Το να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου είναι Νο1 προϋπόθεση για να χάσεις τα κιλά που θέλεις.

Το να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου είναι Νο1 προϋπόθεση για να χάσεις τα κιλά που θέλεις. Για να γίνει όμως αυτό, μην περιμένεις να μπει το Πρόγραμμα του Σούπερ Μεταβολισμού σε λειτουργία αυτόματα- πρέπει κι εσύ να βοηθήσεις ακολουθώντας ορισμένα μικρά αλλά σημαντικά tips!

Αυτά είναι τα 5 μυστικά για σπιντάτο μεταβολισμό:

1.Συχνά γεύματα.
Τρως κάτι λίγο το πρωί και μέχρι το απόγευμα δεν βάζεις μπουκιά στο στόμα σου; Λάθος μεγάλο. Έτσι μειώνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου, νιώθεις κούραση και ο μεταβολικός ρυθμός σου πέφτει.
Για να καις θερμίδες με σταθερό ρυθμό, τρώγε μικρά, τακτικά γεύματα. Βασικός κανόνας.

2.Spicy μπαχαρικά.
Η κατανάλωσή τους μπορεί να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό κατά 8%! Κάνουν δουλίτσα τα καυτερά, το επιβεβαιώνουν και οι έρευνες.
Όχι όμως ότι αν φας μια καρμπονάρα και ρίξεις από πάνω λίγες τσίλι πιπεριές, θα αδυνατίσεις. Μην γελιόμαστε.

3.Σωστή ορμονική λειτουργία.
Τι γίνεται με τον θυρεοειδή σου; Τον έχεις ελέγξει; Η τεστοστερόνη σου;
Η ρύθμιση των ορμονών διαδραματίζει μεγάλο ρόλο στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά. Μην το υποτιμάς, είναι θέμα υγείας άλλωστε.

4.Πρωτεϊνη.
Το ξέρεις ότι για να χτίσεις μυική μάζα πολύτιμοι σύμμαχοί σου είναι οι πρωτεϊνες;
Καταναλώνοντας πρωτεϊνη, πεινάς λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας και καις περισσότερες θερμίδες.

5.Καφές.
Ο καφές τονώνει το μεταβολικό ρυθμό σου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πίνοντας καφέ έχεις εξασφαλισμένη τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού σου για όλη μέρα, καθώς η επίδρασή του δεν διαρκεί πολύ.
Ένα με δύο καφεδάκια σου δίνουν ενέργεια και σε κάνουν να καις περισσότερες θερμίδες.

empty alt

Να τι κάνουμε λάθος με το καθάρισμα των φρούτων!

Παίρνεις στο χέρι σου ένα πορτοκάλι, το κόβεις, αφαιρείς τη φλούδα του, το μοιράζεις σε κομμάτια και το απολαμβάνεις.
empty alt

4 συνήθειες φαγητού που πρέπει να υιοθετήσεις

Κατά τη διάρκεια των κυρίως γευμάτων, το έντονο αίσθημα πείνας, ειδικά σε περιπτώσεις που έχει προηγηθεί πολύωρη νηστεία, ο τρόπος που συνηθίζουμε να σερβίρουμε το φαγητό, καθώς και διάφοροι παράγοντες που μπορεί να αποσπάσουν την προσοχή μας, είναι πιθανό να οδηγήσουν σε υπερκατανάλωση φαγητού...
empty alt

5 τρόποι να αποφύγεις να πάρεις κιλά στις γιορτές

Ακόμα και οι πιο εγκρατείς παρασυρόμαστε στην περίοδο των γιορτών, με όλα αυτά τα φαγητά, τα γλυκά και τα κοκτέιλ που μας περιτριγυρίζουν στα ρεβεγιόν και όχι μόνο.
empty alt

Το ιδανικό ρόφημα για τις στιγμές που σε πεθαίνει το στομάχι σου.

Πόσες φορές τα γιατροσόφια σε έχουν σώσει από την αλόγιστη κατανάλωση φαρμάκων; Ουκ ολίγες! Εάν προσπαθείς να βρίσκεις φυσικούς τρόπους ανακούφισης και αντιμετώπισης απλών συμπτωμάτων, μάθε άλλον έναν πραγματικά αποτελεσματικό σε περίπτωση που σε ενοχλεί το στομάχι σου: Ένα ρόφημα με καρότο και...
empty alt

Το αλκοόλ σε βοηθάει να μιλήσεις καλύτερα μια ξένη γλώσσα

Την επόμενη φορά που θα δώσεις ραντεβού με έναν ξενόγλωσσο φίλο, μη διστάσεις να πιείς προηγουμένως ένα ποτηράκι κρασί.
empty alt

Oh my Goji Berries

Όλα όσα θες να ξέρεις για τα οφέλη που σου προσφέρουν αυτά τα ιδιαίτερα μούρα
empty alt

Ποιες τροφές αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σας

Όταν είστε άρρωστοι με κρυολόγημα ή ίωση, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να καταπολεμήσετε την ασθένειά σας. Μπορείτε να φάτε ωφέλιμα τρόφιμα όπως την κοτόσουπα κοτόπουλου και τα φρούτα που είναι γεμάτα βιταμίνη C, τα οποία είναι ικανά να σας δώσουν μια ισχυρή ώθηση στο ανοσοποιητικό σας σύστημα.
empty alt

Πώς η μεσογειακή διατροφή κάνει καλό στον εγκέφαλό σας

Η μεσογειακή διατροφή μπορεί να ενισχύσει την υγεία του εγκεφάλου με αρκετούς σημαντικούς τρόπους
Back To Top