Παρουσιαστής του CNN αντιμετωπίζει έντονη κριτική μετά την απόφασή του να φάει μέρος από ανθρώπινο εγκέφαλο, στο πλαίσιο ντοκιμαντέρ, για μία ινδουιστική σέκτα, της οποίας τα μέλη κανιβαλίζουν.

Παρουσιαστής του CNN αντιμετωπίζει έντονη κριτική μετά την απόφασή του να φάει μέρος από ανθρώπινο εγκέφαλο, στο πλαίσιο ντοκιμαντέρ, για μία ινδουιστική σέκτα, της οποίας τα μέλη κανιβαλίζουν. Ο Reza Aslan νωρίτερα είχε πιει αλκοολικό ποτό μέσα από ανθρώπινο κρανίο!

Το επεισόδιο,  αποτελεί μέρος της σειράς «Believer with Reza Aslan», προκάλεσε σοκ σε τηλεθεατές και προκάλεσε την οργή σε πολλούς Ινδουιστές στην Αμερική. Ο 44χρονος αμερικανός με καταγωγή από την Ινδία, ήρθε σε επαφή με τη σέκτα Aghori στην ιερή ινδουιστική πόλη Βαρανάσι, η οποία τον προσκάλεσε σε… δείπνο κατά τη διάρκεια τελετής . Σε ένα σημείο μάλιστα, ο γκουρού της σέχτα έγινε έξαλλος με τον Aslan και άρχισε να του φωνάζει «θα σου κόψω το κεφάλι αν συνεχίζεις να μιλάς τόσο πολύ».

Ο αρχηγός της φυλής, άρχισε να τρώει το δικό του κομμάτι, πριν το μοιράσει και στον παρουσιαστή, ενώ εκείνος απάντησε πως μάλλον πρέπει να έχει γίνει κάποιο λάθος. Τα μέλη της φυλής Aghori είναι λάτρεις του θεού Σίβα και πιστεύουν πως τίποτα δεν μπορεί να μολύνει το ανθρώπινο σώμα. Ωστόσο οι πεποιθήσεις και οι πρακτικές τους απορρίπτονται από τους ορθόδοξους Ινδουιστές.

Η Tulsi Gabbard, μοναδική Ινδουίστρια του Κογκρέσου έγραψε φανερά ενοχλημένη στο Twitter: «Νιώθω πολύ ενοχλημένη που το CNN χρησιμοποιεί την δύναμη και την επιρροή του για να αυξάνει τις παρανοήσεις που επικρατούν και τον αντίστοιχο φόβο σχετικά με τον Ινδουισμό», έγραψε και πρόσθεσε «Ο Aslan προφανώς έψαχνε παράλογους τρόπους για να εντυπωσιάσει για να περιγράψει τον Ινδουισμό. Ο Aslan και το CNN δεν έριξαν απλώς φως σε μια φυλή περιπλανώμενων ασκητών για να παράξουν σοκαριστικά στιγμιότυπα -σαν να τον ξεναγούσαν σε ζωολογικό κήπο- αλλά επανέλαβαν λανθασμένα στερεότυπα σχετικά με τις κάστες, το κάρμα και την μετενσάρκωση για τα οποία οι Ινδουιστές μάχονται ακούραστα».

Από τη μεριά του ο παρουσιαστής, δεν έδειξε καμία πρόθεση μεταμέλειας ισχυριζόμενος σε ένα μήνυμα που ανέβασε στη σελίδα του στο Facebook ότι οι Aghori «είναι μια ακραία Ινδουιστική σέκτα και δεν είναι αντιπροσωπευτική του Ινδουισμού».

empty alt

Πώς μια γιαγιά μαγείρισσα από τη Χίο έγινε viral σε όλο τον κόσμο

Όσα γκουρμέ πιάτα κι αν δοκιμάσεις, πάντα θα επιζητάς το ζεστό, καλομαγειρεμένο φαγητάκι της γιαγιάς σου. Αυτό που έχεις συνδέσει με τις παιδικές σου αναμνήσεις, τα ροζιασμένα της χέρια και την ανιδιοτελή της αγάπη.
empty alt

«Πώς πίνεις τον καφέ σου; Με αβοκάντο!»

Πάνε οι καφέδες που τους σερβίρουμε σε βαρετά ποτήρια και φλυτζάνια! Το νέο trend (??) έρχεται με ορμή από τη Αυστραλία και λέγεται avolatte! Είναι αυτό που λέει το όνομά του, ένας latte σερβιρισμένος σε skin αβοκάντο, και διακοσμημένος με τα απαραίτητα σχέδια.
empty alt

Έφτιαξαν ρεπλίκα της Beyonce από.. τυρί

Όταν η διάσημη τραγουδίστρια ανακοίνωσε τη δίδυμη εγκυμοσύνη της τον Φεβρουάριο με μερικές ομολογουμένως εξαίσιες φωτογραφίες, το νέο έκανε τον γύρο του κόσμου σε λίγες μόνο ώρες.
empty alt

Το Bahar Project έρχεται στην Αθήνα να σου συστήσει άλλες κουζίνες και πολιτισμούς!

Σε λίγες μέρες έρχεται στην Αθήνα το Bahar Project, ένα ταξίδι ανακάλυψης και γνώσης μέσα από τη μαγειρική.
empty alt

Οι τάρτες που φτιάχνει μια Γερμανίδα είναι τόσο όμορφες, που κάποιος θα δίσταζε να τις φάει

Για τη Γερμανίδα εικαστικό, φωτογράφο και ζαχαροπλάστη Karin Pfeiff Boscheck, τα γλυκά δεν είναι απλώς νόστιμες δημιουργίες αλλά βρώσιμα έργα τέχνης.
empty alt

Εσύ θα δοκίμαζες αυτή την τούρτα;

Στην εποχή των αλλόκοτων διατροφικών τάσεων, μάλλον δεν μας κάνει εντύπωση μία ακόμα που έκανε την εμφάνισή της στο δυτικό κόσμο: η τούρτα από κρέας, που έγινε διάσημη όταν παρουσιάστηκε στη δημοφιλή αμερικανική τηλεοπτική εκπομπή μαγειρικής At Home with Amy Sedaris.
empty alt

Το νεοϋορκέζικο μουσείο φαγητού και ποτού είναι μοναδικό στο είδος του

Ένα νέο είδος μουσείου που «ζωντανεύει τον κόσμο του φαγητού με εκθέματα που μπορείτε να γευτείτε, να αγγίξετε και να μυρίσετε».
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.
Back To Top