Όλοι ξέρουμε ότι το πρωινό γεύμα είναι το σημαντικότερο για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας γεμάτοι ενέργεια και υγεία, αλλά και ένας βασικός παίκτης στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος.

Όλοι ξέρουμε ότι το πρωινό γεύμα είναι το σημαντικότερο για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας γεμάτοι ενέργεια και υγεία, αλλά και ένας βασικός παίκτης στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος. Τι μπορεί να κάνουμε λάθος, όμως, που δεν βλέπουμε το δείκτη της ζυγαριάς μας να κατεβαίνει (ή που, ακόμα χειρότερα, βρίσκεται σε ανοδική πορεία), ή που νιώθουμε κακοδιάθετοι και κουρασμένοι προτού ακόμα πατήσουμε το πόδι μας στο γραφείο;

1. Το παρακάνουμε με το μούσλι: Είναι μεν μια υγιεινή επιλογή, αλλά μπορεί να μας δίνει πολλές θερμίδες. Επιπλέον, καλό είναι να φτιάχνουμε μόνοι μας μούσλι, γιατί το τυποποιημένο ενδεχομένως να περιέχει πρόσθετη ζάχαρη και λιπαρά που σαμποτάρουν την υγεία και τη δίαιτά μας.

2. Πίνουμε (γάλα) στην υγειά των light προϊόντων: Οι χαμηλές σε λιπαρά τροφές δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή, γιατί συχνά, για να αναπληρωθεί η γεύση που χάνεται μαζί με τα λιπαρά, προστίθενται ζάχαρη και άλλες γλυκαντικές ουσίες.

3. Δεν καταναλώνουμε αρκετή πρωτεΐνη: Μια καλή πηγή της, όπως είναι το αυγό και το τυρί, θα μας δώσει,. σε συνδυασμό με τα άλλα θρεπτικά στοιχεία, την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να «βγάλουμε» την ημέρα.

4. Τρώμε μόνο το ασπράδι του αυγού: Σε μια τέτοια περίπτωση στερούμε τον εαυτό μας από τα θρεπτικά στοιχεία του κρόκου, όπως είναι ο σίδηρος και η βιταμίνη B.

5. Δεν τρώμε αρκετά το πρωί: Ένας καφές και ένα τοστ μπορεί να μην αρκούν, μετά από οκτώ ώρες ύπνου και αφαγίας, για να μας δώσουν όλα τα θρεπτικά στοιχεία και την ενέργεια που χρειαζόμαστε, με αποτέλεσμα να νιώθουμε κουρασμένοι και πεινασμένοι στη διάρκεια της ημέρας και να ενδίδουμε ευκολότερα σε ανθυγιεινά σνακ.

empty alt

Οι 5 τροφές που σε κάνουν να πεινάς σαν λύκος

Ενώ έχεις φάει, μετά από λίγο ακούς ένα γουργούρισμα. Δεν είναι η γάτα σου, είναι το στομάχι σου που δεν έχει ικανοποιηθεί.
empty alt

Να γιατί πρέπει να βάλεις τους ξηρούς καρπούς στο πρωινό σου

Μπορεί να έχεις συνηθίσει το βούτυρο, το φιστικοβούτυρο άντε και τις μαρμελάδες για να αλείφεις το ψωμάκι σου στο πρωινό, έφτασε όμως η στιγμή να μάθεις για πιο έξυπνες και υγιεινές επιλογές.
empty alt

10 τροφές που σε χορταίνουν για περισσότερες ώρες

Αν προσπαθείς να κάνεις ισορροπημένη διατροφή είτε για να χάσεις κιλά ενόψει των διακοπών είτε απλώς για να προστατέψεις την υγεία σου, οι παρακάτω διατροφικές επιλογές συνδυάζουν τα πάντα: και θρεπτικά συστατικά περιέχουν, και παρατείνουν το αίσθημα του κορεσμού ώστε να μην μπαίνεις στον πειρασμό του...
empty alt

Μπορεί κάποιος να εθιστεί στη σοκολάτα;

Μήπως έχεις πάντα στο ντουλάπι της κουζίνας σου μία σοκολάτα για «επείγοντα περιστατικά» (βλέπε λιγούρες); Μήπως κάθε φορά που στρεσάρεσαι ή στεναχωριέσαι, αντί να το ρίξεις στο διαλογισμό και τη γιόγκα πέφτεις με τα μούτρα σε ένα σοκολατένιο γλυκό; Μήπως θα μπορούσες να φανταστείς τη ζωή σου […]
empty alt

Διεθνής Ημέρα Καφέ – κι έχεις πολλούς καλούς λόγους για να τη γιορτάσεις δεόντως!

Καφές το πρωί, καφές και κουβεντούλα με παλιούς φίλους. Συνάντηση για καφέ με το νέο σου date… Πίνεις καφέ το πρωί, μέρα και νύχτα με φίλους, συνεργάτες και εραστές.
empty alt

Πώς θα καταλάβετε αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη

Η λακτόζη είναι ένας τύπος ζάχαρης που βρίσκεται φυσιολογικά στο γάλα των περισσότερων θηλαστικών. Η δυσανεξία στη λακτόζη είναι μια κατάσταση που χαρακτηρίζεται από συμπτώματα όπως πόνος στο στομάχι, φούσκωμα, αέρια και διάρροια, τα οποία προκαλούνται από τη δυσκολία απορρόφησης της λακτόζης.
empty alt

Ποιες τροφές βοηθούν στη μείωση του άγχους

Το άγχος είναι μια διαταραχή που χαρακτηρίζεται από συνεχή ανησυχία και νευρικότητα και μερικές φορές σχετίζεται με κακή υγεία του εγκεφάλου.
empty alt

Το #1 ρόφημα για όταν είστε φουσκωμένοι, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Αυτό το απλό σμούθι μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τα δυσάρεστα συμπτώματα που συνοδεύουν το φούσκωμα.

Back To Top