Μόλις έφτιαξες καφέ αλλά διαπίστωσες ότι σού τελείωσε η ζάχαρη; Ή, απλά, προσπαθείς να περιορίσεις την κατανάλωσή της; Ιδού πέντε εναλλακτικές της οι οποίες, όχι, δεν περιλαμβάνουν τα τεχνητά γλυκαντικά ούτε την «κλασική» πλέον στέβια.

Μόλις έφτιαξες καφέ αλλά διαπίστωσες ότι σού τελείωσε η ζάχαρη; Ή, απλά, προσπαθείς να περιορίσεις την κατανάλωσή της; Ιδού πέντε εναλλακτικές της οι οποίες, όχι, δεν περιλαμβάνουν τα τεχνητά γλυκαντικά ούτε την «κλασική» πλέον στέβια. Κάποιες είναι πιο υγιεινές, ενώ άλλες μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια τη ζάχαρη ελλείψει της τελευταίας.

1. Νιφάδες σοκολάτας. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μαύρη σοκολάτα, αν σου αρέσει ο σχετικά πικρός καφές, ή γάλακτος, για ένα πιο γλυκό αποτέλεσμα που θα θυμίζει λάτε.

2. Κανέλα. Ελαφρώς γλυκιά και πικάντικη μαζί, θα δώσει άρωμα στον καφέ σου χωρίς να σε «λιγώσει». Μπορείς να την προσθέσεις και μαζί με το γαλλικό καφέ, μέσα στο φίλτρο της καφετιέρας.

3. Συμπυκνωμένο ζαχαρούχο γάλα. Έτσι, προσθέτεις γάλα και ζάχαρη ταυτόχρονα! Προσπάθησε όμως να μην το παρακάνεις με την ποσότητα, γιατί μερικές γουλιές αρκούν για να εκτοξευτούν οι θερμίδες και τα λιπαρά.

4. Σιρόπι σφενδάμου. Μπορεί να το έχουμε συνδέσει με τις τηγανίτες, αλλά ταιριάζει και στον πρωινό καφέ. Συν του ότι έχει λιγότερες θερμίδες από άλλες γλυκαντικές ουσίες.

5. Παγωτό βανίλια. Ίσως σου ακούγεται υπερβολή, αλλά δοκίμασέ το και δεν θα χάσεις: Θα μετατρέψεις τον πρωινό σου καφέ σε ένα νόστιμο επιδόρπιο, το οποίο ταυτόχρονα θα σου δώσει τη δόση καφεΐνης που χρειάζεσαι για να ξυπνήσεις. Άλλωστε, οι έρευνες δεν λένε ότι το πρωί μπορούμε να τρώμε άφοβα γλυκά, γιατί θα τα «κάψουμε» στη διάρκεια της μέρας;

empty alt

Η δύναμη του πρωινού

Και να που το παλίο γνωμικό «το πρωί τρώγε σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν πρίγκιπας και το βράδυ σαν φτωχός» αποκτά επιστημοκική βάση.
empty alt

Τι είναι το αστέρι Michelin και πώς απονέμεται

Πρόκειται για τη «βίβλο» της γαστρονομίας. Ο οδηγός Michelin είναι μια σειρά ετήσιων οδηγών που εκδίδονται από την ομώνυμη γαλλική εταιρεία, για πάνω από έναν αιώνα.
empty alt

Μενού για τυφλούς

      Λένε ότι όταν σου λείπει μία αίσθηση έχεις ιδιαίτερα αναπτυγμένες τις υπόλοιπες. Έχεις αναρωτηθεί πώς απολαμβάνει το φαγητό του ένας άνθρωπος που δεν βλέπει; Πώς είναι να τρως δίχως να έχει δει το φαγητό που βρίσκεται στο πιάτο σου; Κυρίως, πώς είναι να πηγαίνεις […]
empty alt

5 τρόποι να γλυκάνεις τον καφέ σου χωρίς ζάχαρη (και χωρίς τα υποκατάστατά της)

Μόλις έφτιαξες καφέ αλλά διαπίστωσες ότι σού τελείωσε η ζάχαρη; Ή, απλά, προσπαθείς να περιορίσεις την κατανάλωσή της; Ιδού πέντε εναλλακτικές της οι οποίες, όχι, δεν περιλαμβάνουν τα τεχνητά γλυκαντικά ούτε την «κλασική» πλέον στέβια.
empty alt

Έτσι θα αξιοποιήσεις νόστιμα τις μεστές άκρες των σπαραγγιών!

Μπορούσες να φανταστείς ότι έχεις τη δυνατότητα να φτιάξεις τραγανά και απολαυστικά τηγανιτά μπαστουνάκια λαχανικών με τις μεστές άκρες των σπαραγγιών, οι οποίες μέχρι τώρα κατέληγαν στα σκουπίδια; Τα οποία στη συνέχεια θα καταναλώσεις ως σνακ ή ως συστατικό σε ζυμαρικά, ομελέτες και σάντουιτς; Κι...
empty alt

Τι να κάνεις αν σβολιάσει η σοκολάτα σου ενώ τη λιώνεις

Καθώς λιώνει η σοκολάτα, τα συστατικά της (συνήθως κακάο, ζάχαρη και βούτυρο κακάο) απλώνονται ομοιόμορφα, δημιουργώντας μια ρευστή μάζα.
empty alt

Δύο εξπέρ στην πίτσα απαντούν σε «μεγάλα» ερωτήματα

Εξπέρ στην πίτσα, που συνεργάζονται με μερικές από τις καλύτερες πιτσαρίες στην Αμερική, απάντησαν στο Bonappetit.com σε απορίες που «βασανίζουν» όλους τους λάτρεις της πίτσας.
empty alt

Κολοκύθι: το απόλυτο superfood του καλοκαιριού

Τρώγονται βραστά ή στον ατμό ως σαλάτα ή ως συνοδευτικό με άλλα χορταρικά – όπως ιδιαίτερα με βλίτα το καλοκαίρι.
Back To Top