Το τελευταίο γεύμα της ημέρας, συνήθως το τρώμε γύρω στις 8-9 μ.μ., σωστά; Σωστά θα απαντάς αλλά μια νέα μελέτη έρχεται να πει ότι μπορεί αυτή η τακτική μπορεί να είναι και λάθος.

Το τελευταίο γεύμα της ημέρας, συνήθως το τρώμε γύρω στις 8-9 μ.μ., σωστά; Σωστά θα απαντάς αλλά μια νέα μελέτη έρχεται να πει ότι μπορεί αυτή η τακτική μπορεί να είναι και λάθος. Συγκεκριμένα, οι ειδικοί από το Louisiana State University’s Pennington Biomedical Research Center, μετά από σχετική μελέτη, κατέληξαν ότι πρέπει να το προγραμματίζουμε πολύ νωρίτερα ή και να το παρακάμπτουμε.

 

Για να προκύψουν όλα τα παραπάνω που σου φαίνονται τρελά και το καταλαβαίνουμε, χρειάστηκε να εξεταστούν 11 άτομα με υπερβολικό βάρος. Για 4 μέρες έφαγαν από τις 8 το πρωί έως τις 2 μ.μ. ενώ άλλες 4 μέρες έτρωγαν από 8 π.μ. έως τις 8 μ.μ. , όπως συνήθιζαν. Και στις δύο περιόδους κατανάλωναν ίδιες θερμίδες. Αυτό που διαπιστώθηκε ήταν ότι έκαψαν περισσότερο λίπος, όταν η κατανάλωση τροφής ήταν περιορισμένη στο 8-2. Επίσης, ότι πεινούσαν λιγότερο.

Σίγουρα είναι ευρήματα με εξαιρετικό ενδιαφέρον που δείχνουν ότι η ώρα που τρώμε παίζει μεγάλο ρόλο στην προσπάθεια μας να χάσουμε βάρος, αλλά χρειάζονται και άλλες μελέτες. Ας μας το πουν 50-100 επιστήμονες και ίσως πειστούμε. Μέχρι τότε… προσοχή και σωστή διατροφή.

Συντάκτης

Μαριέτα Χριστοπούλου

Πηγή: www.allyou.gr

 

empty alt

Το ψωμί δεν εμποδίζει το αδυνάτισμα

Ενας μύθος ακόμη καταρρίπτεται. Μια νέα μελέτη αμερικάνων επιστημόνων υποστηρίζει ότι ο περιορισμός των λιπαρών στη διατροφή οδηγεί σε καλύτερο αδυνάτισμα απ’ ό,τι ο περιορισμός των υδατανθράκων.
empty alt

Η διατροφική αξία της ρόκας

Η ρόκα προστίθεται συχνά σε σαλάτες, σάντουιτς και πολλά φαγητά και ξεχωρίζει λόγω της ιδιαίτερης γεύσης και της «πικάντικης» αίσθησης που χαρίζει στα πιάτα.
empty alt

Μια νέα μελέτη καταλήγει στο ότι πρέπει να τρώμε βραδινό στις 2 το μεσημέρι

Το τελευταίο γεύμα της ημέρας, συνήθως το τρώμε γύρω στις 8-9 μ.μ., σωστά; Σωστά θα απαντάς αλλά μια νέα μελέτη έρχεται να πει ότι μπορεί αυτή η τακτική μπορεί να είναι και λάθος.
empty alt

Μείωσε το βάρος σου και κάψε λίπος τρώγοντας τζίντζερ

  Αν σου αρέσει η ιαπωνική κουζίνα σίγουρα το έχεις δοκιμάσει ουκ ολίγες φορές. Αν όχι, αξίζει να το δοκιμάσεις καθώς το τζίντζερ βοηθάει στην απώλεια κιλών και στο κάψιμο του λίπους.
empty alt

Αυτό το ρόφημα θα σε βοηθήσει στο λεπτό να σκεφτείς πιο δημιουργικά

Ένα φλιτζάνι τσάι δυναμώνει το μυαλό μας μέσα σε λίγα μόλις λεπτά μετά την κατανάλωσή του, βοηθώντας μας να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πιο δημιουργικά.
empty alt

Πώς να βάλεις την κινόα (quinoa) στη διατροφή σου

  Το διατροφικό προφίλ της κινόα την κάνει να ξεχωρίζει, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και βιταμίνες.
empty alt

Drive me nuts -Παγκόσμια Μέρα Macadamia

Μικρά και θαυματουργά τα Macadamia εκτός από υπέροχη γεύση προσφέρουν πολλά ευεργετικά οφέλη στον οργανισμό σου! Τα Macadamia είναι ξηροί καρποί που έχουν μια λεπτή γεύση που θυμίζει βούτυρο και κρεμώδη υφή.
empty alt

Αβοκάντο: όχι μόνο γευστικό αλλά και με εξαιρετικά ωφέλιμο διατροφικό προφίλ

7 σημαντικά οφέλη του αβοκάντο για την υγεία
Back To Top