Με θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο ψευδάργυρος, οι φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες, το ginger είναι ένα πανίσχυρο φυτό που μπορεί να κάνει θαύματα στην υγεία του οργανισμού μας.

Με θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο ψευδάργυρος, οι φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες, το ginger είναι ένα πανίσχυρο φυτό που μπορεί να κάνει θαύματα στην υγεία του οργανισμού μας. Αυτό προέρχεται από τη ρίζα του τροπικού φυτού Zingiber officinale, το οποίο για εκατοντάδες χρόνια χρησιμοποιούνταν για τις θεραπευτικές ιδιότητές του στην Ανατολή. Στη σύγχρονη διατροφή, το ginger μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό συστατικό στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, ενώ το ρόφημά του είναι επίσης γευστικό και μας κάνει καλό. Να λοιπόν ποια τα συνολικά οφέλη του ginger για την υγεία μας.

Καταπολεμά μικρόβια και βακτήρια

Το ginger περιέχει ορισμένες χημικές ενώσεις που έχουν την ιδιότητα να δρουν ενάντια στα μικρόβια, προστατεύοντας την υγεία του οργανισμού μας. Εμποδίζουν επίσης την ανάπτυξη βακτηρίων όπως το κολοβακτηρίδιο Escherichia coli, η σιγκέλλα καθώς και ιών που σχετίζονται με το αναπνευστικό σύστημα. Γι’ αυτό και προτείνεται η κατανάλωσή του όσο είμαστε άρρωστοι, αλλά και για την πρόληψη ιώσεων μέσα στον χειμώνα.

Προστατεύει τη στοματική κοιλότητα

Οι τζιντζερόλες που διαθέτει το ginger προστατεύουν την στοματική κοιλότητα από την εμφάνιση και ανάπτυξη βακτηρίων, διασφαλίζοντας ένα υγιές χαμόγελο. Ένα ρόφημα μετά το φαγητό, αν δεν έχουμε τη δυνατότητα να πλύνουμε τα δόντια μας, είναι ό,τι πρέπει.

Μειώνει τον πόνο από τις κράμπες εμμηνόρροιας

Οι κράμπες της εμμηνόρροιας (δυσμηνόρροια) προκαλούν πόνο στην κάτω κοιλιακή χώρα και την περιοχή της λεκάνης, ταλαιπωρώντας μεγάλο ποσοστό του γυναικείου πληθυσμού. Η σκόνη του ginger μπορεί όμως να ανακουφίσει τα εν λόγω συμπτώματα, αποφεύγοντας μάλιστα τη λήψη παυσίπονων.

Χαλαρώνει τους σφιγμένους μύες από την έντονη άσκηση

Το ginger μπορεί να απομακρύνει τις έντονες μυικές ενοχλήσεις έπειτα από έντονη άσκηση όταν αυτό καταναλώνεται στη μορφή ροφήματος, είτε σε κομπρέσα και έμπλαστρο.

Ανακουφίζει από τα συμπτώματα της αρθρίτιδας

Η αντιφλεγμονώδης δράση του ginger μπορεί να μειώσει σημαντικά το πρήξιμο όπως και τον πόνο που προκαλείται στις αρθρώσεις μας εξαιτίας χρόνιων ασθενειών όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα και η οστεοαρθρίτιδα. Σε αυτήν την κατεύθυνση βοηθά η κατανάλωσή του στο φαγητό, όπως και οι κομπρέσες πάνω στις περιοχές που επικεντρώνεται η ενόχληση.

empty alt

Για υγιεινές συνταγές, αυτούς τους λογαριασμούς πρέπει να ακολουθήσεις στο Instagram

Ας πούμε ότι είναι Σάββατο πρωί και δεν ξέρεις τι να μαγειρέψεις σήμερα (άλλωστε, πρέπει να ετοιμάσεις βαλίτσες και για τις διακοπές που πλησιάζουν).
empty alt

Το λάθος που κάνεις όταν τρως αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πολύτιμο για την υγεία σου και το έχεις εντάξει στη διατροφή σου. Τέλεια! Μόνο που κάνεις ένα μικρό αλλά σημαντικό λάθος.
empty alt

Η τεκίλα κάνει καλό στη σιλουέτα και την υγεία;

Αν ψάχνεις ένα άλλοθι να ενδώσεις σε μερικά σφηνάκια τεκίλας στην επόμενή σου έξοδο, μόλις το βρήκες.
empty alt

Το μυστικό για ασυναγώνιστα λαχανικά τουρσί

Ίσως ακούγεται απλό το να κάνεις ένα λαχανικό τουρσί, για να απογειώσεις όμως το αποτέλεσμα μπορείς να δοκιμάσεις τη συμβουλή που δίνει ο Mark Bittman στο βιβλίο του «How to Cook»: να ξεκινήσεις τη διαδικασία ψήνοντας το λαχανικό.
empty alt

Το αλκοόλ σε βοηθάει να μιλήσεις καλύτερα μια ξένη γλώσσα

Την επόμενη φορά που θα δώσεις ραντεβού με έναν ξενόγλωσσο φίλο, μη διστάσεις να πιείς προηγουμένως ένα ποτηράκι κρασί.
empty alt

Πεινάτε συνέχεια; Μπορεί να φταίει το άγχος

  Νιώθετε την ανάγκη να καταναλώσετε υδατάνθρακες όταν είστε αγχωμένοι; Μπορείτε να θεωρήσετε τις ορμόνες σας υπεύθυνες για αυτό.
empty alt

Το μπαχαρικό που βελτιώνει τη διάθεση και τη μνήμη

Αν αγαπάς το ινδικό φαγητό, σου έχουμε καλά νέα: η ουσία κουρκουμίνη, που δίνει στο ινδικό κάρι το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα του, βελτιώνει τη μνήμη και τη διάθεση σε ανθρώπους με μέτρια απώλεια μνήμης η οποία συνδέεται με την ηλικία τους.
empty alt

Ένα μήλο την ημέρα… με 8 εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία σου

Μήλο: Με περισσότερες από 7.000 διαφορετικές ποικιλίες διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα μήλα είναι τα φρούτα με τη μεγαλύτερη κατανάλωση παγκοσμίως.

Back To Top