Αν δεν μπορείς να καταλάβεις την επιτυχία που γνωρίζει η κινόα γιατί ναι, είναι υγιεινή, αλλά όχι και η επιτομή της γεύσης, μπορείς να μετατρέψεις το συγκεκριμένο σιτηρό σε βάση για μια πολύ νόστιμη σαλάτα.

Αν δεν μπορείς να καταλάβεις την επιτυχία που γνωρίζει η κινόα γιατί ναι, είναι υγιεινή, αλλά όχι και η επιτομή της γεύσης, μπορείς να μετατρέψεις το συγκεκριμένο σιτηρό σε βάση για μια πολύ νόστιμη σαλάτα. Αρκεί να της προσθέσεις τα παρακάτω υλικά (τα οποία, σημειωτέον, ταιριάζουν και σε πράσινη σαλάτα):

1. Ξηρούς καρπούς. Οι ψημένοι ξηροί καρποί –όπως φουντούκια, καρύδια, αμύγδαλα ή πεκάν- θα δώσουν τραγανή υφή και βάθος γεύσης στη σαλάτα σου. Αν έχεις το χρόνο και την υπομονή, δοκίμασε να τους ψιλοκόψεις με μαχαίρι, για να έχεις κομμάτια στο ιδανικό μέγεθος. Αντί για ξηρούς καρπούς μπορείς επίσης να προσθέσεις σπόρους –ηλιόσπορους, κολοκυθόσπορους ή σουσάμι, οι οποίοι μάλιστα δεν χρειάζονται κόψιμο.

2. Τυρί. Ιδανική επιλογή είναι ένα μαλακό κατσικίσιο τυρί, που θα λιώσει στο ντρέσινγκ και θα απλωθεί στη σαλάτα. Αν χρησιμοποιήσεις κάποιο σκληρό τυρί, προτίμησε παλαιωμένο τσένταρ, γκούντα ή παρμεζάνα. Και μπορείς πάντα να επενδύσεις σε ένα κομμάτι φέτα, αποφεύγοντας ωστόσο να τη θρυμματίσεις σε πολύ μικρά κομμάτια.

3. Αποξηραμένα φρούτα. Προσθέτουν μια γλυκιά γεύση στο ρεπερτόριο της σαλάτας σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις σταφίδες ή να ψιλοκόψεις ξερά δαμάσκηνα και σύκα, αλλά σε μικρές ποσότητες, διαφορετικά το αποτέλεσμα θα είναι υπερβολικά γλυκό.

4. Λαχανικά. Για να είναι η σαλάτα σου… αληθινή σαλάτα, δεν μπορούν να λείπουν ένα με δύο τουλάχιστον τραγανά λαχανικά, όπως το μπρόκολο, το παντζάρι ή το ραπανάκι. Απόφυγε, από την άλλη, το αγγούρι, γιατί απελευθερώνει πολύ νερό, ή τα φυλλώδη λαχανικά όπως το μαρούλι και το σπανάκι, γιατί θα μαραθούν μόλις προσθέσεις το ντρέσινγκ.

empty alt

Γιατί παραψήθηκε το φαγητό στο φούρνο;

Αν σου συμβαίνει συχνά να παραψήνεται το φαγητό στο φούρνο, ίσως φταίει το ταψί σου. Κι αυτό γιατί τα σκουρόχρωμα ταψιά απορροφούν περισσότερη θερμότητα από τα ανοιχτόχρωμα, με αποτέλεσμα π.
empty alt

Ο εκπληκτικός τρόπος να χρησιμοποιήσεις τις φλούδες των λαχανικών

Αν δεν έχεις κομποστοποιητή για να μετατρέπεις τα οργανικά απόβλητα σε λίπασμα, όλες οι φλούδες των λαχανικών σου μάλλον θα καταλήγουν στα σκουπίδια.
empty alt

10 εύκολοι τρόποι να τρως καθημερινά περισσότερα φρούτα και λαχανικά

1. Ξεκίνησε τη μέρα σου με ένα σμούθι. 2. Βάλε μια φρουτοσαλάτα στο πρωινό σου. 3. Πρόσθεσε (περισσότερα) λαχανικά σε ένα σάντουιτς.
empty alt

Πώς θα τσεκάρεις αν έχει γίνει ένα κέικ;

Ίσως έχεις διαβάσει ότι για να ελέγξεις αν είναι έτοιμο το κέικ σου μπορείς να βυθίσεις μια οδοντογλυφίδα, όμως η αλήθεια είναι ότι είναι υπερβολικά κοντή για να φτάσει μέχρι τον πάτο του ταψιού ή της φόρμας.
empty alt

Τα μυστικά για να ετοιμάσεις ένα τέλειο γεύμα στο κάμπινγκ

Αν αποφασίσεις να κάνεις κάμπινγκ αλλά δεν είσαι οργανωμένος, μπορεί να καταλήξεις να ξοδέψεις περισσότερα χρήματα για φαγητό έξω από ό,τι αν νοίκιαζες δωμάτιο.
empty alt

Πώς θα φτιάξεις ένα σπιτικό σοκολατένιο αυγό

Φέτος το Πάσχα, που δεν αργεί πλέον, μπορείς να χαρίσεις σε παιδιά, ανίψια και βαφτιστήρια σοκολατένια αυγά που έχεις φτιάξει με τα χεράκια σου.
empty alt

Φθινοπωρινή carbonara με γλυκιά κολοκύθα

Η κλασική carbonara συναντά την γλυκιά φθινοπωρινή κολοκύθα για ένα κρεμώδες και μεταξένιο πιάτο ζυμαρικών που θα σας ενθουσιάσει – ειδικά αν λατρεύεις το Halloween.
empty alt

Όλα όσα θες να ξέρεις για το μπορς και πώς να το φτιάξεις

Το Μπορς (Borscht, borsch ή borshch) όπως διαβάζουμε στη Wikipedia.org είναι σούπα λαχανικών, στην οποία περιλαμβάνονται συνήθως παντζάρια, τα οποία και της προσδίδουν έντονα κόκκινο χρώμα. Σε άλλες ποικιλίες της συνταγής, τα παντζάρια αντικαθίστανται από τοματοπολτό που της προσδίδουν...
Back To Top