Η αίσθηση που έχεις μετά τη γυμναστική δεν συγκρίνεται. Μόνο ίσως με το σεξ. Και τα δύο σε κάνουν αφού ολοκληρώσεις να πεινάς απίστευτα! Δεν θα σου πω τι να τρως μετά το σεξ.

Η αίσθηση που έχεις μετά τη γυμναστική δεν συγκρίνεται. Μόνο ίσως με το σεξ. Και τα δύο σε κάνουν αφού ολοκληρώσεις να πεινάς απίστευτα! Δεν θα σου πω τι να τρως μετά το σεξ.

 Θα σου επισημάνω όμως τι είναι καλό να καταναλώνεις και τι να αποφεύγεις μετά τη γυμναστική σου.

-Μην κάνεις το λάθος να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου για την προσπάθειά του τρώγοντας ένα τεράστιο μπέργκερ ή μισή πίτσα. 
Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει σχετικά, όσοι έχουν τη συνήθεια να επιβραβεύουν τον εαυτό τους μετά την άσκηση, έχουν την τάση να τρώνε ποσότητες και να καταναλώνουν ανθυγιεινές τροφές.

Να τι πρέπει να κάνεις και τι να τρως:   

-Πήγαινε για άσκηση 1-2 ώρες πριν το γεύμα σου, που ούτως ή άλλως θα έτρωγες.

-Δες τη διαφορά στο σώμα σου μετά από κάποιο χρονικό διάστημα γυμναστικής. Αυτή είναι η επιβράβευσή σου.

-Φάε πρωτείνη και υδατάνθρακες: Προτίμησε ένα σάντουιτς με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών. Θα σε χορτάσει και θα σε βοηθήσει να αναπληρώσεις την ενέργειά σου.

-Πίνε νερό: Μήπως τελικά… διψάς; Το νερό θα σε κάνει να νιώσεις πιο γεμάτη. Ακόμα κι αν φας, θα φας λιγότερο.

-Πιες ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα: Νιώσε και πάλι παιδί απολαμβάνοντάς το, αρκεί να είναι χαμηλών λιπαρών!

Αλεξάνδρα Παπαδάκη.

Πηγή : allyou

empty alt

10 τροφές που σε χορταίνουν για περισσότερες ώρες

Αν προσπαθείς να κάνεις ισορροπημένη διατροφή είτε για να χάσεις κιλά ενόψει των διακοπών είτε απλώς για να προστατέψεις την υγεία σου, οι παρακάτω διατροφικές επιλογές συνδυάζουν τα πάντα: και θρεπτικά συστατικά περιέχουν, και παρατείνουν το αίσθημα του κορεσμού ώστε να μην μπαίνεις στον πειρασμό του...
empty alt

Πώς θα χάσεις βάρος πίνοντας νερό με λεμόνι

Το νερό με λεμόνι θεωρείται, μεταξύ άλλων, ότι βοηθάει στην πέψη και στην αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό.
empty alt

Η καλή… δίατα από το πρωινό φαίνεται!

  Αν θες να προσέχεις τη διατροφή σου και αν είσαι στην προσπάθεια να ελέγχεις το βάρος σου ή ακόμα και να χάσεις κάποια παραπανίσια κιλά, το πρωινό είναι ένα γεύμα που όχι μόνο δεν πρέπει να αποκλείεις αλλά πρέπει συνειδητά να εντάξεις στην καθημερινή σου ρουτίνα.
empty alt

Τα καλύτερα τρόφιμα για Fitness

Η επίτευξη μιας σωστής προπόνησης υπερβαίνει τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε ή τα μίλια που τρέχετε στον δρόμο ή στον διάδρομο (αν και αυτό βοηθά επίσης).
empty alt

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο και στη γυμναστική και την άσκηση. Η επίτευξη μιας σωστής προπόνησης υπερβαίνει τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε ή τα μίλια που τρέχετε στον δρόμο ή στον διάδρομο (αν και αυτό βοηθά επίσης).
empty alt

Γιατί να βάλετε τα κάσιους στη διατροφή σας

Τα απολαμβάνουμε στο πρωινό μας μαζί με δημητριακά, σαν απογευματινό σνακ, αλλά και σε πολλά vegan τυριά.
empty alt

Ρόδι: Ποια σημαντικά οφέλη προσφέρει στην υγεία

Τα ρόδια είναι χαμηλά σε θερμίδες και λιπαρά, αλλά πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Τα οφέλη περιλαμβάνουν αντιοξειδωτικά, υγεία της καρδιάς, υγεία του ουροποιητικού συστήματος, αντοχή στην άσκηση και πολλά άλλα.
empty alt

Το FDA επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό ότι το γιαούρτι μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη

Σύμφωνα  με το FDA οι παραγωγοί τροφίμων μπορούν να διαφημίσουν με ασφάλεια ότι η κατανάλωση γιαουρτιού μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2  – με ορισμένες προειδοποιήσεις.

Back To Top