Μικρές αλλαγές για περισσότερη συνειδητή απόλαυση και καλή υγεία

Το να ξέρετε τι πρέπει να αποφεύγετε και πότε να εγκαταλείπετε μια συνήθεια (που ξέρετε ότι είναι κακή) είναι ένας σημαντικός και ενδυναμωτικός στόχος όταν πρόκειται για προσεκτική διατροφή. Περιλαμβάνει την απελευθέρωση των ψυχικών και συναισθηματικών αποσκευών που μας βαραίνουν και μας εμποδίζουν να απολαύσουμε και να εκτιμήσουμε πλήρως το φαγητό μας. Εγκαταλείποντας παλιές κρίσεις, πεποιθήσεις και περιορισμούς, ανοίγουμε τον εαυτό μας σε έναν κόσμο πιθανοτήτων – έναν κόσμο στον οποίο το φαγητό δεν είναι πλέον πηγή ενοχής ή περιορισμού, αλλά πύλη για αυτοφροντίδα και τροφή.

Το να μπορείς να αφήνεις πίσω και να αποδεσμεύεσαι είναι μια έννοια που συνδέεται με την ενσυνειδητότητα. Ουσιαστικά, ο πόνος ή τα συναισθηματικά εμπόδια προέρχονται από την προσκόλληση σε μια ιδέα ή πεποίθηση που δεν λειτουργεί πλέον για εσάς. Σας βοηθά να δημιουργήσετε θετικά συναισθήματα και να διώχνετε τα αρνητικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι το να αφήνεις κάτι να φύγει είναι απελευθερωτικό και συμβάλλει στην ψυχολογική ευεξία και στη δημιουργικότητα.

Για πιο προσεκτική διατροφή, εδώ είναι 7 σκέψεις που πρέπει να αφήσετε πίσω σας

Παλιούς κανόνες διατροφικής κουλτούρας.

Απελευθερωθείτε από την περιοριστική δίαιτα και τη νοοτροπία ότι ορισμένες τροφές είναι εκτός ορίων ή «κακές». Αγκαλιάστε μια πιο ευέλικτη και ισορροπημένη προσέγγιση στο φαγητό.

Η νοοτροπία «καλών» vs. «κακών» τροφών.

Αντί να επισημαίνετε τις τροφές ως εγγενώς καλές ή κακές, εστιάστε στη διατροφή του σώματός σας με μια ποικιλία τροφών που σας κάνουν να νιώθετε καλά σωματικά και ψυχικά.

Σκέψεις που σας λένε «δεν μπορώ».

Προκαλέστε τις πεποιθήσεις που σας κάνουν να αισθάνεστε ανίσχυροι ή στερημένοι. Αλλάξτε τη νοοτροπία σας σε μια ενδυνάμωση και συμπόνια για τον εαυτό σας, αναγνωρίζοντας ότι έχετε τη δυνατότητα να κάνετε επιλογές που υποστηρίζουν την ευημερία σας.

Κρίση και ενοχή.

Σταματήστε να αυτομαστιγώνεστε για επιλογές φαγητού ή λάθη που αντιλαμβάνεστε. Εξασκηθείτε στη συμπόνια για τον εαυτό σας και κατανοήστε ότι το να τρώτε με επίγνωση περιλαμβάνει το να αγκαλιάζετε την ατέλεια και να μαθαίνετε από τις εμπειρίες σας.

Η ανάγκη για τελειότητα.

Αναγνωρίστε ότι το να τρώτε προσεκτικά είναι ένα ταξίδι και είναι εντάξει να έχετε σκαμπανεβάσματα. Αγκαλιάστε την πρόοδο πάνω από την τελειότητα και επικεντρωθείτε στην πραγματοποίηση βιώσιμων αλλαγών αντί να αγωνίζεστε για ένα ανέφικτο ιδανικό.

Σύγκριση.

Αποφύγετε να συγκρίνετε τις διατροφικές σας συνήθειες με άλλες. Το σώμα και οι διατροφικές ανάγκες κάθε ανθρώπου είναι μοναδικές. Αντίθετα, εστιάστε στη δική σας ευημερία και ακούστε τις ενδείξεις και τις προτιμήσεις του σώματός σας.

Ασυνείδητες διατροφικές συνήθειες.

Καλλιεργήστε την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις διατροφικές σας συνήθειες και να είστε παρόντες τη στιγμή που τρώτε. Απελευθερώστε τους περισπασμούς και ενεργοποιήστε τις αισθήσεις σας για να απολαύσετε και να εκτιμήσετε πλήρως το φαγητό σας.

Για να τρώτε προσεκτικά, το πρώτο βήμα είναι να αλλάξετε τη νοοτροπία σας. Αφήστε τους παλιούς τρόπους σκέψης για το φαγητό. Αυτό θα σας βοηθήσει να προχωρήσετε.

empty alt

Τα πλεονεκτήματα του κατσικίσιου γάλακτος

Τι μας προσφέρει Λιγότερη λακτόζη, λιγότερες ενοχλήσεις. Όσοι προτιμούν το κατσικίσιο γάλα θα σας πουν ότι το βρίσκουν πιο εύπεπτο από το αγελαδινό.
empty alt

Πώς αντιμετωπίζουμε κάποιον που μας πιέζει να φάμε;

Όλοι έχουμε στην οικογένειά μας έναν «food pusher», όπως λέγεται στα αγγλικά: τη γιαγιά που μας πιέζει να φάμε το τελευταίο κομμάτι του κέικ, το συνάδελφο που επιμένει να πάρουμε ένα τουλάχιστον από τα κεράσματα της γιορτής του, τη μαμά που δεν θα ησυχάσει αν δεν αδειάσουμε […]
empty alt

Τα κοκτέιλ με λιγότερο αλκοόλ είναι πιο υγιεινά;

Αποφασίζεις να βγεις, αλλά δεν θέλεις να πιείς πολύ. Τι θα παραγγείλεις; Καταλήγεις σε ένα πιο «ελαφρύ» κοκτέιλ, με μικρότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο ξεδίνεις χωρίς να επιβαρύνεις την υγεία σου.
empty alt

Ένα αυγό την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα;

Ένα αυγό την ημέρα όχι μόνο δεν ανεβάζει επικίνδυνα τη χοληστερίνη αλλά μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού και εμφράγματος, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Heart.
empty alt

Ο καφές ανακουφίζει από το άγχος;

Αν δεν μπορείς να φανταστείς τη ζωή σου χωρίς καφέ, αλλά σε τρώει και το άγχος, ίσως τελικά να μη χρειάζεται να στερηθείς το αγαπημένο σου ρόφημα για να χαλαρώσεις.
empty alt

Γιατί είναι σημαντικό να καταναλώνεις επαρκή ποσότητα φυτικών ινών

Οι φυτικές ίνες είναι απίστευτα σημαντικές, καθώς τροφοδοτούν φιλικά βακτήρια στο έντερο, οδηγώντας σε διάφορα οφέλη για την υγεία.
empty alt

Ποιες είναι οι πιο πλούσιες τροφές σε ασβέστιο

Πιο γνωστό για τον ρόλο του στην υγεία των οστών, το ασβέστιο είναι στην πραγματικότητα το πιο άφθονο μέταλλο στο σώμα σου και εμπλέκεται σε πολλές σημαντικές λειτουργίες του σώματος.
empty alt

Με τη ΓΙΩΤΗΣ ζαχαροπλάθουμε για καλό σκοπό και στηρίζουμε τo Μαζί για το Παιδί

Η εταιρία ΓΙΩΤΗΣ,με τη νέα της πρωτοβουλία «Ζαχαροπλάθουμε για καλό σκοπό»,προσκαλεί το κοινό να συμμετέχει σε μία δράση που συνδυάζει την αγάπη για τη ζαχαροπλαστική και την τέχνη, με την κοινωνική προσφορά.  

Back To Top