Ενώ το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, μπορεί μερικές φορές να γίνει λίγο επαναλαμβανόμενο και βαρετό.

Ενώ το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, μπορεί μερικές φορές να γίνει λίγο επαναλαμβανόμενο και βαρετό. Εκτός εάν αρχίσετε να του προσθέτετε τζίντζερ.

Αυτή η ευπροσάρμοστη σούπερ τροφή φιλοξενεί μια σειρά από οφέλη για την υγεία, από τη θεραπεία της ναυτίας έως τη μείωση του πόνου των μυών. Αλλά τι είναι αυτό που κάνει πραγματικά πολύ σούπερ; Είναι πολύ εύκολο να συνδυαστεί με οποιαδήποτε άλλη σούπερ τροφή και μπορεί εύκολα να προστεθεί σε οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας.

Είτε θέλετε να απογειώσετε τις ιδιότητές του με ένα κρεμώδες βούτυρο είτε αποφασίσετε να δώσει ένα spicy άγγιγμα  στον πρωινό καφέ σας, το τζίντζερ θα απογειώσει γευστικά τις κλασικές επιλογές στο πρωινό σας.

  1. Βάλτε το στο πρωινό σας φλιτζάνι καφέ

Ο καφές και το τζίντζερ δημιουργούν ένα ισχυρό δίδυμο για την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών, ειδικά επειδή ο καφές είναι μία από τις μεγαλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών στον κόσμο. Απλώς προσθέστε τριμμένο τζίντζερ στη σκόνη καφέ σας (μέχρι 1 κουταλάκι του γλυκού ανά φλιτζάνι).  Στο εμπόριο μπορείτε να βρείτε επίσης αρκετά χαρμάνια καφέ εμπλουτισμένα με τζίντζερ, είναι ένα αρκετά δημοφιλές ρόφημα στην Ανατολή, καθώς δεν είναι μόνο πικάντικο και νόστιμο, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πέψη.

shogayu-recipe-004-1200x800

  1. Τσάι τζίντζερ για την καθημερινή σας δόση βιταμίνης C

Το τσάι τζίντζερ είναι ένα δημοφιλές ποτό  που βοηθάει να παραμείνετε ζεστοί στις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα. Όχι μόνο προσφέρει θέρμη και αίσθηση γλυκιάς θαλπωρής, αλλά μπορεί να βοηθήσει να ξεπεράσετε μια στομαχική διαταραχή. Ένα φλιτζάνι από αυτό το πικάντικο τσάι το πρωί θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο για την ανακούφιση από ναυτία, ανακατοσούρα, ζαλάδα ή πρωινή ναυτία που προκαλείται από εγκυμοσύνη.

  1. Προσθέστε μαρμελάδα τζίντζερ στα μπισκότα σας

Τα βουτήματα είναι συχνά εφοδιασμένα με μαρμελάδες φρούτων, αλλά έχετε δοκιμάσει ποτέ μαρμελάδα τζίντζερ; Μπορεί να μην είναι η πιο υγιεινή, αλλά σίγουρα είναι μια πιο υγιεινή επιλογή. Μπορείτε να βρείτε έτοιμη μαρμελάδα τζίντζερ ή μπορείτε να προσθέσετε τζίντζερ σε οποιαδήποτε άλλη μαρμελάδα

Πώς να φτιάξετε μαρμελάδα τζίντζερ.

Υλικά:

1 ρίζα τζίντζερ –  μέτρια ή και μεγαλύτερη

3 λεμόνια ολόκληρα με την φλούδα

μισό κιλό μέλι

px_ginger

Εκτέλεση:

Πλένουμε τα λεμόνια, τα κόβουμε σε κύβους και τα ανακατεύουμε σε ένα μπλέντερ να γίνει μία πάστα.

Ξεφλουδίζουμε το τζίντζερ και το τρίβουμε στον τρίφτη να γίνει ψιλοκομμένο.

Ανακατεύουμε το λεμόνι με το τζίντζερ, και στην συνέχεια προσθέτουμε το μέλι.

Ανακατεύουμε το μείγμα και το τοποθετούμε σε ένα μεγάλο γυάλινο βάζο.

Χρήση:

Μπορούμε να προσθέσουμε αυτή τη μαρμελάδα στα ροφήματα μας, να την αλείψουμε σε μια φέτα ψωμί, ή μπορούμε απλά να παίρνουμε 1 κουταλιά της σούπας καθημερινά για πρόληψη.

Φτιάχνουμε μία μαρμελάδα από τζίντζερ, χωρίς ζάχαρη,  που θα στηρίξει και θα προάγει την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Κατά τη διάρκεια των κρύων ημερών, όταν είμαστε πιο επιρρεπείς σε κρυολογήματα και ιούς, είναι απαραίτητο να έχουμε ένα φυσικό προϊόν που θα φροντίσει για την καλή υγεία και την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας.

Yλικά (για 2 άτομα)
• 4 καρότα
• 1 μήλο
• 4 εκ. ρίζας τζίντζερ

Εκτέλεση
Kαθαρίστε τα υλικά και βάλτε τα σε έναν αποχυμωτή. O χυμός αυτός ενδείκνυται για κρυολογήματα και ναυτίες.

Tο τζίντζερ θα το βρείτε σε μεγάλα σουπερμάρκετ, καθώς και σε μαγαζιά που πωλούν μπαχαρικά. Tη ρίζα θα τη βρείτε σε σουπερμάρκετ και σε καταστήματα υγιεινής διατροφής και βιολογικών προϊόντων. Tο αιθέριο έλαιο, το σιρόπι, τις κάψουλες και το βάμμα θα τα αναζητήσετε σε επιλεγμένα φαρμακεία.

empty alt

Οι ‘ημερομηνίες» που πρέπει να τηρούνται ευλαβικά

Οι αναγραφόμενες ενδείξεις κατανάλωσης στις συσκευασίες των βρώσιμων προϊόντων είναι στο κέντρο των συζητήσεων τον τελευταίο καιρό. Ο βασικός κανόνας που ισχύει επιβάλλει ότι εάν αναγράφεται η ένδειξη «ημερομηνία λήξης» στα συσκευασμένα τρόφιμα θα πρέπει να μην καταναλώνεται μετά την παρέλευσή της.
empty alt

Πώς θα ψήσεις μια πατάτα στο φούρνο

Έχει υπερβολική ζέστη για να μπεις στη διαδικασία να μαγειρέψεις, αλλά δεν θέλεις να φας για μεσημεριανό (μία ακόμα) σαλάτα; Ψήσε μία πατάτα στο φούρνο.
empty alt

Ένας εικονικός περίπατος για τα παιδιά που παλεύουν

  Η 29η Απριλίου είναι η ημερομηνία που έχει σηματοδοτήσει παγκοσμίως την ελπίδα. Την ελπίδα για ζωή και όνειρα, για χιλιάδες παιδιά που αντιμετωπίζουν μια πολύ σοβαρή ασθένεια και παλεύουν να γίνουν καλά.
empty alt

Μένουμε σπίτι και κάνουμε μαθήματα μαγειρικής από το youtube

Εξοικειωθείτε με τα μαγειρικά σας σκεύη αλλά και όρους της μαγειρικής παρακολουθώντας μαθήματα στο youtube – ακόμα κι αν αυτή τη στιγμή έχετε έλλειψη από συγκεκριμένα υλικά, η ενασχόληση με τα μαθήματα μαγειρικής θα γεμίσει ευχάριστα και δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο σας και θα κάνει καλό και […]
empty alt

Το λευκό ταιριάζει στην πίτσα!

Αν για σένα πίτσα σημαίνει οπωσδήποτε και σάλτσα ντομάτας, σου έχουμε μια εκδοχή λευκή πίτσας που θα σε κάνει να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου.
empty alt

Εύκολη συνταγή για απολαυστικά τσιπς καρότου στο φούρνο

Αναζητάτε έναν υγιεινό τρόπο να ικανοποιήσετε τις λιγούρες σας για σνακ; Αυτή η συνταγή 5 συστατικών για τσιπς καρότου είναι τόσο εύκολο να γίνει για νόστιμο, ευχάριστο σνακ! Αυτά τα τσιπ είναι χωρίς γαλακτοκομικά, χωρίς γλουτένη, vegan και μπορούν να είναι έτοιμα σε λιγότερο από μισή ώρα.
empty alt

Το Mostaccioli θα γίνει το νέο αγαπημένο σας πιάτο ζυμαρικών

Το Mostaccioli είναι ένα χορταστικό πιάτο ψημένων ζυμαρικών που είναι τέλειο για δείπνο το βράδυ της εβδομάδας.
empty alt

Γεμιστές πατάτες με πίτα βοσκού – ένας συνδυασμός που τα σπάει

Κάντε την έκπληξη με μια γευστική εκδοχή που θα σας ενθουσιάσει
Back To Top