Το ακούς συνέχεια: δεν πρέπει να τρως πριν τον ύπνο, δεν κάνει να κοιμάσαι με γεμάτο στομάχι, δεν θα προλάβεις να κάψεις τις θερμίδες και άλλα τέτοια.

Το ακούς συνέχεια: δεν πρέπει να τρως πριν τον ύπνο, δεν κάνει να κοιμάσαι με γεμάτο στομάχι, δεν θα προλάβεις να κάψεις τις θερμίδες και άλλα τέτοια. Τα οποία, όμως, αυτομάτως ξεχνάς όταν έρχεται εκείνη η ώρα το βράδυ που νιώθεις ότι θα μπορούσες να φας και ολόκληρο γουρουνόπουλο με την πείνα που έχεις!

Αφού, λοιπόν, είναι δύσκολο να αντισταθείς στη θέληση του στομαχιού σου τουλάχιστον προσπάθησε να φας μικρή ποσότητα φαγητού από τρόφιμα που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και τα οποία ενδεχομένως δεν πρόλαβες να φας μέσα στην ημέρα. Αυτά μπορεί να είναι φρούτα και λαχανικά, ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής άλεσης ή γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.

Για παράδειγμα, μπορείς να χορτάσεις την βραδινή πείνα σου με ένα γιαούρτι με κομμένα φρούτα ή δημητριακά, μία μπανάνα με ένα κομμάτι τυρί, μία χούφτα αμύγδαλα ή άλλους ξηρούς καρπούς, γάλα με βρώμη, κλπ.

Οι υδατάνθρακες που περιέχονται π.χ. στα φρούτα και τις νιφάδες βρώμης, σε συνδυασμό με τις πρωτεΐνες που βρίσκουμε π.χ. στα γαλακτοκομικά και τους ξηρούς καρπούς, θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς ότι χόρτασες, παρόλο που θα φας μόνο μία μικρή ποσότητα.

Το πρώτο πράγμα, ωστόσο, που πρέπει να σκεφτείς είναι: πεινάω στα αλήθεια;

Κι αυτό γιατί πολλές φορές μπορεί να μπερδεύεις την πείνα με τη δίψα για αυτό πιες πρώτα ένα μεγάλο ποτήρι νερό, προτού βγάλεις την ετυμηγορία ότι πρέπει να φας τώρα!

Αν η πείνα σου επιμένει, κάνε ό,τι είπαμε παραπάνω αλλά να θυμάσαι αυτό: αν νιώθεις συχνά ότι πεινάς αργά το βράδυ, αυτό σημαίνει ότι στη διάρκεια της ημέρας δεν καταναλώνεις όσο φαγητό έχει ανάγκη ο οργανισμός σου, με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας να αισθάνεσαι ότι είσαι στα όρια της λιμοκτονίας και να θες να φας όλο το ψυγείο (τα περιεχόμενά του εννοώ).

Πάντως, αν αποφασίσεις να ικανοποιήσεις τη βραδινή σου λιγούρα μην ξεχάσεις να πιείς ένα ποτήρι γάλα ή νερό, προκειμένου να φροντίσεις και την ενυδάτωση του οργανισμού σου!

empty alt

Το «καθόλου» αλάτι βλάπτει

Η λίγη ποσότητα αλατιού στο φαγητό επιβαρύνει τον οργανισμό περισσότερο από την μέτρια. Αυτό υποστηρίζουν καναδοί ερευνητές, αντικρούοντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα και προκαλώντας αντιδράσεις.
empty alt

Λίγο κρασί, λίγα φρούτα πολύ σεξ

Μια διατροφή λύση μπορεί ν αντιμετωπίσει την στυτική λειτουργία και μάλιστα εκείνη που δεν αποκλείει το αλκοόλ.
empty alt

Οι 8 νέες δυνατές τάσεις στη διατροφή

Η διαρκής ανάγκη για πειραματισμό και αναζήτηση νέων γαστρονομικών συγκινήσεων, η παγκοσμιοποίηση, αλλά και η οικονομική λιτότητα, η επιθυμία για προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας μας και το sharing  στα social media είναι μερικοί από τους βασικούς παράγοντες που διαμορφώνουν το τοπίο της...
empty alt

Έτσι θα φτιάξεις τέλειο κοτόπουλο στο φούρνο

Το κατεξοχήν οικογενειακό και αγαπημένο φαγητό είναι απλό στην προετοιμασία του. Αρκεί να είσαι σχολαστικός σε κάποιες λεπτομέρειες.
empty alt

Ποια μέρη του κόλιανδρου τρώγονται;

Ίσως μέχρι σήμερα χρησιμοποιείς τον κόλιανδρο κυρίως αποξηραμένο, το ήξερες όμως ότι είναι ολόκληρος βρώσιμος, από τη ρίζα μέχρι τα φύλλα; Μάλιστα τα φύλλα και τα στελέχη του χρησιμοποιούνται ευρέως σε κουζίνες της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής.
empty alt

Ποια είναι μερικά από τα πιο ωφέλιμα μπαχαρικά

Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο γνωρίζουν εδώ και αιώνες για την θεραπευτική δύναμη των βοτάνων και των μπαχαρικών.
empty alt

Ξεχάστε τα λαζάνια, τα manicotti είναι η νέα απόλαυση

Αυτά τα manicotti είναι η επιτομή του comfort food. Όταν λαχταράτε τυρί και υδατάνθρακες, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο.
empty alt

Μπακαλιάρος με τέλειο κουρκούτι

Δεν υπάρχει τίποτα το εξαιρετικά ασυνήθιστο για αυτήν τη συνταγή, αλλά όταν το κάνεις σωστά, γίνεται απολύτως τέλειο.

Back To Top