1. Μαρούλι. Είναι ο τέλειος καμβάς για να ετοιμάσεις μια δροσερή και εύκολη σαλάτα προσθέτοντας οποιαδήποτε άλλα υλικά υπάρχουν στο ψυγείο σου.

1. Μαρούλι. Είναι ο τέλειος καμβάς για να ετοιμάσεις μια δροσερή και εύκολη σαλάτα προσθέτοντας οποιαδήποτε άλλα υλικά υπάρχουν στο ψυγείο σου.

2. Αβοκάντο. Πλούσιο σε υγιεινά λιπαρά και ιδιαίτερα χορταστικό, μπορείς να το απολαύσεις σε φέτες μέσα σε μια σαλάτα ή να φτιάξεις μια εύκολη σάλτσα γκουακαμόλε για να συνοδέψεις νάτσος.

3. Καρότα. Κόψε τα σε λωρίδες και συνόδεψέ τα με χούμους. Ή μπορείς απλά να τα περιχύσεις με ξίδι και να προσθέσεις λίγο αλάτι για να γίνουν πεντανόστιμα.

4. Μπανάνες. Είναι πολύ χορταστικές και, σε αντίθεση με άλλα φρούτα, δεν χρειάζονται καν καθάρισμα, οπότε μπορούν να γίνουν ένα από τα πιο γρήγορα σνακ. Επιπλέον, καθώς είναι πλούσιες σε μαγνήσιο, ένα θρεπτικό στοιχείο που προάγει την ψυχική ηρεμία, βοηθούν στη διαχείριση του καθημερινού στρες.

5. Ελιές. Επίσης καλή πηγή υγιεινών λιπαρών, είναι αρκετά χορταστικές και καταναλώνονται σκέτες ως σνακ ή μέσα σε σαλάτες. Έχουν όμως και ένα ακόμη ατού, ιδιαίτερα σημαντικό για τους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού: διατηρούνται για πολύ καιρό μέσα σε ένα γυάλινο βάζο με λάδι και ξίδι.

6. Ψωμί ολικής άλεσης. Ξεχειλίζει από φυτικές ίνες, χορταίνει και αποτελεί ένα υλικό πασπαρτού καθώς συνδυάζεται με τα πάντα. Ακόμη κι αν δεν έχεις σχεδόν τίποτα στην κουζίνα, αρκεί να το ψήσεις ελαφρώς, να το περιχύσεις με ελαιόλαδο και να προσθέσεις λίγο αλάτι και ρίγανη για να γίνει ένα πεντανόστιμο σνακ.

7. Ξηροί καρποί. Με ένα σακουλάκι ξηρούς καρπούς έχεις κυριολεκτικά στο χέρι σου ένα γρήγορο και υγιεινό σνακ, πλούσιο σε υγιεινά λιπαρά. Μπορείς επίσης να τους προσθέσεις σε σαλάτες ή να τους θρυμματίσεις για να τους χρησιμοποιήσεις για να πανάρεις κρέας.

8. Αποξηραμένα φρούτα. Δαμάσκηνα, ξερά σύκα, κράνμπερι κ.λπ. χορταίνουν αμέσως με μικρή ποσότητα και παντρεύονται ιδανικά με ξηρούς καρπούς για να δημιουργήσουν μια γλυκιά λιχουδιά χωρίς συντηρητικά ή άλλα πρόσθετα.

9. Τόνος σε κονσέρβα. Καταναλώνεται σε σάντουιτς, σε σαλάτες (ταιριάζει απόλυτα με μαρούλι, καλαμπόκι και κρεμμυδάκι) ή ακόμη και σκέτος. Προτίμησε εκείνον που διατηρείται σε νερό, για λιγότερες θερμίδες.

10. Στήθος κοτόπουλου ή γαλοπούλας. Όπως και ο τόνος, αποτελεί πασπαρτού για σαλάτες και σάντουιτς. Αναλαμβάνει όμως μια χαρά πρωταγωνιστικό ρόλο και σε κυρίως πιάτα, όπου συνοδεύεται ιδανικά με κρέμα γάλακτος, τυρί κρέμα ή πέστο.

empty alt

Διατροφικές συνήθειες ενάντια στην εξωσωματική

Αναψυκτικά και καφές με ζάχαρη ή τεχνιτά γλυκαντικά εμποδίζουν την επιτυχία μιας εξωσωματικής  γονιμοποίησης σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων από την Βραζιλία.
empty alt

Μια μπανάνα την ημέρα τον ψυχίατρο κάνει πέρα!

Αν η λέξη ευτυχία έπαιρνε χρώμα, τι θα ήταν; Ροζ, κόκκινο ή μήπως κίτρινο; Για σκέψου! Αυτό το νοστιμότατο φρούτο, η μπανάνα, σου χαρίζει μαγνήσιο, το οποίο αν λείπει από τον οργανισμό προκαλείται κατάθλιψη, έλλειψη προσοχής και αϋπνία.
empty alt

5 καθημερινές συνήθειες των διατροφολόγων

Η διατροφή τους στηρίζεται στην επιστημονική έρευνα και τη μακροχρόνια εμπειρία. Αν λοιπόν αναζητάς το ιδανικό πρότυπο για να αποφασίσεις τι θα βάζεις στο πιάτο σου, δεν υπάρχει καλύτερο από τους διατροφολόγους.
empty alt

Έχεις πολλούς καλούς λόγους να προσθέσεις το τζίντζερ στη διατροφή σου

Πολλά λέγονται και γράφονται για τα οφέλη της πιπερόριζας (τζίντζερ), πού τελειώνει όμως η επιστήμη και αρχίζει η παραφιλολογία; Σύμφωνα με την Αμερικανίδα διατροφολόγο Cynthia Sass, με αυτούς τους τρόπους ευεργετεί την υγεία μας: -Βοηθάει στην αντιμετώπιση της ναυτίας, τόσο στη διάρκεια της...
empty alt

Oh my Goji Berries

Όλα όσα θες να ξέρεις για τα οφέλη που σου προσφέρουν αυτά τα ιδιαίτερα μούρα
empty alt

Asian beauty: τρεις τροφές που ενεργοποιούν τα γονίδια μακροζωίας

Δεν υπάρχει πηγή νεότητας, αλλά αυτά τα υγιεινά τρόφιμα μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγαλώνεις όμορφα. Με την πιο ακριβή εξήγηση, η διατροφή της Οκινάουα αναφέρεται στα παραδοσιακά πρότυπα διατροφής των ανθρώπων που ζουν στο ιαπωνικό νησί της Οκινάουα.
empty alt

Ποια τρόφιμα τονώνουν τις αμυντικές ικανότητες του οργανισμού σου

Καθώς η πανδημία του κορωνοϊού συνεχίζεται, η λήψη καθημερινών προφυλάξεων, όπως το πλύσιμο των χεριών, η κοινωνική απομόνωση, η άσκηση και ο επαρκής ύπνος είναι το κλειδί για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
empty alt

7 διατροφικές επιλογές για το πιο δυνατό ανοσοποιητικό αυτόν τον χειμώνα

Αναζητείτε κι εσείς τρόπους να ενισχύσετε τον φετινό, δύσκολο χειμώνα λόγω της πανδημίας, το ανοσοποιητικό σας σύστημα; Τότε διαβάστε ποιες τροφές πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε στην καθημερινότητά σας ώστε να ενδυναμώσετε τις αντιστάσεις σας απέναντι σε ιούς και κρυώματα.

Back To Top