Ένα μείγμα από ντομάτες, σπανάκι, φέτα, ελιές και φρέσκια ρίγανη δίνει σε αυτά τα  portobellos μια μεσογειακή ατμόσφαιρα με αυτήν την υγιεινή συνταγή γεμιστών μανιταριών.

Ένα μείγμα από ντομάτες, σπανάκι, φέτα, ελιές και φρέσκια ρίγανη δίνει σε αυτά τα  portobellos μια μεσογειακή ατμόσφαιρα με αυτήν την υγιεινή συνταγή γεμιστών μανιταριών. Μπορείς να τα σερβίρεις μαζί με κοτόπουλο, ψάρι ή tofu ως ένα εξαιρετικά ικανοποιητικό πιάτο ή προσθέστε μια πλούσια σαλάτα και απολαύστε τα στο επίκεντρο ενός χορτοφαγικού δείπνου.

Συστατικά

3 κουταλιές εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, χωρισμένο

1 σκελίδα σκόρδο, αλεσμένη

Ένα τέταρτο κουταλάκι του γλυκού πιπέρι, χωρισμένο

Ένα τέταρτο κουταλάκι του γλυκού αλάτι

4 μανιτάρια portobello, σκουπισμένα και καθαρά, όπου αφαιρέθηκαν μίσχοι και βράγχια

1 φλιτζάνι ψιλοκομμένο σπανάκι

Μισό φλιτζάνι ντοματίνια

Ένα τρίτο φλιτζάνι θρυμματισμένη φέτα

2 κουταλιές της σούπας ελιές Καλαμάτας κομμένες σε φέτες

1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένη φρέσκια ρίγανη

greekm

Εκτέλεση

Προθερμάνετε το φούρνο στους 220 βαθμούς.

Συνδυάστε τις 2 κουταλιές λάδι, το σκόρδο, το 1/4 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι και αλάτι σε ένα μικρό μπολ. Χρησιμοποιώντας ένα πινέλο σιλικόνης, αλείψτε τα μανιτάρια παντού με το μείγμα λαδιού. Τοποθετήστε στο ταψί ένα μεγάλο φύλλο ψησίματος, βάλτε πάνω του τα μανιτάρια και ψήστε έως ότου τα μανιτάρια να είναι κυρίως μαλακά, 8 έως 10 λεπτά.

Εν τω μεταξύ, συνδυάστε το σπανάκι, τις ντομάτες, τη φέτα, τις ελιές, τη ρίγανη και την υπόλοιπη μία κουταλιά της σούπας λάδι σε ένα μεσαίο μπολ. Μόλις μαλακώσουν τα μανιτάρια, αφαιρέστε τα από τον φούρνο και γεμίστε με το μείγμα σπανάκι. Ψήνουμε μέχρι να μαραθούν οι ντομάτες, περίπου 10 λεπτά.

Διατροφικά στοιχεία

Μέγεθος Μερίδας: 1 Γεμιστό Μανιτάρι ανά Μερίδα: 151 θερμίδες, πρωτεΐνη 4,5 g, υδατάνθρακες 6,6 g, διαιτητικές ίνες 1,8 g σάκχαρα 3,5g, λίπος 8,5 g, κορεσμένο λίπος 2,6 g, χοληστερόλη 11mg, βιταμίνη α iu 936.8IU, βιταμίνη c 5,6 mg,; φυλλικό οξύ 49,2mcg, ασβέστιο 83.1mg, σίδερο 0,7 mg, μαγνήσιο 22,7 mg, κάλιο 466,6 mg, νάτριο 390,4 mg, θειαμίνη 0,1 mg. Αναλογίες: 1 λίπος, 1 λαχανικό, 1/2 πρωτεΐνη μεσαίου λίπους.

empty alt

10 τρόφιμα που μπορεί να εξαφανιστούν για πάντα σε μερικά χρόνια

  Σου έχω μερικά όχι-και-τόσο-καλά νέα. Κάποια από τα πιο αγαπημένα σου φαγητά μπορεί να εξαφανιστούν στα επόμενα χρόνια.
empty alt

Πρέπει να βάζουμε τα λαχανικά στο ψυγείο;

Φανταστείτε το εξής σκηνικό: Έχετε μόλις επιστρέψει από το σούπερ μάρκετ ή το μανάβικο της γειτονιάς με ένα σωρό σακούλες γεμάτες λαχανικά και φρούτα.
empty alt

Οι καλύτεροι τρόποι να απολαύσεις 6 φθινοπωρινούς θησαυρούς

1. Αχλάδια. Είναι από τα πιο ευέλικτα φρούτα: μπορείς να τα ψήσεις στο φούρνο με μια σος κόκκινου κρασιού ή να φτιάξεις κραμπλ με αχλάδια και βανίλια.
empty alt

Τι είναι το αστέρι Michelin και πώς απονέμεται

Πρόκειται για τη «βίβλο» της γαστρονομίας. Ο οδηγός Michelin είναι μια σειρά ετήσιων οδηγών που εκδίδονται από την ομώνυμη γαλλική εταιρεία, για πάνω από έναν αιώνα.
empty alt

Πώς θα ξανακάνεις φρέσκο το ψωμί της μίας ημέρας

Το ψωμί της μίας ημέρας βρίσκεται στο μεταίχμιο: δεν είναι ακόμα αρκετά μπαγιάτικο για να το πετάξεις (ή έστω να φτιάξεις μπιφτέκια) αλλά ούτε και αρκετά φρέσκο για να το απολαύσεις στο έπακρο ή, ακόμα περισσότερο, να τους σερβίρεις στους επισκέπτες σου.
empty alt

Ώρα να φτιάξεις μπισκότα από gingerbread

Το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο στολίδι τρώγεται απολαυστικότατα! Το αν σας αρέσει ή όχι το gingerbread είναι κάπως άσχετο.
empty alt

Ζεστή σούπα με ντομάτα και βασιλικό για κρύες μέρες και καυτές νύχτες

Ένα απλό μπολ με ζεστή σούπα είναι ακριβώς αυτό που λαχταράς για τα κρύα βράδια. Αυτή η σούπα βασιλικού ντομάτας είναι εύκολο να φτιαχτεί και αν την προτιμάς εντελώς vegan, βγάζεις έξω από τα υλικά της συνταγής την παρμεζάνα.
empty alt

Αγγούρι: ένα υπερόπλο στο νεσεσέρ της ομορφιάς σας

Εκτός από δροσερό και νόστιμο, έχει πολλά οφέλη για το δέρμα σας
Back To Top