Το να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου είναι Νο1 προϋπόθεση για να χάσεις τα κιλά που θέλεις.

Το να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου είναι Νο1 προϋπόθεση για να χάσεις τα κιλά που θέλεις. Για να γίνει όμως αυτό, μην περιμένεις να μπει το Πρόγραμμα του Σούπερ Μεταβολισμού σε λειτουργία αυτόματα- πρέπει κι εσύ να βοηθήσεις ακολουθώντας ορισμένα μικρά αλλά σημαντικά tips!

Αυτά είναι τα 5 μυστικά για σπιντάτο μεταβολισμό:

1.Συχνά γεύματα.
Τρως κάτι λίγο το πρωί και μέχρι το απόγευμα δεν βάζεις μπουκιά στο στόμα σου; Λάθος μεγάλο. Έτσι μειώνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου, νιώθεις κούραση και ο μεταβολικός ρυθμός σου πέφτει.
Για να καις θερμίδες με σταθερό ρυθμό, τρώγε μικρά, τακτικά γεύματα. Βασικός κανόνας.

2.Spicy μπαχαρικά.
Η κατανάλωσή τους μπορεί να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό κατά 8%! Κάνουν δουλίτσα τα καυτερά, το επιβεβαιώνουν και οι έρευνες.
Όχι όμως ότι αν φας μια καρμπονάρα και ρίξεις από πάνω λίγες τσίλι πιπεριές, θα αδυνατίσεις. Μην γελιόμαστε.

3.Σωστή ορμονική λειτουργία.
Τι γίνεται με τον θυρεοειδή σου; Τον έχεις ελέγξει; Η τεστοστερόνη σου;
Η ρύθμιση των ορμονών διαδραματίζει μεγάλο ρόλο στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά. Μην το υποτιμάς, είναι θέμα υγείας άλλωστε.

4.Πρωτεϊνη.
Το ξέρεις ότι για να χτίσεις μυική μάζα πολύτιμοι σύμμαχοί σου είναι οι πρωτεϊνες;
Καταναλώνοντας πρωτεϊνη, πεινάς λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας και καις περισσότερες θερμίδες.

5.Καφές.
Ο καφές τονώνει το μεταβολικό ρυθμό σου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πίνοντας καφέ έχεις εξασφαλισμένη τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού σου για όλη μέρα, καθώς η επίδρασή του δεν διαρκεί πολύ.
Ένα με δύο καφεδάκια σου δίνουν ενέργεια και σε κάνουν να καις περισσότερες θερμίδες.

empty alt

O λόγος που δεν πρέπει να τρως το φαγητό σου κρύο

Και φυσικά παίζει ρόλο τι βάζεις στο πιάτο σου. Πόσο υγιεινές επιλογές κάνεις ή όχι, και πόσο μεγάλες ποσότητες καταναλώνεις καθημερινά.
empty alt

Να γιατί στα φιστίκια λέμε… ναι!

Τα φιστίκια αν και τα γνωρίζουμε ως ξηρό καρπό, από τεχνικής άποψης είναι “βοτανικά όσπρια” και σχετίζονται με άλλα τρόφιμα της οικογένειας των ψυχανθών όπως είναι τα μπιζέλια, οι φακές, τα ρεβίθια.
empty alt

Πώς αντιμετωπίζουμε κάποιον που μας πιέζει να φάμε;

Όλοι έχουμε στην οικογένειά μας έναν «food pusher», όπως λέγεται στα αγγλικά: τη γιαγιά που μας πιέζει να φάμε το τελευταίο κομμάτι του κέικ, το συνάδελφο που επιμένει να πάρουμε ένα τουλάχιστον από τα κεράσματα της γιορτής του, τη μαμά που δεν θα ησυχάσει αν δεν αδειάσουμε […]
empty alt

Υγιεινή διατροφή με σοκολάτα, καφέ και κόκκινο κρασί

Η αλήθεια είναι ότι διαρκώς βγαίνουν νέες έρευνες που ποντάρουν σε διαφορετικές τροφές. Και ενώ ήδη γνωρίζουμε, σε γενικές γραμμές, ότι μια διατροφή που στηρίζεται στις φυσικές τροφές κάνει καλό στην υγεία μας, από εκεί και πέρα επικρατεί ένα χάος από άπειρες, συχνά αντικρουόμενες πληροφορίες.
empty alt

Τέσσερις εύκολες τροφές που θα απογειώσουν το πρωινό σας

Όσο βιαστικοί κι αν είστε το πρωινό θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε!
empty alt

Αγκινάρα: η εξαιρετικά θρεπτική και πολύτιμη για την υγεία σου

  Αν και συχνά θεωρείται λαχανικό, οι αγκινάρες (Cynara cardunculus var. Scolymus) είναι ένας τύπος γαϊδουράγκαθου. Αυτό το φυτό προέρχεται από τη Μεσόγειο και χρησιμοποιείται για αιώνες για τις πολλές φαρμακευτικές του ιδιότητες.
empty alt

Σπάσε ένα… αβγό ή περισσότερα

Για πρωινό, μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο, τα αβγά μπορούν να δώσουν ιδέες για γεύματα που δεν είναι μόνο εύκολα και οικονομικά προσιτά αλλά και κάνουν και καλό σε σας.
empty alt

Η νο1 τροφή που θα σε στείλει στο σωστό «μέρος»

Επειδή με την πανδημία έχει διαταραχθεί η καθημερινότητά σου, έχουν επηρεαστεί οι διατροφικές σου συνήθειες και το άγχος χτυπάει κόκκινο – δεν είναι περίεργο με όλα αυτά να έχει διαταραχθεί και το έντερό σου.
Back To Top