Υπάρχουν δύο σωστοί τρόποι να χρησιμοποιήσουμε το σκόρδο στην κουζίνα μας: κοπανημένο στο γουδοχέρι και/ή τσιγαρισμένο. Αυτό τονίζει η Samin Nosrat, συντάκτρια των New York Times με σπουδές μαγειρικής.


Υπάρχουν δύο σωστοί τρόποι να χρησιμοποιήσουμε το σκόρδο στην κουζίνα μας: κοπανημένο στο γουδοχέρι και/ή τσιγαρισμένο. Αυτό τονίζει η Samin Nosrat, συντάκτρια των New York Times με σπουδές μαγειρικής. Η ίδια αποφεύγει να το λιώνει με πολτοποιητή σκόρδου, γιατί, όπως πιστεύει, αυτή η διαδικασία μας αφήνει νερουλά κομμάτια σκόρδου που ποτέ δεν απλώνονται ομοιόμορφα στη σάλτσα ενός μαγειρευτού φαγητού ή στο ντρέσινγκ μιας σαλάτας.

Κοπανώντας το σκόρδο σε γουδί, από την άλλη, το μετατρέπουμε σε μια πάστα που διαλύεται ομοιόμορφα στο φαγητό, αφήνοντας πίσω της μόλις ένα ίχνος της παρουσίας του σκόρδου, περίπου όπως «μια αρωματισμένη γυναίκα που έφυγε από ένα πάρτι λίγο πριν φτάσουμε εμείς», όπως σχολιάζει χαρακτηριστικά η συντάκτρια. Όταν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μία ή το πολύ δύο σκελίδες, αντί να χρησιμοποιήσουμε γουδοχέρι μπορούμε απλά να τις πιέσουμε με τη λεπίδα ενός μαχαιριού. Για να διευκολύνουμε τη διαδικασία, καλό είναι αρχικά να χοντροκόψουμε το σκόρδο και να το πασπαλίσουμε γενναιόδωρα με αλάτι.

Στη συνέχεια καλύπτουμε την πάστα σκόρδου με ελαιόλαδο, για να μην αλλάξει χρώμα, και την προσθέτουμε χωρίς μεγάλη καθυστέρηση σε μια σάλτσα ή ένα πιάτο. Αρκεί να θυμόμαστε δύο βασικά πράγματα: Πρώτον, μαζί με το σκόρδο προσθέτουμε και το αλάτι που του ρίξαμε, γι’ αυτό περιορίζουμε την έξτρα ποσότητα αλατιού με την οποία θα πασπαλίσουμε στο φαγητό. Δεύτερον, καθώς το άρωμα του ωμού σκόρδου δυναμώνει με το πέρασμα του χρόνου, καταναλώνουμε σύντομα το φαγητό, αν δεν θέλουμε να μυρίζουμε έντονα.

Όταν χρησιμοποιούμε το σκόρδο στη μαγειρική, μπορούμε να το σοτάρουμε σε μία με δύο κουταλιές βούτυρο, σε χαμηλή φωτιά, αποσύροντάς το μόλις ακριβώς αρχίσει να παίρνει χρώμα και να απελευθερώνει το άρωμά του. Δεν πρέπει να το αφήσουμε ούτε λεπτό παραπάνω στο τηγάνι. «Το σκόρδο που έχει ροδίσει είναι καμένο και η πικρή γεύση του θα χαλάσει ένα κατά τα άλλα τέλειο πιάτο», καταλήγει η συντάκτρια.

empty alt

Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να τρως κάθε μέρα γιαούρτι

Σκέτο ή με δημητριακά, φρούτα, μέλι και ό,τι άλλο προτιμάς, το γιαούρτι είναι μία από τις καλύτερες επιλογές που έχεις για ένα υγιεινό και θρεπτικό σνακ, όποια ώρα της ημέρας και αν το θελήσεις.
empty alt

To dress code στα εστιατόρια αλλάζει;

Όταν είσαι καλεσμένος το βράδυ για φαγητό, φοράς αυτό που συνηθίζουμε να λέμε «τα καλά σου». Ένα όμορφο φόρεμα και τακούνια οι γυναίκες, το κοστούμι τους οι άντρες.
empty alt

Το μυστικό για να ψηθεί ομοιόμορφα το κρέας σου

Αν θέλεις η μπριζόλα σου, ή οποιοδήποτε άλλο κομμάτι κρέας, να ψηθεί ομοιόμορφα, ιδιαίτερα αν αυτό το κομμάτι έχει μεγάλο πάχος, φρόντισε να το βγάλεις νωρίτερα από το ψυγείο, ώστε μέχρι την ώρα του μαγειρέματος να έχει έρθει σε θερμοκρασία δωματίου.
empty alt

Πώς θα οργανώσεις ένα σπιτικό brunch

Είναι χορταστικά, σχετικά οικονομικά, ευέλικτα στο μενού και φέρνουν πιο κοντά οικογένειες, συγγενείς και φίλους την καλύτερη ώρα της Κυριακής, όταν δηλαδή έχει ανοίξει για τα καλά το μάτι από το πρωινό ξύπνημα αλλά προτού «χτυπήσει» η απογευματινή μελαγχολία.
empty alt

Διατηρείται το γάλα στην κατάψυξη;

Ίσως δεν το είχες σκεφτεί ποτέ, αλλά το γάλα μπορεί να διατηρηθεί στην κατάψυξη. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η food editor Katie Macdonald στο Food52.com.
empty alt

Εστιατόρια, υψηλή γαστρονομία και FNL Best Restaurant Awards 2020

Γεύσεις πολλών αστέρων με διακρίσεις και βραβεία
empty alt

Μπάρες με Cheesecake και καραμέλα μήλου, χωρίς ζάχαρη & χαμηλούς υδατάνθρακες

Μπορεί να φαίνεται σαν μπελάς, αλλά είναι μια αρκετά απλή συνταγή με 3 εύκολες στρώσεις νοστιμιάς! Η πρώτη στρώση είναι σαν μια κρούστα κουλουριού που γίνεται χωρίς αμύγδαλο ή άλλους ξηρούς καρπούς για όσους έχουν αλλεργίες σε ξηρούς καρπούς.
empty alt

Λευκό Χριστουγεννιάτικο Μοχίτο

Tis the season to be jolly με ένα εορταστικό κοκτέιλ
Back To Top