Από την πρόληψη των ουρολοιμώξεων μέχρι την προαγωγή της οδοντικής υγείας, ο χυμός cranberry είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε κάθε υγιεινή διατροφή.

Τα βακκίνια ευδοκιμούν σε έδαφος με βάση την τύρφη και σε υγρά περιβάλλοντα και χρησιμοποιούνται σε έρποντα, χαμηλά αμπέλια. Τα βατόμουρα, τα μύρτιλλα και τα λαμπερά είναι όλα στενά συνδεδεμένα με τα κράνμπερι. Αν και ο χυμός cranberry μπορεί να μην είναι τόσο γνωστός όσο ο χυμός πορτοκαλιού ή μήλου, είναι ένα απολαυστικό ποτό με πολλά πλεονεκτήματα για την υγεία.

Ο χυμός cranberry είναι ένα δημοφιλές ρόφημα που έχει κερδίσει τεράστια δημοτικότητα λόγω των πολυάριθμων πλεονεκτημάτων του για την υγεία. Τα cranberries είναι μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμινών και μετάλλων που μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση ενός υγιούς σώματος και στην πρόληψη πολλών ασθενειών. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε μερικά από τα οφέλη της κατανάλωσης χυμού cranberry.

8 Οφέλη από την κατανάλωση χυμού cranberry

Προλαμβάνει τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος (UTIs)

Ο χυμός cranberry είναι γνωστός για την ικανότητά του να προλαμβάνει τις ουρολοιμώξεις και άλλες βακτηριακές λοιμώξεις. Περιέχει προανθοκυανιδίνες, οι οποίες εμποδίζουν βακτήρια όπως το E. coli να προσκολληθούν στα τοιχώματα του ουροποιητικού συστήματος και να προκαλέσουν λοιμώξεις. Είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τις γυναίκες που είναι επιρρεπείς σε ουρολοιμώξεις.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Ο χυμός Cranberry περιέχει υψηλά επίπεδα βιταμίνης C, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού. Η βιταμίνη C βοηθά στην παραγωγή και την ενεργοποίηση των λευκών αιμοσφαιρίων, τα οποία καταπολεμούν τις λοιμώξεις και τις ασθένειες.

Προάγει την υγεία του πεπτικού συστήματος

Ο χυμός cranberry περιέχει διαιτητικές ίνες, οι οποίες προάγουν την υγεία του πεπτικού συστήματος αυξάνοντας τις κινήσεις του εντέρου και αποτρέποντας τη δυσκοιλιότητα. Περιέχει επίσης υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών που προστατεύουν το πεπτικό σύστημα από τις ελεύθερες ρίζες και τις φλεγμονές.

Προλαμβάνει τον καρκίνο

Ο χυμός cranberry περιέχει αρκετές ενώσεις που έχει αποδειχθεί ότι έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες. Τα υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών του βοηθούν στην καταπολέμηση της βλάβης που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες, εμποδίζοντας την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων.

Μειώνει τη φλεγμονή

Ο χυμός κράνμπερι περιέχει κερσετίνη, η οποία έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα. Είναι ευεργετικό για άτομα που πάσχουν από χρόνια φλεγμονή που προκαλείται από ασθένειες όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα και οι καρδιακές παθήσεις.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Ο χυμός των βακκίνιων περιέχει κάλιο, το οποίο είναι γνωστό ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση. Ρυθμίζει την ισορροπία των υγρών στο σώμα και μειώνει την πίεση στην καρδιά, προλαμβάνοντας την υπέρταση.

Βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία

Ο χυμός cranberry είναι ευεργετικός για την καρδιαγγειακή υγεία λόγω των αντιφλεγμονωδών και αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων του. Αποτρέπει τη συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού.

Προάγει την υγεία των δοντιών

Ο χυμός cranberry περιέχει προανθοκυανιδίνες, οι οποίες εμποδίζουν την ανάπτυξη βακτηρίων που προκαλούν τερηδόνα και ασθένειες των ούλων. Αναστέλλει επίσης το σχηματισμό πλάκας, διατηρώντας τα δόντια και τα ούλα υγιή.

Συμπερασματικά, ο χυμός cranberry είναι ένα υγιεινό ρόφημα που προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να το καταναλώνετε με μέτρο και να επιλέξετε καθαρό χυμό cranberry χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή συντηρητικά για μέγιστα οφέλη.

Τέλος, να διαβάζετε πάντα την ετικέτα περιεχομένου όταν αγοράζετε χυμό cranberry. Μερικές μάρκες περιλαμβάνουν ζάχαρη. Οι στομαχικές διαταραχές, η διάρροια και η αύξηση του σακχάρου στο αίμα μπορούν να προκληθούν από την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης. Επιπλέον, ο χυμός cranberry μπορεί να επηρεάσει πολλά φάρμακα για την αραίωση του αίματος. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας σχετικά με τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη χυμού cranberry εάν παίρνετε αραιωτικά αίματος.

empty alt

Σκέφτεσαι να κόψεις τον καφέ;

Αν φλερτάρεις με την ιδέα να κόψεις ή να ελαττώσεις τον καφέ και την πρόσληψη καφεΐνης στη διατροφή και την καθημερινότητά σου, εδώ θα βρεις όλα τα οφέλη και τους καλούς λόγους που θα σε ενθαρρύνουν να πάρεις την απόφαση που σου ταιριάζει.
empty alt

Είναι πράσινο και καίει αλλά τι είναι στα αλήθεια το Wasabi;

  Ανακαλύψτε τι κάνει αυτό το συνοδευτικό του σούσι τόσο μοναδικό, κι επιπλέον θα πάρετε συμβουλές για την αγορά του και τις συνταγές με αυτόν τον σούπερ-αρωματικό συγγενή του χρένου και του σιναπιού.
empty alt

Green power smoothie: Ένα πρωινό όλο ενέργεια στο ποτήρι σου

Ο συνδυασμός kale και αβοκάντο καθιστά αυτή την υγιεινή συνταγή smoothie εξαιρετικά πράσινη. Οι σπόροι Chia προσδίδουν σε αυτό το κρεμώδες smoothie μια γροθιά ινών και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που είναι η βάση για μια υγιή καρδιά.
empty alt

Τρεις υγιεινές συνήθειες που ανεβάζουν τη διάθεσή σου

Αναγνωρίζεις αυτήν την κακή διάθεση που εμφανίζεται όταν δεν έχεις ποιοτικό ύπνο για κάποιες μέρες (ή εβδομάδες); Ή όταν προσπαθείς να κάνεις γυμναστική αλλά δεν καταφέρνεις να ολοκληρώσεις το πρόγραμμα γιατί νιώθεις να σου τελειώνει η ενέργεια; Μπορεί να συμβεί σε όλους.
empty alt

Τάσεις στη μαγειρική εν μέσω Πανδημίας

Ποιες είναι οι διατροφικές συνήθειες που τελικά έμειναν στην καθημερινότητά μας;
empty alt

Τι οφέλη σου προσφέρει η ρίζα Maca και γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλής

Μια βαθιά κατάδυση στην αρχαία φυτική ιατρική και σε ένα superfood συστατικό
empty alt

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν πίνετε καφέ κάθε μέρα

Η αγαπημένη δόση του καφέ σας μπορεί να κάνει περισσότερα για εσάς από το να σας δίνει ένα ενεργειακό μπουστάρισμα.
empty alt

Τι να φας πριν το βραδινό ύπνο για ποιοτική ξεκούραση χωρίς διακοπές

Οι κατάλληλες τροφές για ένα ελαφρύ βραδινό που δεν θα διαταράξει τον ύπνο σου
Back To Top