Αν, λέμε αν, περισσέψουν ποτέ ποπκόρν από μια κινηματογραφική βραδιά στο σπίτι, μην τα πετάξεις. Μπορεί μέχρι το επόμενο πρωί να έχουν χάσει σε κάποιο βαθμό την υπέροχα τραγανή υφή τους, αλλά παραμένουν ένας ικανός υποψήφιος για μια νόστιμη ομελέτα.

Αν, λέμε αν, περισσέψουν ποτέ ποπκόρν από μια κινηματογραφική βραδιά στο σπίτι, μην τα πετάξεις. Μπορεί μέχρι το επόμενο πρωί να έχουν χάσει σε κάποιο βαθμό την υπέροχα τραγανή υφή τους, αλλά παραμένουν ένας ικανός υποψήφιος για μια νόστιμη ομελέτα.

Ναι, κι όμως: Όπως υποστηρίζει η συντάκτρια του Extracrispy.com, Stacey Ballis, ταιριάζουν εκπληκτικά στα αυγά σκραμπλ. Το αποτέλεσμα χαρακτηρίζεται από απολαυστική αντίθεση ανάμεσα στα τραγανά ποπκόρν και το μαλακό αυγό και μια διακριτική γεύση καλαμποκιού που δίνει νέα διάσταση στο πιάτο.

Το μυστικό, όπως γράφει η ίδια συντάκτρια, είναι να χτυπήσεις τα αυγά με λίγο βούτυρο, αλλά να προσθέσεις το αλάτι με μέτρο, γιατί τα ποπκόρν είναι ήδη αρκετά αλμυρά. Και βέβαια πρέπει να προσέξεις ώστε να μη βρεθεί μέσα στα αυγά κανένας από τους σπόρους καλαμποκιού που δεν άνοιξαν, αν θέλεις να αποφύγεις τις απρογραμμάτιστες επισκέψεις στον οδοντίατρό σου.

Συγκεκριμένα, μπορείς να ακολουθήσεις την παρακάτω συνταγή.

Αυγά με ποπκόρν

Υλικά (για 1 μερίδα):
2 αυγά
2 φλιτζάνια ποπκόρν
½ φλιτζ. βούτυρο από το ψυγείο, θρυμματισμένο
1 κ.γ. επιπλέον βούτυρο για το τηγάνισμα
Αλάτι, πιπέρι

Οδηγίες:
Χτυπάς τα αυγά με το βούτυρο. Ζεσταίνεις το ένα κουταλάκι βούτυρο σε αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια φωτιά. Όταν αρχίσει να αφρίζει, ανακατεύεις απαλά τα ποπκόρν με τα αυγά, ρίχνεις το μείγμα στο τηγάνι, το κομματιάζεις όσο θέλεις και το σερβίρεις ζεστό.

empty alt

Λίγο κρασί, λίγα φρούτα πολύ σεξ

Μια διατροφή λύση μπορεί ν αντιμετωπίσει την στυτική λειτουργία και μάλιστα εκείνη που δεν αποκλείει το αλκοόλ.
empty alt

Τρεις φέτες μπέικον την ημέρα αυξάνουν τον κίνδυνο για έμφραγμα

Aυξημένο κίνδυνο καρκίνου, καρδιοπάθειας και διαβήτη, διατρέχουν όσοι τρώνε καθημερινά έστω και μικρές ποσότητες κόκκινου κρέατος, τονίζει νέα ανάλυση η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Journal of Internal Medicine».
empty alt

Λαχανικά αλλά πως;

Έχουν την φήμη του νόστιμου και υγιεινού γεύματος. Όμως πόσο αλήθεια τελικά υπάρχει γύρω από την επιλογή των ψητών λαχανικών ως  εύγεστο πιάτο χαμηλών λιπαρών.
empty alt

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: το μυστικό να τα διατηρήσεις φρέσκα

Δύο ημέρες αφού τα έχεις φέρει από το μανάβικο, τα μαρούλια σου και τα άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά μαραίνονται.
empty alt

Αυτές τις γλυκιές μπάρες λεμονιού θα τις λατρέψεις

Αυτές οι μπάρες λεμονιού είναι το τέλειο επιδόρπιο. Χρειάζονται αρκετό χρόνο ψύξης, οπότε βάλε τες στο ψυγείο και άφησέ τες όλη τη νύχτα.
empty alt

Το πιο καλοκαιρινό μπέργκερ αντί για ψωμάκι έχει ντομάτα!

Στη συνταγή που ακολουθεί το θέμα δεν είναι η γέμιση… Αλλά το απέξω ή το γύρω γύρω.
empty alt

Ρολά λαζάνια – λαχταριστές μπουκιές που κυλάνε απολαυστικά στο στόμα!

Pasta lovers for ever! Σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο από μια βραδιά ζυμαρικών! Στο τέλος της εβδομάδας, οι κανόνες – όπως και τα γεύματα μόνο για τους άλλους – καταργούνται.
empty alt

Πώς να φτιάξεις σπιτικό χαλβά

Ο χαλβάς είναι μια μεσο-Ανατολική λιχουδιά από ταχίνι που μοιάζει με το φοντάν, αλλά πολύ καλύτερος και πιο υγιεινός! Ο χαλβάς, που έχει την τιμητική του τις μέρες της νηστείας και ειδικά τη Σαρακοστή, μπορεί να έχει ως βάση του το αλεύρι ή το ταχίνι και η […]
Back To Top