Με θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο ψευδάργυρος, οι φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες, το ginger είναι ένα πανίσχυρο φυτό που μπορεί να κάνει θαύματα στην υγεία του οργανισμού μας.

Με θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο ψευδάργυρος, οι φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες, το ginger είναι ένα πανίσχυρο φυτό που μπορεί να κάνει θαύματα στην υγεία του οργανισμού μας. Αυτό προέρχεται από τη ρίζα του τροπικού φυτού Zingiber officinale, το οποίο για εκατοντάδες χρόνια χρησιμοποιούνταν για τις θεραπευτικές ιδιότητές του στην Ανατολή. Στη σύγχρονη διατροφή, το ginger μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό συστατικό στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, ενώ το ρόφημά του είναι επίσης γευστικό και μας κάνει καλό. Να λοιπόν ποια τα συνολικά οφέλη του ginger για την υγεία μας.

Καταπολεμά μικρόβια και βακτήρια

Το ginger περιέχει ορισμένες χημικές ενώσεις που έχουν την ιδιότητα να δρουν ενάντια στα μικρόβια, προστατεύοντας την υγεία του οργανισμού μας. Εμποδίζουν επίσης την ανάπτυξη βακτηρίων όπως το κολοβακτηρίδιο Escherichia coli, η σιγκέλλα καθώς και ιών που σχετίζονται με το αναπνευστικό σύστημα. Γι’ αυτό και προτείνεται η κατανάλωσή του όσο είμαστε άρρωστοι, αλλά και για την πρόληψη ιώσεων μέσα στον χειμώνα.

Προστατεύει τη στοματική κοιλότητα

Οι τζιντζερόλες που διαθέτει το ginger προστατεύουν την στοματική κοιλότητα από την εμφάνιση και ανάπτυξη βακτηρίων, διασφαλίζοντας ένα υγιές χαμόγελο. Ένα ρόφημα μετά το φαγητό, αν δεν έχουμε τη δυνατότητα να πλύνουμε τα δόντια μας, είναι ό,τι πρέπει.

Μειώνει τον πόνο από τις κράμπες εμμηνόρροιας

Οι κράμπες της εμμηνόρροιας (δυσμηνόρροια) προκαλούν πόνο στην κάτω κοιλιακή χώρα και την περιοχή της λεκάνης, ταλαιπωρώντας μεγάλο ποσοστό του γυναικείου πληθυσμού. Η σκόνη του ginger μπορεί όμως να ανακουφίσει τα εν λόγω συμπτώματα, αποφεύγοντας μάλιστα τη λήψη παυσίπονων.

Χαλαρώνει τους σφιγμένους μύες από την έντονη άσκηση

Το ginger μπορεί να απομακρύνει τις έντονες μυικές ενοχλήσεις έπειτα από έντονη άσκηση όταν αυτό καταναλώνεται στη μορφή ροφήματος, είτε σε κομπρέσα και έμπλαστρο.

Ανακουφίζει από τα συμπτώματα της αρθρίτιδας

Η αντιφλεγμονώδης δράση του ginger μπορεί να μειώσει σημαντικά το πρήξιμο όπως και τον πόνο που προκαλείται στις αρθρώσεις μας εξαιτίας χρόνιων ασθενειών όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα και η οστεοαρθρίτιδα. Σε αυτήν την κατεύθυνση βοηθά η κατανάλωσή του στο φαγητό, όπως και οι κομπρέσες πάνω στις περιοχές που επικεντρώνεται η ενόχληση.

empty alt

Μείωσε το βάρος σου και κάψε λίπος τρώγοντας τζίντζερ

  Αν σου αρέσει η ιαπωνική κουζίνα σίγουρα το έχεις δοκιμάσει ουκ ολίγες φορές. Αν όχι, αξίζει να το δοκιμάσεις καθώς το τζίντζερ βοηθάει στην απώλεια κιλών και στο κάψιμο του λίπους.
empty alt

5 υγιεινές τροφές που μπορεί να «κρύβουν» ζάχαρη

Ήξερες ότι μπορεί να έχεις κόψει τα γλυκά και τις ζαχαρένιες «παρασπονδίες» αλλά να καταναλώνεις από άλλες πηγές ζάχαρη, όπως αυτή που «κρύβεται» σε ορισμένες υγιεινές τροφές; Συνήθως αυτό συμβαίνει με τρόφιμα που κατά την επεξεργασία τους προστίθεται ζάχαρη, όπως π.
empty alt

Γιατί το ρόδι φέρνει γούρι (και) στην υγεία σου!

Το ρόδι είναι πλούσιο σε μικροθρεπτικά συστατικά με αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και συχνά χαρακτηρίζεται εφάμιλλο με το κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι ως προς τα οφέλη που παρέχει στην υγεία.
empty alt

Όσο περισσότερο κακάο περιέχει μια σοκολάτα, τόσο πιο υγιεινή είναι;

Τα καλά νέα για όσους αγαπούν τη μαύρη σοκολάτα είναι ότι τη συστήνουν ακόμα και οι διατροφολόγοι, αν και σε μετρημένες ποσότητες.
empty alt

Τι τρώνε οι μακροβιότεροι άνθρωποι στον κόσμο;

Η Ιαπωνία είναι η χώρα με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής στον κόσμο, σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
empty alt

Ποια είναι η νούμερο 1 τροφή που θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τη μυϊκή σου ισχύ

Όταν λέμε «τροφές που χτίζουν μυς», πιθανότατα αρχίζετε να σκέφτεστε είδη πλούσια σε ζωικές πρωτεΐνες όπως μπριζόλα, κοτόπουλο, αυγά, ψάρια … βασικά το μενού που μπορεί να φάει ο Σταλόνε ενώ ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει σε μια ταινία Ρόκι.
empty alt

Γιατί να βάλετε τα κάσιους στη διατροφή σας

Τα απολαμβάνουμε στο πρωινό μας μαζί με δημητριακά, σαν απογευματινό σνακ, αλλά και σε πολλά vegan τυριά.
empty alt

Γιατί δεν κάνει να τρως κάθε μέρα το ίδιο φαγητό;

Η προετοιμασία γευμάτων είναι ένας εύκολος τρόπος για να απλώσετε πέντε δοχεία με έτοιμα προς κατανάλωση γεύματα και δείπνα κάθε εβδομάδα. Ωστόσο, αυτή η δημοφιλής μέθοδος προετοιμασίας έχει τα μειονεκτήματά της. Η κατανάλωση του ίδιου φαγητού κάθε μέρα, ειδικά αν δεν είναι καλά ισορροπημένη,...
Back To Top