Πριν φτάσουμε στη συνταγή αυτή, ας ρίξουμε πρώτα μια ματιά στο τι κάνει αυτά τα μπράουνις χωρίς αλεύρι μια εξαιρετική επιλογή για επιδόρπιο, σνακ πριν τον ύπνο ή ακόμα και για πρωινό.

Γιατί μας αρέσει αυτή η συνταγή για μπράουνι με μπανάνα με φυστικοβούτυρο

Εκτός από το γεγονός ότι αυτή η συνταγή είναι τόσο εύκολη που θα μπορούσε να την κάνει ένα μωρό –ή τουλάχιστον να βοηθήσει στην προετοιμασία– μπορεί να υπερηφανεύεται για εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία με καθένα από τα τρία συστατικά της.

Πρώτον, έχουμε μπανάνες. Μια μεγάλη μπανάνα διαθέτει 1,5 γραμμάρια πρωτεΐνης, 3,5 γραμμάρια φιλικές προς το έντερο φυτικές ίνες και περίπου 500 χιλιοστόγραμμα καλίου (ένα μέταλλο που βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων υγρών του σώματος, προάγει τη φυσιολογική αρτηριακή πίεση, την πέψη των υδατανθράκων και πολλά άλλα) – μεταξύ μιας σειράς βιοδραστικών ενώσεων με αντιοξειδωτική δράση.

Δεύτερον, υπάρχει φυστικοβούτυρο. Δύο κουταλιές της σούπας περιέχει επτά γραμμάρια φυτικής πρωτεΐνης, 1,5 γραμμάριο φυτικών ινών και περίπου 16,5 γραμμάρια λίπους – ένα μεγάλο κομμάτι του οποίου περιλαμβάνει ελαϊκό οξύ, έναν τύπο μονοακόρεστου λίπους με υγιεινά οφέλη για την καρδιά. Προσφέρει επίσης βιταμίνη Ε και πολυφαινόλες, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού σας συστήματος και στην καταπολέμηση της φλεγμονής. Όταν οι άνθρωποι περιλαμβάνουν ξηρούς καρπούς [βούτυρο] και υγιή λίπη ως μέρος μιας δίαιτας, ειδικά όταν αυτό το είδος λίπους αντικαθιστά λιγότερο υγιές λίπος, αισθάνονται πιο κορεσμένοι.

Συμβουλή: Για να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητες του φυστικοβούτυρου για την υγεία, προσπαθήστε να βρείτε ένα με όσο το δυνατόν λιγότερα πρόσθετα (όπως συντηρητικά, πρόσθετα, σάκχαρα). Μπορείτε επίσης να δώσετε προτεραιότητα σε ποικιλίες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες ή/και δευτερεύουσες σε ένα εναλλακτικό βούτυρο ξηρών καρπών της επιλογής σας.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το κακάο είναι ο πρωταγωνιστής που προσδίδει σε αυτή τη συνταγή μια σοκολατένια λύση που μοιάζει με φοντάν. Αλλά το κακάο δεν σταματά να προσφέρει απλώς μια πλούσια γεύση μπράουνι: Είναι επίσης πλούσιο σε μέταλλα όπως μαγνήσιο, σίδηρος, ψευδάργυρος και κάλιο, καθώς και μια καλή πηγή πρωτεΐνης, φυτικών ινών και υγιών λιπών.

Δεδομένου ότι αυτή η συνταγή είναι καλά ισορροπημένη σε μακροεντολές, να είστε βέβαιοι ότι είναι αρκετά υγιεινή για να την απολαύσετε για πρωινό. Εξάλλου, οι ειδικοί δίνουν έμφαση στην κατανάλωση πρωτεϊνών το πρωί για να τροφοδοτήσετε τη μέρα σας με ενέργεια. Ωστόσο, οι μπανάνες και το κακάο είναι εξίσου ωφέλιμο να καταναλώνονται μόλις πέσει το βράδυ, καθώς τα μικροθρεπτικά συστατικά τους αποδεικνύεται ότι προάγουν τα ξεκούραστα ZZZ. Δεν είναι κακό για μια απλή και νόστιμη συνταγή;

mpraouni

Συνταγή μπράουνι μπανάνας με φυστικοβούτυρο χωρίς αλεύρι

Απόδοση: 9 μπράουνις

Συστατικά

3 μπανάνες

1/2 φλιτζάνι φυστικοβούτυρο

1/2 φλιτζάνι κακάο σε σκόνη

Nutella ή άλλο γλάσο σοκολάτας, προαιρετικά

Επικαλύψεις, προαιρετικά (τρούφα, σκόνη κακάο, τριμμένη σοκολάτα, σαντιγί)

Εκτέλεση

Προσθέστε τις μπανάνες σε ένα μπολ ανάμειξης. Πολτοποιήστε τες με ένα πιρούνι. Προσθέστε το φυστικοβούτυρο και τη σκόνη κακάο. Ανακατεύετε καλά με μια σπάτουλα.

Στρώνετε ένα ταψί με λαδόκολλα. Προσθέστε το κουρκούτι στο πιάτο. Ψήνουμε στους 200 για 17 με 20 λεπτά. Αφήνετε να κρυώσουν πριν προσθέσετε τις επιθυμητές επικαλύψεις και κόψετε σε φέτες. Απολαύστε!

empty alt

Το επικίνδυνο πάτωμα

Μην αγγίζετε φαγητό που έχει πέσει στο πάτωμα. Μπορεί η προειδοποίηση να είναι οικεία όμως οι πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι ένας στους τρεις άντρες και γυναίκες θέτουν την υγεία τους σε κίνδυνο, πιστεύοντας ότι η στιγμιαία επαφή του φαγητού με το πάτωμα δεν μπορεί να το μολύνει […]
empty alt

Στην Κροατία θα ζήσεις την εμπειρία της επίσκεψης σε ένα υποβρύχιο οινοποιείο

Η Κροατία έχει ούτως ή άλλως πολλά να προσφέρει στους επισκέπτες της – όχι τυχαία, άλλωστε, το επιβλητικό κάστρο του Dubrovnik χρησιμοποιείται ως σκηνικό για το King’s Landing του Game of Thrones.
empty alt

Καταστροφή! Ο καφές Arabica μπορεί να εξαφανιστεί σε 70 χρόνια!

Σου έχω άσχημα νέα…Σύμφωνα με επιστήμονες από το Λονδίνο και την Αιθιοπία, ο εξαιρετικά δημοφιλής καφές Arabica μπορεί να έχει εξαφανιστεί μέχρι το 2080 εξαιτίας των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής! Ο Arabica είναι μία ποικιλία καφέ που ευδοκιμεί στα highlands της Αιθιοπίας και αντιπροσωπεύει...
empty alt

Τα 20 βιβλία μαγειρικής που κάθε σεφ πρέπει να διαβάσει!

Η μαγειρική αποτελεί ένα από τα πιο συναρπαστικά χόμπι και αποτελεί μια μορφή τέχνης σεβαστή σε όλο τον κόσμο.
empty alt

Όλα τα μυστικά από τη Μυτιλήνη για να φτιάξεις τις νοστιμότερες παστές σαρδέλες

Ένας από τους απολαυστικότερους μεζέδες για να συνοδεύσεις το ούζο σου τώρα το καλοκαίρι είναι οι παστές σαρδέλες.
empty alt

Γίναμε σάντουιτς

Μπορείς να το πάρεις μαζί σου στο γραφείο. Είναι ο τέλεια γευστικός συνοδός για εκδρομή ή πικνίκ.
empty alt

Πώς να φτιάξεις τη δική σου ζύμη ζυμαρικών

Η βραδιά ζυμαρικών αξίζει μια ιδιαίτερη μακαρονάδα. Το να φτιάξετε τη δική σας ζύμη χρειάζεται λίγο χρόνο, αλλά η ίδια η διαδικασία δεν είναι περίπλοκη.
empty alt

Απολαυστικό flatbread με σπανάκι, τυριά και ρεβίθι

Μια ανατροπή στο ψωμί και την πίτσα που θα σας ενθουσιάσει

Back To Top