Ο χρόνος που ξοδεύουμε για το μαγείρεμα έχει σχεδόν μειωθεί κατά το ήμισυ ήδη από το 1993, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης καταναλωτών Kantar Worldpanel.

Ο χρόνος που ξοδεύουμε για το μαγείρεμα έχει σχεδόν μειωθεί κατά το ήμισυ ήδη από το 1993, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης καταναλωτών Kantar Worldpanel. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των ασθενειών που συνδέονται με το στρες έχει διπλασιαστεί, με το μαγείρεμα να βρίσκεται στο μακρύ κατάλογο των δραστηριοτήτων για τις οποίες είμαστε πολύ απασχολημένοι για να πράξουμε. Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύει το BBC, υπάρχουν πέντε απλοί τρόποι για να βελτιώσουμε την ψυχική μας ευεξία: Με την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων, την κοινωνικοποίηση, τη συνεχή δράση,  την αλτρουιστική συμπεριφορά και με το να έχουμε όλες οι αισθήσεις σε διέγερση.

Όπως σημειώνεται, αντί να βλέπουμε το μαγείρεμα ως μια αναγκαία αγγαρία, θα μπορούσε να γίνει ένα αδιέξοδο για την εκπλήρωση των παραπάνω tips. Δώστε μια ευκαιρία στη μαγειρική και αναλογιστείτε: μπορεί το ανακάτεμα με τις κατσαρόλες, να μας κάνει χαρούμενους; Έρευνες έχουν δείξει ότι οι ευτυχισμένοι άνθρωποι διατηρούν ισχυρούς δεσμούς. Το κάλεσμα σε φίλους και μέλη της οικογένειας για φαγητό, είναι ένας υπέροχος τρόπος για κοινωνική συναναστροφή, ακόμη και αν είναι για μια-δυο φορές την εβδομάδα. Πάντως, αν και το μαγείρεμα δεν είναι και τζόκινγκ, εντούτοις μπορεί να μας κρατήσει σε… φόρμα (και δεν εννοούμε τις φόρμες κέικ). Πράγματι, η μαγειρική και η προετοιμασία της τροφής, μπορεί και είναι ένα είδος γυμναστικής – από τα ψώνια που σηκώνουμε, στην συγκομιδή των λαχανικών μέχρι και την προετοιμασία η καύση θερμίδων και η κίνηση είναι μια πραγματικότητα.

Φυσικά και η μαγειρική, ως χόμπι ή ως καθημερινή ανάγκη για επιβίωση, απαιτεί όλες τις αισθήσεις σε εκγρήγορση -όσφρηση, γεύση, ακοή…-, αλλά και μια κάποια ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για νέες συνταγές και φρέσκες ιδέες που θα κρατούν τη φλόγα (της κουζίνας) διαρκώς αναμμένη! Στο ερώτημα αν η μαγειρική φέρνει την ευτυχία, ένα άλλο επιχείρημα είναι και τούτο: δείτε την τροφή ως δώρο που προσφέρετε στους άλλους. Όταν κάνουμε κάτι για τους άλλους μας κάνει να νιώθουμε καλά, και τα συναισθήματα της ευτυχίας συνδέονται στενά με την ενεργό συμμετοχή στην κοινωνική και κοινοτική ζωή.

 

 

empty alt

Οι 5 τροφές που σου είναι απαραίτητες όσο μεγαλώνεις

Όσο περνάνε τα χρόνια οι διατροφικές σου ανάγκες αλλάζουν και ο οργανισμός σου χρειάζεται εξτρά ενίσχυση και προστασία.
empty alt

Οδηγός: οργάνωσε την κουζίνα σου για το φθινόπωρο

Με τις πρώτες δροσερές ημέρες του φθινοπώρου επιστρέφει συνήθως και η επιθυμία μας να ανανεώσουμε το σπίτι μας, να το κάνουμε πιο όμορφο και λειτουργικό.
empty alt

Τα πιο παράξενα εδέσματα του κόσμου. Τολμάτε;

Πέρα από τα ασφαλή και γευστικότατα φαγητά της μαμάς, υπάρχουν και εκείνα που θέλουν ιδιαίτερη τόλμη… Όπως το ψάρι fogu που είναι εξαιρετικά θανατηφόρο αν δε μαγειρευτεί σωστά ή οι ακρίδες και οι αράχνες που αποτελούν ένα (νοστιμότατο) σνακ! Το ερώτημα είναι, τολμάτε; Δείτε παρακάτω μερικά από […]
empty alt

Αυγολέμονο: τα μυστικά

Αυγολέμονο: Μην το «φοβάσαι», ακόμα και αν είσαι αρχάριος στην κουζίνα.
empty alt

Το ιταλικό μυστικό που θα απογειώσει την κουζίνα σου

Αν έχεις ταξιδέψει στην Ιταλία, θα έχεις παρατηρήσει ότι ακόμη και μια απλή μπρουσκέτα με λάδι, ντομάτα και σκόρδο μπορεί να αναδειχθεί σε γαστρονομικό αριστούργημα.
empty alt

Ένα μενού για απολαυστικά ανοιξιάτικα πικνίκ

Η Πρωτομαγιά είναι μια ιδανική ευκαιρία να οργανώσεις ένα πικνίκ με το έτερον ήμισυ, την οικογένεια ή καλούς φίλους.
empty alt

Summer wine… and the living is easy

Το καλοκαίρι είναι η εποχή για τραπεζάκια έξω, χαλαρά πικνίκ, μπάρμπεκιου και δείπνο στο ύπαιθρο. Το καλοκαίρι έχει να κάνει με φρουτώδη, ανάλαφρα, αρωματικά, ζωηρά, και σπιρτώδη, φρέσκα λευκά, δροσιστικά ροζέ και ζουμερά, χυμώδη, διακριτικά κόκκινα.
empty alt

Τραγανά ψητά σπαράγγια με παρμεζάνα

Τόσο νόστιμα που μπορούν να ανταγωνιστούν τις τηγανητές πατάτες

Back To Top