Με τα μέτρα για την αναχαίτιση του κορονοϊού να γίνονται σε όλη την Ευρώπη όλο και πιο αυστηρά καλού κακού να έχετε μερικά τρόφιμα που να μπορούν να διατηρηθούν για ένα διάστημα όσο θα χρειαστεί να μείνετε σπίτι με ασφάλεια.

Με τα μέτρα για την αναχαίτιση του κορονοϊού να γίνονται σε όλη την Ευρώπη όλο και πιο αυστηρά καλού κακού να έχετε μερικά τρόφιμα που να μπορούν να διατηρηθούν για ένα διάστημα όσο θα χρειαστεί να μείνετε σπίτι με ασφάλεια.

Ακολουθεί ένας κατάλογος καλών επιλογών για τις προμήθειες τροφίμων έκτακτης ανάγκης:

Κονσέρβες ψαριών, όπως ο τόνος, ο σολομός ή οι σαρδέλες. Ο τόνος και ο σολομός είναι επίσης διαθέσιμοι σε θήκες σταθερές στο ράφι.

Βόειο κρέας ή ψάρι

Αποξηραμένα ή κονσερβοποιημένα φρούτα

Αφυδατωμένα ή κονσερβοποιημένα λαχανικά

Κονσερβοποιημένα φασόλια

Ξηροί καρποί και σπόροι

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Μπάρες πρωτεΐνης και / ή ενέργειας

Γάλα μακράς διαρκείας

Γάλα σε σκόνη

Ποπ κορν (σε σπόρους καλαμποκιού – ένα εύκολο σνακ για τα παιδιά)

Σκόνη για ζελέ (άλλο μία εύκολη πρόταση για γλυκάκι)

Οι σφραγισμένες συσκευασίες από τον κατασκευαστή προστατεύονται καλύτερα από τον αέρα, την υγρασία και τη μόλυνση και είναι λιγότερο πιθανό να χαλάσουν.

coronavirus-shopping-1

Τι γίνεται με τα φρέσκα και άλλα τυποποιημένα τρόφιμα
1. Κρέας. Αν εμφανιστούν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, οι πρώτες ελλείψεις που θα προκύψουν θα είναι στα νωπά εδώδιμα. Συνεπώς, κάντε προμήθειες σεκρέατα: Λευκά και κόκκινα (μοσχάρι, χοιρινό, κοτόπουλο – σε κιμά ή σε κομμάτια).  Είναι οι καλύτερες πηγές βιταμινών και αμινοξέων.  Το ίδιο ισχύει και για τα ψάρια.

  1. Κατεψυγμένα λαχανικά. Η εναλλακτική λύση στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά τώρα που σταμάτησαν και οι λαϊκές αγορές. Τα λαχανικά που καταψύχονται χωρίς να υποφέρουν είναι τα λαχανάκια Βρυξελλών, τα μπρόκολα, τα κουνουπίδια – και ύστερα, σπανάκι, αρακάς, φασολάκια. (ανάλογα με τη χωρητικότητα της κατάψυξής σας).
  2. Αβγά. Υποτίθεται ότι αντέχουν στο ψυγείο μερικές εβδομάδες, αλλά για την ακρίβεια μπορεί να κρατήσουν αρκετούς μήνες. Πώς να καταλάβετε αν το αβγό έχει χαλάσει: αν επιπλέουν στο νερό έχουν μπαγιατέψει. Είναι μια τροφή που αξίζει το χαρακτηρισμό της υπερτροφής.
  3. Ζυμαρικά/ρύζι/ όσπρια. Μπορεί να μην είναι η καλύτερη και η πιο υγιεινή επιλογή από διατροφική άποψη, αλλά διατηρούνται αρκετά, μαγειρεύονται εύκολα και με πολλούς τρόπους – και αν έχετε παιδιά στο σπίτι είναι μια λύση με την οποία δεν θα σας γκρινιάξουν. Επίσης, καστανό ρύζι, κινόα. Αν δεν έχετε εντερικές ευαισθησίες και τα όσπρια είναι μια πολύ καλή επιλογή και σημαντική πηγή πρωτεΐνης.
  4. Σοκολάτες (το πιο αγχολυτικό σνακ ενέργειας με ψυχοθεραπευτικές ιδιότητες) – επίσης ιδανικό αν υπάρχουν παιδιά στο σπίτι – κι επίσης είναι μια απόλαυση που σε δύσκολους καιρούς θα κάνει καλό στην ψυχική σας υγεια!
  5. Τα σκληρά τυριά, όπως η παρμεζάνα ή το πεκορίνο, διαρκούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
empty alt

Mukimono: Μια ιαπωνική τέχνη για τα μάτια σου μόνο

“Πρέπει να τρώω φρούτα και λαχανικά”: Το επαναλαμβάνεις κάθε μέρα στον εαυτό σου σαν χαϊκού για να τον πείσεις.
empty alt

Πώς θα χρησιμοποιήσεις τα «καπάκια» από τις φράουλες

Όταν καθαρίζεις τις φράουλες, αφού φυσικά προηγουμένως τις πλύνεις πολύ-πολύ καλά, κόβεις το πάνω μέρος τους, μαζί με τα φύλλα, και το πετάς κατευθείαν στα σκουπίδια, σωστά; Κι όμως, υπάρχει ένας –τουλάχιστον– τρόπος για να το αξιοποιήσεις: να το χρησιμοποιήσεις για να αρωματίσεις το νερό σου.
empty alt

Σούπα με μπρόκολο και τσένταρ

Λατρεύεις το εφέ του λιωμένου τσένταρ αλλά θες και να το συνδυάσεις με κάτι… πράσινο και υγιεινό; Κανένα άλλο τυρί δεν λιώνει τόσο βελούδινα και δεν δένει τόσο απολαυστικά σε σούπες με λαχανικά προσφέροντας τόσο ζεστό και βελούδινο αποτέλεσμα.
empty alt

Πώς να φτιάξεις την τέλεια μαρμελάδα ντομάτας!

Αυτή η μαρμελάδα είναι το τέλειο συνοδευτικό για την απόλυτη ποικιλία τυριών – ή το ονειρικό πρωινό όσων προτιμούν να συνδυάζουν τα αλμυρά με τα γλυκά! Ισορροπεί τη γλυκύτητα που έχουν τα ντοματίνια με τη γήινη γεύση του δεντρολίβανο, αλλά και αναδύει υπέροχα τα αρώματα από θυμάρι […]
empty alt

Όλα τα μυστικά από τη Μυτιλήνη για να φτιάξεις τις νοστιμότερες παστές σαρδέλες

Ένας από τους απολαυστικότερους μεζέδες για να συνοδεύσεις το ούζο σου τώρα το καλοκαίρι είναι οι παστές σαρδέλες.
empty alt

Ψήνεσαι να μάθεις να φτιάχνεις την τέλεια barbeque sauce

Το μπάρμεκιου είναι τέχνη. Είτε γίνεται στα κάρβουνα είτε σε ηλεκτρικό barbeque. Ό,τι και να σου αρέσει να απολαμβάνεις ψητό, από κρέας έως λαχανικά, μέχρι φρούτα, η κατάλληλη συνοδευτική σάλτσα είναι αυτό το έξτρα που θα απογειώσει τη γεύση.
empty alt

Ζεστό κακάο με Rumchata

Το RumChata είναι ένα λικέρ κρέμας που παρασκευάζεται στο Ουισκόνσιν. Η συνταγή περιλαμβάνει ρούμι, κρέμα γάλακτος, κανέλα, βανίλια, ζάχαρη και άλλα αρώματα.
empty alt

Vegan λαζάνια

Δεν είναι βαρετά ούτε άγευστα τα χορτοφαγικά πιάτα. Τα ζυμαρικά, κι εν προκειμένω τα λαζάνια, χωράνε πολλές επιλογές και όχι μόνο όσες συνοδεύονται από υπερβολικές θερμίδες και «αμαρτωλά» λιπαρά.
Back To Top