Πολλά λέγονται και γράφονται για τα οφέλη της πιπερόριζας (τζίντζερ), πού τελειώνει όμως η επιστήμη και αρχίζει η παραφιλολογία; Σύμφωνα με την Αμερικανίδα διατροφολόγο Cynthia Sass, με αυτούς τους τρόπους ευεργετεί την υγεία μας: -Βοηθάει στην αντιμετώπιση της ναυτίας, τόσο στη διάρκεια της εγκυμοσύνης (όπου μπορείς να […]

Πολλά λέγονται και γράφονται για τα οφέλη της πιπερόριζας (τζίντζερ), πού τελειώνει όμως η επιστήμη και αρχίζει η παραφιλολογία; Σύμφωνα με την Αμερικανίδα διατροφολόγο Cynthia Sass, με αυτούς τους τρόπους ευεργετεί την υγεία μας:

-Βοηθάει στην αντιμετώπιση της ναυτίας, τόσο στη διάρκεια της εγκυμοσύνης (όπου μπορείς να την καταναλώσεις σύμφωνα με τις οδηγίες του γυναικολόγου σου) όσο και κατά το ταξίδι.

-Χάρη στην αντιφλεγμονώδη δράση της, βοηθάει στην ανακούφιση από τους μυϊκούς πόνους μετά την έντονη προπόνηση αλλά και από τους πόνους της οστεοαρθρίτιδας.

-Σύμφωνα με έρευνες, έχει αντικαρκινικές ιδιότητες, προστατεύει την υγεία της καρδιάς και συμβάλλει στην πρόληψη ή στον έλεγχο του διαβήτη τύπου 2.

Πώς μπορείς να βάλεις το τζίντζερ στη διατροφή σου;

-Πρόσθεσε φρεσκοτριμμένο τζίντζερ σε χυμούς και σμούθι και σε οποιοδήποτε ζεστό αφέψημα π.χ. από τσάι.

-Χρησιμοποίησέ το για να δώσεις γεύση σε ντρέσινγκ σαλάτας, σάλτσες, μαρινάδες, στις φακές σούπα και σε κινεζικές συνταγές στο γουόκ.

Το τζίντζερ ταιριάζει ακόμα και με κάποια γλυκά. Μπορείς για παράδειγμα να το προσθέσεις σε λιωμένη μαύρη σοκολάτα στο φοντύ, όπου θα βουτήξεις φρέσκα φρούτα. Εναλλακτικά, για ένα υγιεινό και νόστιμο επιδόρπιο, κόψε σε φέτες ένα μήλο, σοτάρισέ το σε χαμηλή φωτιά μέσα σε νερό με λεμόνι και φρεσκοτριμμένο τζίντζερ, και συνόδευσέ το με ένα μείγμα από βούτυρο αμυγδάλου, βρόμη και κανέλα.

Ποιοι πρέπει να αποφεύγουν το τζίντζερ;

«Κατανάλωσέ το με μέτρο στη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού, αν παίρνεις αντιπηκτικά φάρμακα ή αν έχεις ιστορικό πέτρας στη χολή, καρδιοπάθειας, διαβήτη ή κάποιας άλλης χρόνιας πάθησης», απαντά η διατροφολόγος.

Η ίδια συνιστά να μην το παίρνεις σε συμπλήρωμα χωρίς να συμβουλευτείς το γιατρό ή το διατροφολόγο σου, καθώς υπάρχει κίνδυνος να αλληλεπιδράσει με συγκεκριμένα φάρμακα ή άλλα συμπληρώματα διατροφής.

empty alt

Η πλήξη παχαίνει

Στο πρώτο πείραμα οι 52 εθελοντές κλήθηκαν υποβλήθηκαν σε ένα τεστ που είχε στόχο να προκαλέσει πλήξη (απαιτούσε να κάνουν επί αρκετή ώρα αλλεπάλληλα copy σε μία ομάδα γραμμάτων) και στη συνέχεια να ζητήσουν να φάνε ό,τι ήθελαν.
empty alt

Η θρεπτική ουσία που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι

Σίγουρα θα έχεις διαβάσει πολλά για θρεπτικά στοιχεία όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ, ωστόσο υπάρχει ένα ακόμα διατροφικό συστατικό που αξίζει την προσοχή σου: η χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των κυττάρων, του μεταβολισμού, του νευρικού συστήματος, του συκωτιού,...
empty alt

15 τροφές που θα σου δώσουν υπερδυνάμεις όλη μέρα

Οι παρακάτω διατροφικές επιλογές, καθώς δίνουν πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, ωφέλιμα λιπαρά ή διάφορα πολύτιμα μικροθρεπτικά συστατικά, ή και όλα αυτά μαζί, θα σε εφοδιάσουν με την απαραίτητη ενέργεια για να τα βγάλεις πέρα ακόμα και στη διάρκεια της πιο απαιτητικής ημέρας: 1.
empty alt

Αγαπάς τις πατάτες; Σου έχουμε καλά νέα!

Μπορεί να έχουν βγάλει κακό όνομα λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε υδατάνθρακες (τους οποίους, να σημειώσουμε, το σώμα μας χρειάζεται για να λειτουργήσει).
empty alt

Τα καλύτερα τρόφιμα για Fitness

Η επίτευξη μιας σωστής προπόνησης υπερβαίνει τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε ή τα μίλια που τρέχετε στον δρόμο ή στον διάδρομο (αν και αυτό βοηθά επίσης).
empty alt

Ποιες τροφές να βάλετε στο πιάτο σας αν κάνετε δίαιτα

Δεν είναι όλες οι θερμίδες δημιουργούνται ίσες. Διαφορετικά τρόφιμα περνούν από διαφορετικά μεταβολικά μονοπάτια στο σώμα σας.
empty alt

Σου ανέβασαν την πίεση; Η διατροφή θα σου την ρίξει!

Η καλή και ισορροπημένη διατροφή ακόμα κι αν δεν θεραπεύει συγκεκριμένες παθήσεις, πολλές φορές βοηθάει στην πρόληψη και στο να μη επιδεινωθούν.
empty alt

Χυμοί και φρούτα: Πότε να τα καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα;

Τα φρούτα όπως και οι χυμοί από αυτά, δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι είναι ιδιαίτερα υγιεινά, προσφέροντας πολύτιμα οφέλη στον οργανισμό μας.
Back To Top