Δεν είναι όλες οι θερμίδες δημιουργούνται ίσες. Διαφορετικά τρόφιμα περνούν από διαφορετικά μεταβολικά μονοπάτια στο σώμα σας.

Δεν είναι όλες οι θερμίδες δημιουργούνται ίσες. Διαφορετικά τρόφιμα περνούν από διαφορετικά μεταβολικά μονοπάτια στο σώμα σας.

Μπορούν να έχουν πολύ διαφορετικές επιπτώσεις στην πείνα σας, τις ορμόνες και τον αριθμό των θερμίδων που καίτε.

Εδώ είναι τα 20 τρόφιμα που είναι πιο φιλικά στην απώλεια βάρους στη γη και υποστηρίζονται από την επιστήμη.

 

  1. Ολόκληρα αυγά

Αν και μια υψηλή πρόσληψη αυγών αυξάνει τα επίπεδα της «κακής» LDL-χοληστερόλης σε μερικούς ανθρώπους, είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα αν χρειαστεί να χάσετε βάρος. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λίπος, και μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεστε σε μια δίαιτα με μειωμένη θερμίδα. Είναι ενδιαφέρον ότι σχεδόν όλες οι θρεπτικές ουσίες βρίσκονται στους κρόκους.

Healthy-Food-750x500-1

  1. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά περιλαμβάνουν το λάχανο, το σπανάκι, το κάλε, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελών, το μαρούλι και τη ρόκα. Έχουν πολλές ιδιότητες που τα καθιστούν τέλειες τροφές για μια δίαιτα απώλειας βάρους, όπως η χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και υδατάνθρακες και είναι πλούσια σε ίνες. Τρώγοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τον όγκο των γευμάτων σας, χωρίς να αυξήσετε τις θερμίδες.

  1. Σολομός

Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός είναι απίστευτα υγιεινή επιλογή, διατηρώντας σας γεμάτο για πολλές ώρες με σχετικά λίγες θερμίδες. Ο σολομός χαρακτηρίζεται από υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες, υγιή λίπη και διάφορα σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Τα ψάρια και τα θαλασσινά γενικά μπορούν επίσης να παράσχουν σημαντική ποσότητα ιωδίου. Αυτό το θρεπτικό συστατικό είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του θυρεοειδούς, η οποία είναι σημαντική για να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας σε βέλτιστο τρόπο. Σκουμπρί, πέστροφα, σαρδέλες, ρέγκα και άλλα είδη λιπαρών ψαριών είναι επίσης εξαιρετικά.

Selection of healthy food on rustic wooden background

  1. Μοσχάρι και κοτόπουλο

Το κρέας είναι ένα τρόφιμο φιλικό προς την απώλεια βάρους γιατί είναι υψηλό σε πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη είναι μακράν το πιο θρεπτικό συστατικό και η κατανάλωση μιας δίαιτας με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να σας κάνει να κάψετε έως και 80-100 περισσότερες θερμίδες την ημέρα. Μελέτες έχουν δείξει ότι η αύξηση της πρόσληψης πρωτεϊνών σε 25% των ημερήσιων θερμίδων μπορεί να μειώσει το αίσθημα πείνας κατά 60%, να μειώσει την επιθυμία σας για το σνακ αργά το βράδυ κατά το ήμισυ.Εάν βρίσκεστε σε δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων, μπορείτε να φάτε λιπαρά κρέατα. Ωστόσο, αν βρίσκεστε σε μια διατροφή μέτριας έως υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες, η επιλογή των άπαχων κρέατα μπορεί να είναι πιο κατάλληλη.

  1. Βραστές πατάτες

Περιέχουν ένα απίστευτα ποικίλο εύρος θρεπτικών ουσιών – σχεδόν λίγο από όλα όσα χρειάζεστε. Είναι ιδιαίτερα υψηλή σε κάλιο, μια θρεπτική ουσία που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν παίρνουν αρκετή και που παίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Εάν αφήσετε τις πατάτες να κρυώσουν λίγο μετά το βρασμό, θα σχηματίσουν μεγάλες ποσότητες ανθεκτικού αμύλου, μιας ουσίας που μοιάζει με ίνες και έχει αποδειχθεί ότι έχει διάφορα οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας βάρους. Γλυκοπατάτες, γογγύλια και άλλα λαχανικά ρίζας είναι επίσης εξαιρετικά.

AdobeStock_197990963-e1544457921428-750x500

  1. Φασόλια και όσπρια

Μερικά φασόλια και άλλα όσπρια μπορούν να είναι επωφελείς για την απώλεια βάρους. Αυτό περιλαμβάνει φακές, μαύρα φασόλια, φασόλια και μερικά άλλα. Αυτά τα τρόφιμα τείνουν να είναι υψηλά σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, που είναι δύο θρεπτικές ουσίες που έχουν αποδειχθεί ότι οδηγούν σε κορεσμό.

  1. Σούπες

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, τα γεύματα και οι δίαιτες με χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα τείνουν να κάνουν τους ανθρώπους να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες. Τα περισσότερα τρόφιμα με χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα είναι αυτά που περιέχουν πολύ νερό, όπως λαχανικά και φρούτα. Αλλά μπορείτε επίσης να προσθέσετε μόνοι σας νερό στο φαγητό σας, κάνοντας μια σούπα. Μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ακριβώς της ίδιας τροφής μετατράπηκε σε σούπα και όχι σαν στερεό φαγητό, κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο κορεσμένοι και να καταναλώνουν σημαντικά λιγότερες θερμίδες.

  1. Cottage τυρί

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα τείνουν να είναι υψηλά σε πρωτεΐνες. Ένα από τα καλύτερα είναι το τυρί cottage, το οποίο έχει λίγες θερμίδες – είναι κυρίως πρωτεΐνη με πολύ λίγους υδατάνθρακες και λίγο λίπος. Τρώγοντας τυρί cottage είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσει την πρόσληψη πρωτεΐνης σας. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι επίσης υψηλά σε ασβέστιο, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στην καύση λίπους.

pexels-photo-1213710-750x500

  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι ένα μοναδικό φρούτο. Ενώ τα περισσότερα φρούτα είναι ψηλά σε υδατάνθρακες, τα αβοκάντο είναι γεμάτα με υγιή λίπη. Είναι ιδιαίτερα υψηλό σε μονοακόρεστο ελαϊκό οξύ, τον ίδιο τύπο λίπους που βρίσκεται στο ελαιόλαδο. Παρά το γεγονός ότι είναι κυρίως λίπος, τα αβοκάντο περιέχουν επίσης πολύ νερό και φυτικές ίνες, καθιστώντας τους λιγότερο πυκνές από ό, τι νομίζετε. Επιπλέον, είναι μια τέλεια προσθήκη στις σαλάτες λαχανικών, καθώς οι μελέτες δείχνουν ότι η περιεκτικότητά τους σε λιπαρά μπορεί να αυξήσει την απορρόφηση των καροτενοειδών αντιοξειδωτικών από τα λαχανικά από 2,6 έως 15 φορές. Περιέχουν επίσης πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως ίνες και κάλιο.

  1. Μηλόξιδο

Το ξίδι από μήλο είναι απίστευτα δημοφιλές στην κοινότητα υγείας. Αρκετές μελέτες υποδεικνύουν ότι το μηλόξιδο μπορεί να είναι χρήσιμο για την απώλεια βάρους. Λαμβάνοντας ξίδι ταυτόχρονα με γεύμα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες μπορεί να αυξηθούν το αίσθημα της πληρότητας και να καταναλωθούν έως 200-275 λιγότερες θερμίδες για το υπόλοιπο της ημέρας. Το ξίδι έχει επίσης αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου μετά από τα γεύματα.

empty alt

Τι να πίνεις για να έχεις μνήμη ελέφαντα

  Τώρα τελευταία η μνήμη σου σε απατά. Πολλές φορές, δεν θυμάσαι τι έφαγες χθες, όπως λέμε χαρακτηριστικά και ουδόλλως τυχαία.
empty alt

Η θρεπτική ουσία που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι

Σίγουρα θα έχεις διαβάσει πολλά για θρεπτικά στοιχεία όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ, ωστόσο υπάρχει ένα ακόμα διατροφικό συστατικό που αξίζει την προσοχή σου: η χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των κυττάρων, του μεταβολισμού, του νευρικού συστήματος, του συκωτιού,...
empty alt

Τι τροφές και πώς να βάλεις αυτό το διάστημα στην κατάψυξη

Υποστηρίζουμε τη λήψη όσων περισσότερων φρούτων και λαχανικών στα γεύματά σας μπορείτε – νωπά ή κατεψυγμένα – αλλά αυτές είναι οι κορυφαίες επιλογές για τα κατεψυγμένα λαχανικά και τα φρούτα που μπορείτε να αποθηκεύσετε.
empty alt

Διεθνής Ημέρα Καφέ – κι έχεις πολλούς καλούς λόγους για να τη γιορτάσεις δεόντως!

Καφές το πρωί, καφές και κουβεντούλα με παλιούς φίλους. Συνάντηση για καφέ με το νέο σου date… Πίνεις καφέ το πρωί, μέρα και νύχτα με φίλους, συνεργάτες και εραστές.
empty alt

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο και στη γυμναστική και την άσκηση. Η επίτευξη μιας σωστής προπόνησης υπερβαίνει τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε ή τα μίλια που τρέχετε στον δρόμο ή στον διάδρομο (αν και αυτό βοηθά επίσης).
empty alt

Tροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο για να προσθέσετε στη διατροφή σας

Ο ψευδάργυρος είναι ένα απαραίτητο ιχνοστοιχείο για τον οργανισμό μας, που ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα όλες τις εποχές του χρόνου.
empty alt

7 συνήθειες που πρέπει να εγκαταλείψετε για να έχετε μια πιο προσεκτική διατροφή

Μικρές αλλαγές για περισσότερη συνειδητή απόλαυση και καλή υγεία
empty alt

5 «κακοί» υδατάνθρακες που μπορείτε να τρώτε όταν έχετε διαβήτη, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Οι υδατάνθρακες μπορούν να είναι υγιείς επιλογές όταν έχετε διαβήτη ή προσέχετε τη διατροφή σας

Back To Top