Το σωστό το beach bod θέλει θυσίες! Και το ξέρεις καλά αφού κάθε καλοκαίρι, και συγκεκριμένα λίγο καιρό πριν το καλοκαίρι, είναι η περίοδος που σε πιάνει άγχος για τα λίγα παραπανίσια κιλά που πήρες το χειμώνα, για το μικρό «σωσιβιάκι» που εμφανίστηκε στην περιοχή της κοιλιάς […]

Το σωστό το beach bod θέλει θυσίες! Και το ξέρεις καλά αφού κάθε καλοκαίρι, και συγκεκριμένα λίγο καιρό πριν το καλοκαίρι, είναι η περίοδος που σε πιάνει άγχος για τα λίγα παραπανίσια κιλά που πήρες το χειμώνα, για το μικρό «σωσιβιάκι» που εμφανίστηκε στην περιοχή της κοιλιάς και για το 6 pack που συνδέεις πλέον όχι με τους κοιλιακούς αλλά με τις μπύρες!

Η λύση, όμως, είναι απλή! Με λίγη γυμναστική και μερικές, μικρές, αλλαγές στην καθημερινή σου διατροφή, μπορείς να μειώσεις τις θερμίδες που λαμβάνεις για να καταφέρεις να πεις αντίο στα παραπανίσια κιλά, έστω και στο παρά 5’ της επιβίβασής σου στο πλοίο για τα ελληνικά νησιά!

Πάρε ιδέες, λοιπόν, για να μειώσεις σημαντικά τις καθημερινές σου θερμίδες:

– μάσα αργά και άσε κάτω το πιρούνι. Αν κατεβάσεις ταχύτητα όταν τρως, θα νιώσεις το αίσθημα κορεσμού με λιγότερο φαγητό.

– φτιάξε το φαγητό για τη δουλειά από το σπίτι. Ευκαιρία να μαγειρέψεις και λίγο, ενώ θα μειώσεις σημαντικά τις θερμίδες από το φαγητό σου, από ότι αν έτρωγες έξω ή delivery.

– πιες σκέτο καφέ, δηλαδή χωρίς γάλα ή ζάχαρη. Αν μάλιστα πίνεις 2 καφέδες μπορεί να γλιτώσεις μέχρι και 400-500 θερμίδες!

– πιες νερό ή νερό με λεμόνι αντί για αναψυκτικό και σόδα. Να θυμάσαι ότι κάθε αναψυκτικό έχει περίπου 200 θερμίδες, ενώ μπορεί να περιέχει σημαντική ποσότητα ζάχαρης. Το ίδιο ισχύει και για τους συσκευασμένους χυμούς.

– αντί για σάντουιτς, φάε σαλάτα. Θα γλιτώσεις τις θερμίδες του ψωμιού και της μαγιονέζας, του βουτύρου, κλπ που το συνοδεύουν.

– φάε μανιτάρια αντί για κρέας, και θα νιώσεις το ίδιο χορτασμένος, με πολύ λιγότερες θερμίδες.

– απόφυγε τα τσιπς και τις σως, εκτός από το να σου ανοίγουν την όρεξη, είναι γεμάτα περιττές θερμίδες.

– φάε φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς για σνακ ανάμεσα στα γεύματα και όχι γλυκά

– προτίμησε προϊόντα ολικής άλεσης και απόφυγε όσο μπορείς τα τηγανητά.

 

 

empty alt

Κίνδυνος σακχάρου από τις τηγανιτές πατάτες

Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στις τηγανιτές πατάτες αλλά μάλλον ήρθε η ώρα να προσπαθήσουμε να καταπολεμήσουμε την επιθυμία μας για αυτές και να τις αντικαταστήσουμε με δημητριακά ολικής άλεσης.
empty alt

Το «καθόλου» αλάτι βλάπτει

Η λίγη ποσότητα αλατιού στο φαγητό επιβαρύνει τον οργανισμό περισσότερο από την μέτρια. Αυτό υποστηρίζουν καναδοί ερευνητές, αντικρούοντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα και προκαλώντας αντιδράσεις.
empty alt

Μενού για τυφλούς

      Λένε ότι όταν σου λείπει μία αίσθηση έχεις ιδιαίτερα αναπτυγμένες τις υπόλοιπες. Έχεις αναρωτηθεί πώς απολαμβάνει το φαγητό του ένας άνθρωπος που δεν βλέπει; Πώς είναι να τρως δίχως να έχει δει το φαγητό που βρίσκεται στο πιάτο σου; Κυρίως, πώς είναι να πηγαίνεις […]
empty alt

7 φαγητά που μπορούν να φτιάξουν μόνα τους τα παιδιά

Αργά ή γρήγορα όλα τα μεγαλύτερα παιδιά μπαίνουν στη διαδικασία να μαγειρέψουν μόνα τους, αφού φυσικά έχουν περάσει πολλές ώρες στο πλάι της μαμάς και του μπαμπά παρακολουθώντας τους στη διαδικασία προετοιμασίας ενός γεύματος και έχουν «πάρει το κολάι».
empty alt

Θα σου κάνω μάγια με… Taameya

  Η αραβική λέξη taameya μεταφράζεται σε «νόστιμα μικρά κομμάτια». Αυτή η εκδοχή, φτιαγμένη με ρεβίθια-φάβα, που είναι άφθονα στο δέλτα του Νείλου, θεωρείται από ορισμένους ότι είναι το αρχικό φαλάφελ.
empty alt

Πώς να φτιάξετε τις καλύτερες βραστές πατάτες…

Κανένα συνοδευτικό φαγητών που λειτουργεί ως άριστη γαρνιτούρα αλλά που μπορεί και να σταθεί και μόνο του ως εξαιρετικό πιάτο δεν μπορεί να συγκριθεί με τις πατάτες.
empty alt

Γιορτές φαγητού από όλο τον κόσμο

Σίγουρα δεν είναι λίγοι οι γονείς ή οι παππούδες και γιαγιάδες που όταν βλέπουν ένα παιδί να παίζει με το φαγητό του, σπεύδουν να του πούν πως αυτό που κάνει δεν είναι σωστό και θα έπρεπε να δείχνει περισσότερο σεβασμό, γιατί το φαγητό είναι κάτι το ιερό.
empty alt

Γεμιστά μανιτάρια – θεϊκή απόλαυση

Τα γεμιστά μανιτάρια υπάρχουν από τα τέλη του 19ου αιώνα ή τις αρχές του 20ού αιώνα, ανάλογα με το ποιος διεκδικεί την πατρίδα τους.

Back To Top