Δεν χρειάζεται να φτιάχνεις μπιφτέκια κάθε φορά που θέλεις να αξιοποιήσεις το ψωμί της ημέρας που περίσσεψε.


Δεν χρειάζεται να φτιάχνεις μπιφτέκια κάθε φορά που θέλεις να αξιοποιήσεις το ψωμί της ημέρας που περίσσεψε. Ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες μπορείς να το αποθηκεύσεις στην κατάψυξη διατηρώντας το φρέσκο για πολύ, πολύ καιρό.

1. Το πολύ μέσα σε ένα 24ωρο από τη στιγμή που έκοψες μια φρατζόλα, κόψε σε φέτες το ψωμί που σου έχει περισσέψει (αν έχει αρχίσει να μπαγιατεύει, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το μετατρέψεις σε κρουτόν). Μην καταψύξεις μονοκόμματη τη φρατζόλα, γιατί μετά θα χρειάζεσαι αλυσοπρίονο για να την κόψεις!

2. Άπλωσε λαδόχαρτο σε ένα ταψάκι, αράδιασε τις φέτες σε μια στρώση και βάλε τις στο ψυγείο, χωρίς να τις σκεπάσεις, μέχρι να κρυώσουν και να σκληρύνουν (με το λαδόχαρτο δεν υπάρχει κίνδυνος να κολλήσουν στο ταψί και με το να τις απλώσεις σε μία στρώση δεν θα κολλήσουν μεταξύ τους).

3. Μόλις κρυώσουν οι φέτες ψωμιού, αποθήκευσέ τις σε ένα σακουλάκι ασφαλείας, από το οποίο θα αφαιρέσεις όσο γίνεται περισσότερο αέρα προτού το κλείσεις αεροστεγώς.

4. Κάθε φορά που θα χρειαστείς ψωμί, βγάλε από την κατάψυξη όσες φέτες θέλεις και άφησέ τις να ξεπαγώσουν σε θερμοκρασία δωματίου ή ζέστανέ τις στη φρυγανιέρα.

Η υφή του κατεψυγμένου ψωμιού προσεγγίζει κατά 95% εκείνη του φρέσκου και σίγουρα είναι πολύ καλύτερη από αυτή του μπαγιάτικου. Ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες, μπορείς να διατηρήσεις ψωμί στην κατάψυξη για τουλάχιστον έξι μήνες.

empty alt

ΓΡΑΒΙΕΡΑ ΝΑΞΟΥ

Η γραβιέρα Νάξου, με τη γλυκιά βουτυράτη γεύση, είναι από τις καλύτερες της Ελλάδας και γι’ αυτό θεωρείται από τα πιo αγαπημένα επιτραπέζια τυριά της Ελλάδας.
empty alt

Το στοιχείο της διατροφής που προστατεύει από πολλά προβλήματα υγείας

Στην εγκυμοσύνη ο γυναικολόγος μπορεί να συστήσει την πρόσληψη συμπληρωμάτων μαγνησίου, καθώς θεωρείται ότι προλαμβάνει τις συσπάσεις της μήτρας.
empty alt

Μπορείς να ρίξεις στα κάρβουνα μια κατεψυγμένη μπριζόλα;

Και εκεί που δεν είχες κανονίσει τίποτα για Σάββατο βράδυ, βρίσκεσαι να περιμένεις επισκέψεις, αλλά το ψυγείο είναι σχεδόν άδειο.
empty alt

Μαγείρεψε σωστά τις φακές σε 5 απλά βήματα

Είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες αλλά και μικροθρεπτικά συστατικά όπως ο σίδηρος. Επιπλέον, μπορούν να γίνουν πεντανόστιμες, αρκεί να τις μαγειρέψεις σωστά.
empty alt

Summer wine… and the living is easy

Το καλοκαίρι είναι η εποχή για τραπεζάκια έξω, χαλαρά πικνίκ, μπάρμπεκιου και δείπνο στο ύπαιθρο. Το καλοκαίρι έχει να κάνει με φρουτώδη, ανάλαφρα, αρωματικά, ζωηρά, και σπιρτώδη, φρέσκα λευκά, δροσιστικά ροζέ και ζουμερά, χυμώδη, διακριτικά κόκκινα.
empty alt

Farro salad: Μεσογειακή σαλάτα με πλιγούρι

Υπάρχουν πολλές υπέροχες σαλάτες με πλιγούρι εκεί έξω, αλλά να σας πούμε γιατί είναι αυτή η εκδοχή είναι η καλύτερη: Το Dressing Λίγα πράγματα είναι πιο νόστιμα από τα τηγανητά κρεμμύδια.
empty alt

Εξωτική παγωμένη απόλαυση με ανανά και γιαούρτι

Αυτό το παγωμένο γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο ανανά είναι βέβαιο ότι θα καταφέρει να σε δροσίσει εκείνες τις καυτές μέρες του καλοκαιριού! Συστατικά 1/4 φλιτζάνι υποκατάστατο αυγού παστεριωμένο ή χωρίς χοληστερόλη 1/4 φλιτζάνι ζάχαρη 1/2 φλιτζάνι...
empty alt

Εδώ, η Bonduelle νοιάζεται φυσικά!

Η Bonduelle νοιάζεται για τους ανθρώπους, την ευημερία τους και την υγεία του πλανήτη. Νοιάζεται για τη διατροφή τους και το αποδεικνύει συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της βιολογικής γεωργίας, εμπνέοντας παράλληλα ένα υγιεινό μοντέλο φυτικής διατροφής για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων...

Back To Top