Από την πρόληψη των ουρολοιμώξεων μέχρι την προαγωγή της οδοντικής υγείας, ο χυμός cranberry είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε κάθε υγιεινή διατροφή.

Τα βακκίνια ευδοκιμούν σε έδαφος με βάση την τύρφη και σε υγρά περιβάλλοντα και χρησιμοποιούνται σε έρποντα, χαμηλά αμπέλια. Τα βατόμουρα, τα μύρτιλλα και τα λαμπερά είναι όλα στενά συνδεδεμένα με τα κράνμπερι. Αν και ο χυμός cranberry μπορεί να μην είναι τόσο γνωστός όσο ο χυμός πορτοκαλιού ή μήλου, είναι ένα απολαυστικό ποτό με πολλά πλεονεκτήματα για την υγεία.

Ο χυμός cranberry είναι ένα δημοφιλές ρόφημα που έχει κερδίσει τεράστια δημοτικότητα λόγω των πολυάριθμων πλεονεκτημάτων του για την υγεία. Τα cranberries είναι μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμινών και μετάλλων που μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση ενός υγιούς σώματος και στην πρόληψη πολλών ασθενειών. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε μερικά από τα οφέλη της κατανάλωσης χυμού cranberry.

8 Οφέλη από την κατανάλωση χυμού cranberry

Προλαμβάνει τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος (UTIs)

Ο χυμός cranberry είναι γνωστός για την ικανότητά του να προλαμβάνει τις ουρολοιμώξεις και άλλες βακτηριακές λοιμώξεις. Περιέχει προανθοκυανιδίνες, οι οποίες εμποδίζουν βακτήρια όπως το E. coli να προσκολληθούν στα τοιχώματα του ουροποιητικού συστήματος και να προκαλέσουν λοιμώξεις. Είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τις γυναίκες που είναι επιρρεπείς σε ουρολοιμώξεις.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Ο χυμός Cranberry περιέχει υψηλά επίπεδα βιταμίνης C, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού. Η βιταμίνη C βοηθά στην παραγωγή και την ενεργοποίηση των λευκών αιμοσφαιρίων, τα οποία καταπολεμούν τις λοιμώξεις και τις ασθένειες.

Προάγει την υγεία του πεπτικού συστήματος

Ο χυμός cranberry περιέχει διαιτητικές ίνες, οι οποίες προάγουν την υγεία του πεπτικού συστήματος αυξάνοντας τις κινήσεις του εντέρου και αποτρέποντας τη δυσκοιλιότητα. Περιέχει επίσης υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών που προστατεύουν το πεπτικό σύστημα από τις ελεύθερες ρίζες και τις φλεγμονές.

Προλαμβάνει τον καρκίνο

Ο χυμός cranberry περιέχει αρκετές ενώσεις που έχει αποδειχθεί ότι έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες. Τα υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών του βοηθούν στην καταπολέμηση της βλάβης που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες, εμποδίζοντας την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων.

Μειώνει τη φλεγμονή

Ο χυμός κράνμπερι περιέχει κερσετίνη, η οποία έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα. Είναι ευεργετικό για άτομα που πάσχουν από χρόνια φλεγμονή που προκαλείται από ασθένειες όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα και οι καρδιακές παθήσεις.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Ο χυμός των βακκίνιων περιέχει κάλιο, το οποίο είναι γνωστό ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση. Ρυθμίζει την ισορροπία των υγρών στο σώμα και μειώνει την πίεση στην καρδιά, προλαμβάνοντας την υπέρταση.

Βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία

Ο χυμός cranberry είναι ευεργετικός για την καρδιαγγειακή υγεία λόγω των αντιφλεγμονωδών και αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων του. Αποτρέπει τη συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού.

Προάγει την υγεία των δοντιών

Ο χυμός cranberry περιέχει προανθοκυανιδίνες, οι οποίες εμποδίζουν την ανάπτυξη βακτηρίων που προκαλούν τερηδόνα και ασθένειες των ούλων. Αναστέλλει επίσης το σχηματισμό πλάκας, διατηρώντας τα δόντια και τα ούλα υγιή.

Συμπερασματικά, ο χυμός cranberry είναι ένα υγιεινό ρόφημα που προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να το καταναλώνετε με μέτρο και να επιλέξετε καθαρό χυμό cranberry χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή συντηρητικά για μέγιστα οφέλη.

Τέλος, να διαβάζετε πάντα την ετικέτα περιεχομένου όταν αγοράζετε χυμό cranberry. Μερικές μάρκες περιλαμβάνουν ζάχαρη. Οι στομαχικές διαταραχές, η διάρροια και η αύξηση του σακχάρου στο αίμα μπορούν να προκληθούν από την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης. Επιπλέον, ο χυμός cranberry μπορεί να επηρεάσει πολλά φάρμακα για την αραίωση του αίματος. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας σχετικά με τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη χυμού cranberry εάν παίρνετε αραιωτικά αίματος.

empty alt

Βάλε χρώμα στο φαγητό σου!

  Σε ένα ωραίο, θρεπτικό και νόστιμο πιάτο είναι και το μάτι που πρέπει να χορτάσει. Και σε αυτό σίγουρα βοηθούν οι χρωματιστές τροφές.
empty alt

Είναι η μεσογειακή διατροφή το μυστικό για τη μακροζωία;

Η μεσογειακή διατροφή θεωρείται εδώ και δεκαετίες ένα από τα μυστικά των πληθυσμών που ζουν στις λεγόμενες Μπλε Ζώνες, τις περιοχές του πλανήτη που διακρίνονται για τα υψηλά ποσοστά μακροζωίας και καλής υγείας.
empty alt

Ποια είναι τα καλύτερα και ποια τα χειρότερα σνακ για βραδινές λιγούρες

Σύμφωνα με τους διαιτολόγους και τους ειδικούς διατροφής, υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να νιώσεις την όρεξη ή την επιθυμία να τσιμπήσεις κάτι μετά το δείπνο, είτε λόγω πλήξης, άγχους, ακόμα και πόθου ή σωματικής πείνας.
empty alt

5 εύκολα tips για να μειώσεις τη χοληστερόλη με φυσικό τρόπο

Δεν απαιτείται ιατρική συνταγή. Η φαρμακευτική αγωγή δεν είναι ο μόνος τρόπος για να μειωθούν με ασφάλεια τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης.
empty alt

Ποιες είναι οι πιο πλούσιες τροφές σε ασβέστιο

Πιο γνωστό για τον ρόλο του στην υγεία των οστών, το ασβέστιο είναι στην πραγματικότητα το πιο άφθονο μέταλλο στο σώμα σου και εμπλέκεται σε πολλές σημαντικές λειτουργίες του σώματος.
empty alt

Μανταρίνι: το εκπληκτικό διατροφικό του προφίλ και τα σημαντικά του οφέλη

Το μανταρίνι είναι άλλο «θαυματουργό» φρούτο για να προσθέσεις στη διατροφή των παιδιών
empty alt

7 κορυφαία οφέλη που προσφέρει στην υγεία σου ο λωτός

Το πλούσιο διατροφικό προφίλ του λωτού τον καθιστά τέλεια επιλογή
empty alt

Τι συμβαίνει στον οργανισμό σας όταν τρώτε μαύρο πιπέρι κάθε μέρα

Ανακαλύψτε τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία αυτού του δημοφιλούς μπαχαρικού και μάθετε πώς να το ενσωματώνετε στα καθημερινά σας γεύματα.

Back To Top