Υπάρχουν δύο σωστοί τρόποι να χρησιμοποιήσουμε το σκόρδο στην κουζίνα μας: κοπανημένο στο γουδοχέρι και/ή τσιγαρισμένο. Αυτό τονίζει η Samin Nosrat, συντάκτρια των New York Times με σπουδές μαγειρικής.


Υπάρχουν δύο σωστοί τρόποι να χρησιμοποιήσουμε το σκόρδο στην κουζίνα μας: κοπανημένο στο γουδοχέρι και/ή τσιγαρισμένο. Αυτό τονίζει η Samin Nosrat, συντάκτρια των New York Times με σπουδές μαγειρικής. Η ίδια αποφεύγει να το λιώνει με πολτοποιητή σκόρδου, γιατί, όπως πιστεύει, αυτή η διαδικασία μας αφήνει νερουλά κομμάτια σκόρδου που ποτέ δεν απλώνονται ομοιόμορφα στη σάλτσα ενός μαγειρευτού φαγητού ή στο ντρέσινγκ μιας σαλάτας.

Κοπανώντας το σκόρδο σε γουδί, από την άλλη, το μετατρέπουμε σε μια πάστα που διαλύεται ομοιόμορφα στο φαγητό, αφήνοντας πίσω της μόλις ένα ίχνος της παρουσίας του σκόρδου, περίπου όπως «μια αρωματισμένη γυναίκα που έφυγε από ένα πάρτι λίγο πριν φτάσουμε εμείς», όπως σχολιάζει χαρακτηριστικά η συντάκτρια. Όταν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μία ή το πολύ δύο σκελίδες, αντί να χρησιμοποιήσουμε γουδοχέρι μπορούμε απλά να τις πιέσουμε με τη λεπίδα ενός μαχαιριού. Για να διευκολύνουμε τη διαδικασία, καλό είναι αρχικά να χοντροκόψουμε το σκόρδο και να το πασπαλίσουμε γενναιόδωρα με αλάτι.

Στη συνέχεια καλύπτουμε την πάστα σκόρδου με ελαιόλαδο, για να μην αλλάξει χρώμα, και την προσθέτουμε χωρίς μεγάλη καθυστέρηση σε μια σάλτσα ή ένα πιάτο. Αρκεί να θυμόμαστε δύο βασικά πράγματα: Πρώτον, μαζί με το σκόρδο προσθέτουμε και το αλάτι που του ρίξαμε, γι’ αυτό περιορίζουμε την έξτρα ποσότητα αλατιού με την οποία θα πασπαλίσουμε στο φαγητό. Δεύτερον, καθώς το άρωμα του ωμού σκόρδου δυναμώνει με το πέρασμα του χρόνου, καταναλώνουμε σύντομα το φαγητό, αν δεν θέλουμε να μυρίζουμε έντονα.

Όταν χρησιμοποιούμε το σκόρδο στη μαγειρική, μπορούμε να το σοτάρουμε σε μία με δύο κουταλιές βούτυρο, σε χαμηλή φωτιά, αποσύροντάς το μόλις ακριβώς αρχίσει να παίρνει χρώμα και να απελευθερώνει το άρωμά του. Δεν πρέπει να το αφήσουμε ούτε λεπτό παραπάνω στο τηγάνι. «Το σκόρδο που έχει ροδίσει είναι καμένο και η πικρή γεύση του θα χαλάσει ένα κατά τα άλλα τέλειο πιάτο», καταλήγει η συντάκτρια.

empty alt

Φρούτα και λαχανικά διώχνουν τα κιλά της ηλικίας

Δεν περιμέναμε την επιστημονική έρευνα για να μάθουμε ότι η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών μετά τα 40 μπορεί να προστατεύει από τη συσσώρευση περιττών κιλών λόγω ηλικίας.
empty alt

7 tips για να φτιάξεις μια σαλάτα στο… κόψε-σβήσε

Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει, και ιδιαίτερα καθώς πλησιάζουν οι μέρες για τα πρώτα καλοκαιρινά μπάνια, η σαλάτα μετατρέπεται σε πρωταγωνιστή των μενού μας.
empty alt

Τι είναι η ζελατίνη (και πώς θα τη χρησιμοποιήσεις);

Αν έχεις κάποιον φίλο που ακολουθεί vegan διατροφή, ίσως σού έχει πει σε κάποια φάση ότι δεν μπορεί να καταναλώσει την τάδε ή τη δείνα τροφή γιατί περιέχει ζελατίνη, ένα ζωικό υποπροϊόν.
empty alt

Πώς ο κορωνοϊός εμπνέει την παγκόσμια…ζαχαροπλαστική!

Το χιούμορ κι η φαντασία είναι πάντα τρόποι να αντεπεξέρχεται κανείς στις δύσκολες καταστάσεις. Έτσι και τώρα ζαχαροπλάστες απ’ όλο τον κόσμο επιστράτευσαν τη φαντασία και το χιούμορ τους για να αντιμετωπίσουν με τα δικά τους όπλα την πανδημία του κορωνοϊού.
empty alt

Μπρόκολο και κουνουπίδι σε γευστικές comfort food εκδοχές

Ίσως στο άκουσμα των λέξεων κουνουπίδι και μπρόκολο να σκέφτεσαι μόνο υγιεινές συνταγές αδυνατίσματος με τα δύο αυτά λαχανικά να σερβίρονται βραστά ή στον ατμό ή στην καλύτερη των περιπτώσεων στο γκριλ αλλά πάντα σκέτα! Όχι πια! Ακόμα κι αν είσαι υπέρμαχος της υγιεινής διατροφής (που και […]
empty alt

Βάλσαμο ψυχής σε μορφή πατατόσουπας

Το να πολτοποιήσετε τις μισές πατάτες σας όταν η σούπα είναι σχεδόν έτοιμη, σας δίνει μια πιο παχιά, πιο κρεμώδη υφή.
empty alt

Αγγούρι: ένα υπερόπλο στο νεσεσέρ της ομορφιάς σας

Εκτός από δροσερό και νόστιμο, έχει πολλά οφέλη για το δέρμα σας
empty alt

Δροσιστείτε με ένα απολαυστικό κι υγιεινό smoothie

Με την καλοκαιρινή σεζόν να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, ο υδράργυρος συνεχώς ανεβαίνει. Αναζητάτε έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο να παραμείνετε ενυδατωμένοι, ανανεωμένοι και δροσεροί; Δεν χρειάζεται να ψάξετε μακριά.

Back To Top