Μην το πάρεις προσωπικά, αλλά καλύτερα να μη σερβίρεις στους επισκέπτες σου τη σαλάτα που περίσσεψε από χτες.

Μην το πάρεις προσωπικά, αλλά καλύτερα να μη σερβίρεις στους επισκέπτες σου τη σαλάτα που περίσσεψε από χτες. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Βασικά, το ιδανικό θα ήταν να μην τη φας ούτε εσύ. Γιατί πιθανότατα, ιδιαίτερα αν αποτελείται από πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το μαρούλι και η ρόκα, να έχει «μαραθεί» σε βαθμό αηδίας. Όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στη γεύση. Τι έχεις κάνει λάθος και τι μπορείς να κάνεις την επόμενη φορά με τα περισσεύματα μιας σαλάτας;

Το πρόβλημα το δημιουργεί το ντρέσινγκ. Ακόμα και το «ευαίσθητο» κομμένο μαρούλι μπορεί να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση στο ψυγείο, αρκεί να μην περιέχει ντρέσινγκ. Ο λόγος; Τα υλικά ενός ντρέσινγκ, ιδιαίτερα τα όξινα όπως ο χυμός λεμονιού ή το ξίδι, κάνουν τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά να μαραίνονται σε χρόνο ρεκόρ. Έτσι, μέσα σε μόλις δώδεκα ώρες μια μαρουσαλάτα παίρνει αξιολύπητη όψη.

Τι μπορούμε να κάνουμε την επόμενη φορά, λοιπόν; Να προσθέσουμε ντρέσινγκ σε όση ποσότητα σαλάτας είμαστε σίγουροι ότι θα καταναλώσουμε αμέσως, ακριβώς πριν τη σερβίρουμε. Αν κόψουμε μια σαλάτα που δεν πρόκειται να φάμε επί τόπου (για παράδειγμα, αν την ετοιμάζουμε για το ταπεράκι του γραφείου), βάζουμε το ντρέσινγκ σε ένα ξεχωριστό δοχείο και το προσθέτουμε στη σαλάτα την ώρα του μεσημεριανού διαλείμματος για φαγητό.

Ποιες σαλάτες εξαιρούνται από τον κανόνα; Όσες περιέχουν στιβαρά λαχανικά όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι ή το λάχανο. Σε τέτοιες περιπτώσεις μάλιστα, προσθέτοντας το ντρέσινγκ μερικές ώρες νωρίτερα δίνουμε το περιθώριο στα λαχανικά να το απορροφήσουν καλύτερα και να γίνουν πιο νόστιμα.

empty alt

Μήπως κάνεις κι εσύ αυτό το λάθος στη μαγειρική;

Αν δεν ζεσταίνεις ποτέ τις κατσαρόλες σου στο μάτι της κουζίνας προτού τις γεμίσεις με τα υλικά, η χαμηλή θερμοκρασία τους κατά το μαγείρεμα μπορεί να έχει ως συνέπεια: -Να μην τσιγαρίζεται αρκετά το κρέας, με αποτέλεσμα να χάνονται οι σύνθετες γεύσεις και τα αρώματα που αναπτύσσονται κατά […]
empty alt

Πώς δεν θα κολλήσει το γάλα που ζεσταίνεις σε κατσαρολάκι

Σίγουρα θα σου έχει συμβεί όταν ζεσταίνεις γάλα για να φτιάξεις π.χ. μια σάλτσα για ζυμαρικά ή ένα σοκολατένιο ρόφημα, να σου κολλάει μια λεπτή στρώση στον πάτο της κατσαρόλας, που αν δεν καθαριστεί αμέσως χρειάζεται τρίψιμο.
empty alt

7 διαφορετικές συνταγές με αρνί

Αν δεν σκοπεύεις φέτος να σουβλίσεις αρνί αλλά θέλεις να το εντάξεις με κάποιον τρόπο στο μενού των ημερών, ακολουθώντας την παράδοση, σου προτείνουμε επτά διαφορετικούς τρόπους να το απολαύσεις στο τραπέζι της Κυριακής του Πάσχα ή να αξιοποιήσεις τα περισσεύματα, την επόμενη μέρα.
empty alt

Ανανάς: ένα εξωτικό και πολύ ωφέλιμο φρούτο

  Σε αντίθεση με άλλους χυμούς φρούτων, ο χυμός ανανά είναι τόσο γλυκός μόνος του που συχνά δεν χρειάζεται να προστεθεί ζάχαρη.
empty alt

Γιορτές φαγητού από όλο τον κόσμο

Σίγουρα δεν είναι λίγοι οι γονείς ή οι παππούδες και γιαγιάδες που όταν βλέπουν ένα παιδί να παίζει με το φαγητό του, σπεύδουν να του πούν πως αυτό που κάνει δεν είναι σωστό και θα έπρεπε να δείχνει περισσότερο σεβασμό, γιατί το φαγητό είναι κάτι το ιερό.
empty alt

Κανόλι: μια ιταλική απόλαυση στο πιάτο σου

Με πατρίδα τους την Ιταλία, τα κανόλι έχουν γίνει δημοφιλή τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας.
empty alt

Carrot cake ή cheesecake – σημειώσατε χ

Αυτό το cheesecake-κέικ καρότου με άρωμα πορτοκαλιού έχει ένα υπέροχο υγρό και γευστικό μείγμα κέικ καρότου που εναρμονίζεται ιδανικά με το κρεμώδες μείγμα του cheesecake.
empty alt

Τα καλύτερα και πιο υγιεινά γλυκαντικά: από το 1 έως το 7!

Πολλοί άνθρωποι με προβλήματα σακχάρου στο αίμα στρέφονται σε εναλλακτικές γλυκαντικές ουσίες για να διατηρήσουν το σάκχαρό τους σε μια πιο σταθερή πορεία.

Back To Top