Το να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου είναι Νο1 προϋπόθεση για να χάσεις τα κιλά που θέλεις.

Το να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου είναι Νο1 προϋπόθεση για να χάσεις τα κιλά που θέλεις. Για να γίνει όμως αυτό, μην περιμένεις να μπει το Πρόγραμμα του Σούπερ Μεταβολισμού σε λειτουργία αυτόματα- πρέπει κι εσύ να βοηθήσεις ακολουθώντας ορισμένα μικρά αλλά σημαντικά tips!

Αυτά είναι τα 5 μυστικά για σπιντάτο μεταβολισμό:

1.Συχνά γεύματα.
Τρως κάτι λίγο το πρωί και μέχρι το απόγευμα δεν βάζεις μπουκιά στο στόμα σου; Λάθος μεγάλο. Έτσι μειώνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου, νιώθεις κούραση και ο μεταβολικός ρυθμός σου πέφτει.
Για να καις θερμίδες με σταθερό ρυθμό, τρώγε μικρά, τακτικά γεύματα. Βασικός κανόνας.

2.Spicy μπαχαρικά.
Η κατανάλωσή τους μπορεί να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό κατά 8%! Κάνουν δουλίτσα τα καυτερά, το επιβεβαιώνουν και οι έρευνες.
Όχι όμως ότι αν φας μια καρμπονάρα και ρίξεις από πάνω λίγες τσίλι πιπεριές, θα αδυνατίσεις. Μην γελιόμαστε.

3.Σωστή ορμονική λειτουργία.
Τι γίνεται με τον θυρεοειδή σου; Τον έχεις ελέγξει; Η τεστοστερόνη σου;
Η ρύθμιση των ορμονών διαδραματίζει μεγάλο ρόλο στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά. Μην το υποτιμάς, είναι θέμα υγείας άλλωστε.

4.Πρωτεϊνη.
Το ξέρεις ότι για να χτίσεις μυική μάζα πολύτιμοι σύμμαχοί σου είναι οι πρωτεϊνες;
Καταναλώνοντας πρωτεϊνη, πεινάς λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας και καις περισσότερες θερμίδες.

5.Καφές.
Ο καφές τονώνει το μεταβολικό ρυθμό σου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πίνοντας καφέ έχεις εξασφαλισμένη τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού σου για όλη μέρα, καθώς η επίδρασή του δεν διαρκεί πολύ.
Ένα με δύο καφεδάκια σου δίνουν ενέργεια και σε κάνουν να καις περισσότερες θερμίδες.

empty alt

3 τροφές που κάνουν το άγχος σου να χτυπάει κόκκινο

Συνήθως τέτοια εποχή αγχώνεσαι με αυτά που τρως. Τα περιττά κιλά ξαφνικά μοιάζουν απίστευτα πολλά, κι ας είναι δύο ή τρία… Κι όμως δεν φταίνε μόνο αυτά για το άγχος σου αλλά και ορισμένες τροφές που το εκτινάσσουν στα ύψη.
empty alt

Η τεκίλα κάνει καλό στη σιλουέτα και την υγεία;

Αν ψάχνεις ένα άλλοθι να ενδώσεις σε μερικά σφηνάκια τεκίλας στην επόμενή σου έξοδο, μόλις το βρήκες.
empty alt

Μπορεί κάποιος να εθιστεί στη σοκολάτα;

Μήπως έχεις πάντα στο ντουλάπι της κουζίνας σου μία σοκολάτα για «επείγοντα περιστατικά» (βλέπε λιγούρες); Μήπως κάθε φορά που στρεσάρεσαι ή στεναχωριέσαι, αντί να το ρίξεις στο διαλογισμό και τη γιόγκα πέφτεις με τα μούτρα σε ένα σοκολατένιο γλυκό; Μήπως θα μπορούσες να φανταστείς τη ζωή σου […]
empty alt

Τροφική δυσανεξία ή αλλεργία;

Αν σε πιάνει στομαχόπονος μετά από ένα ποτήρι γάλα, ίσως έχεις απλώς μια δυσανεξία στη λακτόζη, αλλά ενδέχεται και να είσαι αλλεργικός στα γαλακτοκομικά.
empty alt

Μμμμμ μαστίχα – η πιο καλοκαιρινή απόλαυση έχει πολλά οφέλη

  Παγωμένη μαστίχα λικέρ, το καλύτερο σφηνάκι καλοκαιριού ή το πιο απολαυστικό χωνευτικό μετά από ένα υπέροχο γεύμα ή δείπνο.
empty alt

Χριστουγεννιάτικο δέντρο φρούτων

Αν ψάχνεις για μια υγιεινή εναλλακτική επιλογή για τις γεμάτες πιατέλες με τα χριστουγεννιάτικα παραδοσιακά γλυκά όπως τα μελομακάρονα, οι δίπλες και οι κουραμπιέδες ή απλώς θέλεις να φτιάξεις κάτι διασκεδαστικό με τα παιδιά σου ή τα ανίψια σου ένα κρύο απόγευμα, αξίζει τον κόπο να δοκιμάσεις […]
empty alt

Τι είναι καλύτερο να καταναλώσεις μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές θα βοηθήσουν το σώμα σου να ανακάμψει ύστερα από μία προπόνηση
empty alt

Συνδυασμοί τροφών για να χορταίνεις και να απολαμβάνεις κάθε γεύμα

Η δημιουργία ενός ισορροπημένου γεύματος, φτιαγμένο με τροφές που συνδυάζονται άψογα μεταξύ τους, δε σε κρατάει απλά χορτάτο για πολλές ώρες, αλλά σου δίνει και όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι.

Back To Top