλές ποσότητες ωμέγα-3 λιπαρά.

empty alt

Αυγά στρουθοκάμηλου – και άλλες ιδέες για ένα βασιλικό brunch

Αν σου αρέσουν ιδιαίτερα τα αυγά ή θέλεις να ετοιμάσεις ένα ξεχωριστό γεύμα με βάση το αυγό, δεν υπάρχουν μόνο τα δίκροκα της κότας αλλά και εκείνα πολλών άλλων πτηνών που ναι, είναι επίσης βρώσιμα, συχνά είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος και μαγειρεύονται με πολλούς, διαφορετικούς τρόπους.
empty alt

7 γενικές συμβουλές για αρχάριους στη μαγειρική

Στη μαγειρική υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες που λύνουν τα χέρια και στον πιο αρχάριο, αλλά και σε εκείνον που ακόμα και μετά από χρόνια πείρας πελαγώνει μπροστά σε μια συνταγή, από το άγχος ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά.
empty alt

7 τρόποι να διατηρείς την κουζίνα σου καθημερινά καθαρή

Αν η καθαριότητα της κουζίνας σου σού φαίνεται συσσίφειο μαρτύριο, δεν συμβαίνει μόνο σε εσένα. Ωστόσο η εξπέρ στην οργάνωση του σπιτιού, Marie Kondo, συγγραφέας του μπεστ σέλερ των New York Times «The Life-Changing Magic of Tidying Up», μοιράζεται μαζί μας επτά συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να […]
empty alt

Μπιφτέκι: το προτιμάς μίνιμαλ ή… υπερπαραγωγή;

Στα χορτοφαγικά μπέργκερ είναι ξεκάθαρο ότι η βάση (λαχανικό ή όσπριο) συνυπάρχει με ένα πλήθος άλλων υλικών, όπως ψωμί, αυγό, ξερό κρεμμύδι, φρέσκο κρεμμυδάκι, σκόρδο, δυόσμο και τυρί.
empty alt

Αλάτι: ποια τα είδη του και ποιες οι διαφορές του

Το αλάτι είναι ένα από τα πιο βασικά καρυκεύματα που έχει εκτιμηθεί σε όλη τη μαγειρική ιστορία.
empty alt

Mac & cheese με κουνουπίδι

Το κουνουπίδι είναι μια υγιεινή επιλογή για να καλύψουμε όλες τις ανάγκες μας σε χαμηλούς υδατάνθρακες, σε αυτή την εκδοχή η υγεία συναντά και την απόλαυση! Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να το φτιάξετε όσο πιο απολαυστικό γίνετε.
empty alt

Πικάντικη σούπα με γαρίδες, μπέικον και λαχανικά

Όσον αφορά τις ζεστές, τις comfort food επιλογές, οι σούπες παίρνουν το προβάδισμα. Αυτό είναι γεμάτο καλούδια όπως μπέικον, γαρίδες, πατάτες και καλαμπόκι.
empty alt

Cupcakes-λαγουδάκια για να γιορτάσετε το Πάσχα

Τα cupcakes αυτά είναι νόστιμα. Πολύ υγρά, με γευστικό συνδυασμό βανίλιας και ελαφρού εσπεριδοειδούς. Μια σπιτική βουτυρόκρεμα βανίλιας που αναζωογονεί ελαφριά, αλλά γλυκιά και βγάζει υπέροχα.
Back To Top