Η αλήθεια είναι ότι αυτή την περίοδο θα βρεις τα πιο γλυκά καρπούζια, αλλά πάντα η αγορά τους μπορεί να σου επιφυλάσσει και δυσάρεστες εκπλήξεις.

Η αλήθεια είναι ότι αυτή την περίοδο θα βρεις τα πιο γλυκά καρπούζια, αλλά πάντα η αγορά τους μπορεί να σου επιφυλάσσει και δυσάρεστες εκπλήξεις. Πώς θα βεβαιωθείς λοιπόν ότι διαλέγεις το καλύτερο από τον πάγκο χωρίς να χρειαστεί να το κόψεις;

1. Παρατήρησέ το. Πρέπει να είναι συμμετρικό και με ομοιογενή επιφάνεια: να μην έχει κηλίδες, μαλακά σημεία ή χτυπήματα. Μερικές γρατζουνιές βέβαια είναι αναμενόμενες και μη ανησυχητικές.

2. Πάρε το στα χέρια σου. Δεδομένου ότι η περιεκτικότητά του σε νερό φτάνει το 92%, ένα καλό καρπούζι πρέπει να είναι βαρύ.

3. Αναποδογύρισέ το. Ρίξε μια ματιά στο χρώμα της βάσης του: πρέπει να έχει το κίτρινο χρώμα του βουτύρου, όχι λευκό ή πράσινο (που σημαίνει ότι δεν έχει ωριμάσει ακόμα) ούτε πορτοκαλί ή καναρινί (που σημαίνει ότι μπορεί να είναι υπερώριμο).

Extra tips:

-Καθώς υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικές ποικιλίες, το εξωτερικό χρώμα και οι ρίγες δεν είναι ενδεικτικά της ποιότητας ενός καρπουζιού, καθώς διαφέρουν από ποικιλία σε ποικιλία. Θα βρεις ακόμα και ποικιλίες χωρίς καθόλου ρίγες.

-Μη σε ξεγελάει το ζωηρό κόκκινο χρώμα της σάρκας του: Το λυκοπένιο, η αντιοξειδωτική ουσία που του δίνει το χαρακτηριστικό καρπουζί χρώμα, δεν έχει γεύση. Επομένως η ένταση του χρώματος της σάρκας δεν είναι απαραίτητα ανάλογη προς την ένταση της γεύσης.

empty alt

6 γεύματα που μπορείς να μαγειρέψεις στο φούρνο μικροκυμάτων

Ο φούρνος μικροκυμάτων όχι μόνο ξαναζεσταίνει, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις μαγειρεύει κιόλας, μικρά, γρήγορα και εύκολα γεύματα.
empty alt

Γιατί προσφέρουμε σοκολατάκια την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου;

Πες το με μια σοκολάτα… Μια μπάρα ή μικρές μπουκίτσες σοκολάτας είναι ένας ιδιαίτερα κατάλληλος τρόπος για να δείξουμε τα ειλικρινή συναισθήματα αγάπης και οικειότητας.
empty alt

Τα 5 σημάδια ότι καταναλώνεις πολλή ζάχαρη

  Έχεις μια… φυσική ροπή προς τη γλυκιά γεύση. Μήπως όμως κάνεις υπερκατανάλωση και τρως πολλή ζάχαρη; Υπερπληθώρα θερμίδων, προβλήματα στα δόντι σου, αρκετά επιπλέον κιλά, σημάδια πρόωρης γήρανσης… Αυτά είναι μερικά μόνο από τις πίκρες που φέρνει μαζί της η κατά τα άλλα γλυκιά ζάχαρη.
empty alt

Πώς θα ψήσεις τα τέλεια λαχανικά σε τέσσερα βήματα

Το δύσκολο δεν είναι να ψήσεις λαχανικά, αλλά να έχεις το τέλειο αποτέλεσμα – να γίνουν μαλακά και τρυφερά, ροδαλά και καραμελωμένα, πλούσια σε γεύση.
empty alt

Για να φτιάξεις ένα παγωτό με απολαυστική υφή, πρόσθεσε αυτό το μυστικό συστατικό!

Πώς μπορείς να φτιάξεις σπιτικό παγωτό με πλούσια, κρεμώδη υφή, είτε πρόκειται για παγωτό κρέμα είτε για σορμπέ ή γρανίτα, ακόμα και αν δεν έχεις παγωτομηχανή; Προσθέτοντας μια μικρή ποσότητα αλκοολούχου ποτού! Ο λόγος; Καθώς το οινόπνευμα δεν παγώνει ποτέ, θα εμποδίσει το σχηματισμό...
empty alt

6 βασικοί κανόνες για να χρησιμοποιείς με ασφάλεια τα μαχαίρια της κουζίνας

Όταν δοκιμάζεις για πρώτη φορά είτε να κόψεις σε κυβάκια ένα καρότο είτε να κομματιάσεις ένα μεγάλο κομμάτι κρέας, ίσως αναρωτιέσαι πώς καταφέρνουν οι σεφ να κόψουν τα υλικά τους χωρίς να κινδυνεύουν διαρκώς από ατυχήματα.
empty alt

Το νούμερο ένα λάθος που κάνουμε όταν βάζουμε στο ψυγείο τα κρεμμύδια

Το ήξερες ότι ένα από τα τρόφιμα που δεν πρέπει να διατηρείς στο ψυγείο είναι τα κρεμμύδια; Αν τα κρατάς εκτός ψυγείου, αποθηκεύοντάς τα σε ένα δροσερό και ξηρό μέρος, μπορείς να παρατείνεις τη διάρκεια ζωής τους έως πάνω από έναν μήνα.
empty alt

Μανιτάρια Portobello γεμισμένα… αλλιώς

Ένα μείγμα από ντομάτες, σπανάκι, φέτα, ελιές και φρέσκια ρίγανη δίνει σε αυτά τα  portobellos μια μεσογειακή ατμόσφαιρα με αυτήν την υγιεινή συνταγή γεμιστών μανιταριών.
Back To Top