Ο λωτός είναι ένα μοναδικό φρούτο εποχής, πλούσιο σε οφέλη για τον οργανισμό μας και με γλυκιά γεύση που μπορεί να το καταστήσει στο τέλειο εναλλακτικό μιας λιχουδιάς με μπόλικη ζάχαρη και λιπαρά.

Ο λωτός είναι ένα μοναδικό φρούτο εποχής, πλούσιο σε οφέλη για τον οργανισμό μας και με γλυκιά γεύση που μπορεί να το καταστήσει στο τέλειο εναλλακτικό μιας λιχουδιάς με μπόλικη ζάχαρη και λιπαρά. Στην αγορά μπορείτε να βρείτε τον κλασικό ελληνικό λωτό, που είναι πιο μικρόκαρπος και είναι γλυκός όταν είναι πολύ ώριμος και μαλακός, αλλά και τον εισαγόμενο λωτό Fuyu, που είναι σκληρός ακόµη και όταν είναι ώριµος, διαθέτει  γλυκιά γεύση και η υφή του ακροβατεί ανάµεσα σε µήλο και αχλαδόµηλο.

Τα διατροφικά οφέλη του λωτού

Ο λωτός διαθέτει υψηλά επίπεδα βιταµίνης Α, που συµβάλλει στην καλή όραση και τη συνολική υγεία των ματιών, ενώ διαθέτει και 6 γραµµ. φυτικές ίνες ανά καρπό, γεγονός που βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου.

Ως καρπός θεωρείται επίσης εξαιρετική πηγή:

Φλαβονοειδών που είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά, αλλά και B-καροτενίου και λυκοπενίου, ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση ενάντια στις ελεύθερες ρίζες.

Επιπλέον, ο λωτός είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και δίνει λάμψη στο δέρμα.

Ταυτόχρονα, ως καρπός περιέχει διάφορες βιταμίνες της ομάδας Β (κυρίως θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, πυριδοξίνη και φολικό οξύ, ενώ στο ίδιο φρούτο συναντάμε ιχνοστοιχεία όπως το κάλιο, το μαγνήσιο και τη χολίνη.

Κάθε 100 γρ φρέσκου λωτού παρέχουν 70 θερμίδες στον οργανισμό μας, γεγονός που τον καθιστά σε μια εξαιρετική επιλογή για σνακ μέσα στην ημέρα.

Πώς συντηρούμε τους λωτούς

Φύλαξε τους λωτούς σε θερµοκρασία δωµατίου µέχρι να ωριµάσουν και µετά τοποθετήστε τους στο ψυγείο µέχρι να την κατανάλωσή τους. Συνήθως διατηρούνται για αρκετές εβδοµάδες και συνδυάζονται τέλεια με γιαούρτι.

empty alt

Φάε σέλερι να χάσεις βάρος!

Το έχεις ακούσει και σου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό. Οι τροφές με αρνητικές θερμίδες είναι το όνειρο κάθε γυναίκας.
empty alt

Τα 4 ανοιξιάτικα λαχανικά που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου

Εάν προσπαθείς να θωρακίσεις την υγεία σου τρώγοντας σωστά, τα λαχανικά σίγουρα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινή σου διατροφή.
empty alt

Και μόνο η μυρωδιά μιας καλοψημένης μπριζόλας μάς παχαίνει

Πώς συνδέεται η αίσθηση της όσφρησης με τα κιλά μας; Μια νέα έρευνα ανατρέπει όλα όσα πιστεύαμε ότι γνωρίζαμε.
empty alt

Τι είναι η ζάχαρη καρύδας και σε τι διαφέρει από την κοινή ζάχαρη

Η ζάχαρη καρύδας είναι ένα σχετικά νέο για την ελληνική αγορά προϊόν, το οποίο έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
empty alt

Μπορεί κάποιος να εθιστεί στη σοκολάτα;

Μήπως έχεις πάντα στο ντουλάπι της κουζίνας σου μία σοκολάτα για «επείγοντα περιστατικά» (βλέπε λιγούρες); Μήπως κάθε φορά που στρεσάρεσαι ή στεναχωριέσαι, αντί να το ρίξεις στο διαλογισμό και τη γιόγκα πέφτεις με τα μούτρα σε ένα σοκολατένιο γλυκό; Μήπως θα μπορούσες να φανταστείς τη ζωή σου […]
empty alt

Οκτώ τροφές που θα φορτίσουν τις μπαταρίες ενέργειάς σου

Όταν το μεσημέρι νιώθεις να πέφτουν επικίνδυνα τα επίπεδα της ενέργειά σου αλλά οι δουλειές κι οι υποχρεώσεις κρατούν ακόμα καλά, συνήθως η πρώτη σου σκέψη είναι να βάλεις ακόμα ένα φλιτζάνι καφέ – όμως η κατάχρηση της καφεΐνης μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα στον βραδινό ύπνο […]
empty alt

7 διατροφικές επιλογές για το πιο δυνατό ανοσοποιητικό αυτόν τον χειμώνα

Αναζητείτε κι εσείς τρόπους να ενισχύσετε τον φετινό, δύσκολο χειμώνα λόγω της πανδημίας, το ανοσοποιητικό σας σύστημα; Τότε διαβάστε ποιες τροφές πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε στην καθημερινότητά σας ώστε να ενδυναμώσετε τις αντιστάσεις σας απέναντι σε ιούς και κρυώματα.
empty alt

Συνδυασμοί τροφών για να χορταίνεις και να απολαμβάνεις κάθε γεύμα

Η δημιουργία ενός ισορροπημένου γεύματος, φτιαγμένο με τροφές που συνδυάζονται άψογα μεταξύ τους, δε σε κρατάει απλά χορτάτο για πολλές ώρες, αλλά σου δίνει και όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι.
Back To Top