Αν αποφάσισες φέτος να παίρνεις κάθε μέρα φαγητό μαζί σου στη δουλειά, για λόγους οικονομίας και υγείας, αλλά νιώθεις ότι δεν θα προλαβαίνεις να οργανώνεσαι σωστά, δεν έχεις παρά να εμπνευστείς από το σχολικό κολατσιό του παιδιού σου.

Αν αποφάσισες φέτος να παίρνεις κάθε μέρα φαγητό μαζί σου στη δουλειά, για λόγους οικονομίας και υγείας, αλλά νιώθεις ότι δεν θα προλαβαίνεις να οργανώνεσαι σωστά, δεν έχεις παρά να εμπνευστείς από το σχολικό κολατσιό του παιδιού σου. Τα παρακάτω tips επιβεβαιώνουν το γνωστό κλισέ «δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο».

1. Δεν έχεις έτοιμο φαγητό; Κανένα πρόβλημα! Ένα πλήρες σχολικό κολατσιό μπορεί να περιλαμβάνει σάντουιτς, φρούτο και ένα μικρό γλυκάκι. Τις ημέρες λοιπόν που δεν έχεις προλάβει να μαγειρέψεις, ακολούθησε τον ίδιο συνδυασμό. Είναι εξίσου χορταστικός και πλούσιος σε θρεπτικά στοιχεία.

2. Μην ξεχνάς το γλυκάκι. Δεν είναι κακό να ενδίδεις πού και πού στις αγαπημένες σου απολαύσεις. Ιδιαίτερα στη διάρκεια μιας ημέρας γεμάτης στρες, μια μικρή μαύρη σοκολάτα ή μπάρα δημητριακών θα γίνει το comfort food που τόσο νιώθεις να έχεις ανάγκη. Αρκεί να μην το παρακάνεις με τις ποσότητες.

3. Μην ξεχνάς τα ενδιάμεσα σνακ. Μπορεί να τα έχουμε συνδέσει με τα παιδικά γεύματα, στην πραγματικότητα όμως τα σνακ δεν λείπουν από τα περισσότερα προγράμματα διατροφής γιατί διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά και καταπολεμούν την πείνα που κάνει την εμφάνισή της ενδιάμεσα στα γεύματα και η οποία μπορεί να σε σπρώξει σε ανθυγιεινές επιλογές. Μαζί με το φαγητό σου λοιπόν βάλε και σνακ που θα σε κρατήσουν για όλο το 8ωρο στη δουλειά, όπως ένα μήλο ή μερικά καρότα.

4. Μη σνομπάρεις τα κατεψυγμένα και τα έτοιμα γεύματα. Σίγουρα είναι μια πιο οικονομική, και ίσως πιο υγιεινή λύση από το delivery στη δουλειά, για τις ημέρες που το μόνο που προλαβαίνεις να κάνεις είναι, απλά, να ρίξεις το περιεχόμενο της συσκευασίας τους στην κατσαρόλα σου ή στο φούρνο μικροκυμάτων του γραφείου.

5. Επένδυσε σε ένα ωραίο τσαντάκι κολατσιού. Θα σε εμπνέει να μαγειρεύεις πιο συχνά για να παίρνεις φαγητό στο γραφείο και θα σε εξυπηρετήσει με το ντιζάιν του, ιδιαίτερα αν είναι ειδικό για αυτή τη χρήση, δηλαδή θερμομονωτικό και τετράγωνο ώστε να κρατάει σταθερό το τάπερ στο εσωτερικό του.

6. Πες «ναι» στην ποικιλία. Όσο περισσότερα διαφορετικά υλικά και σνακ περιέχει το τσαντάκι του κολατσιού σου, τόσο το καλύτερο για να μη βαριέσαι ποτέ και να εξασφαλίζεις στον εαυτό σου όλα τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία.

7. Μην ξεχνάς την ενυδάτωση. Πολλές φορές όταν πήζουμε στη δουλειά μπορεί να περάσουν ώρες προτού συνειδητοποιήσουμε ότι δεν έχουμε πιει ούτε μία γουλιά νερό. Φρόντισε λοιπόν να έχεις πάντα δίπλα σου στο γραφείο ένα μπουκαλάκι με νερό, το οποίο μάλιστα μπορείς να αρωματίσεις με μερικές σταγόνες λεμονιού και βότανα, για να το κάνεις πιο δελεαστικό.

empty alt

Η διατροφή επηρεάζει τα γονίδια

Αλλη μία έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει την αξία της καλής και ισορροποιημένης διατροφής. Το κακό διαιτολόγιο σύμφωνα με επιστημονική μελέτη μπορεί να προκαλέσει επίμονες βλάβες στα γονίδια, οι οποίες δεν διορθώνονται καν μετά από την υιοθέτηση ενός υγιεινού διαιτολογίου.
empty alt

5 λόγοι να χρησιμοποιείς πιπερόριζα στη μαγειρική σου

Η πιπερόριζα ή τζίντζερ, χαρακτηριστική της κινεζικής κουζίνας και όχι μόνο, δίνει ιδιαίτερο άρωμα στα πιάτα όπου προστίθεται αλλά μπορεί να καταναλωθεί και ως αφέψημα.
empty alt

Όσοι δεν πίνουν καθόλου αλκοόλ κινδυνεύουν περισσότερο από άνοια

Όχι παράξενα, η κατάχρηση αλκοόλ έχει συνδεθεί με την ανάπτυξη άνοιας: η τοξική δράση του αλκοόλ στο σώμα και τον εγκέφαλο έχει συσχετιστεί με διάφορες ασθένειες.
empty alt

Πώς η διατροφή σας μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου σας

Οι ίνες στην καθημερινή μας διατροφή έχουν αναδειχθεί ιδιαίτερα σημαντικές τα τελευταία χρόνια. Αυτό που ήταν μόνο ένα εργαλείο για την ανακούφιση της δυσκοιλιότητας (με τη βοήθεια των δαμάσκηνων), είναι τώρα ο πυρήνας πολλών σχεδίων διατροφής για να βοηθήσει με την απώλεια βάρους, να...
empty alt

Τέσσερις τροφές που θα σε βοηθήσουν… αν έφαγες υπερβολικά

Μερικές φορές το παρακάνουμε όλοι. Αυτά τα τρόφιμα βοηθούν το σώμα σου να ανακάμψει και να χωνέψει με ευκολία.
empty alt

Το θαυματουργό διατροφικό προφίλ του σκόρδου

Εδώ είναι 11 οφέλη για την υγεία του σκόρδου που υποστηρίζονται από ανθρώπινη έρευνα και αλιεύσαμε στο healthline.com: Το σκόρδο περιέχει ενώσεις με ισχυρές φαρμακευτικές ιδιότητες Το σκόρδο είναι φυτό της οικογένειας Allium (κρεμμύδι).
empty alt

Τι οφέλη προσφέρει το ακτινίδιο στην υγεία σου

Το ακτινίδιο διαθέτει εξαιρετικό διατροφικό προφίλ και σου φέρνει πολλά οφέλη
empty alt

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε κρεμμύδια κάθε μέρα

Τα κρεμμύδια μπορούν να σας δώσουν μια ώθηση γεύσης και θρεπτικής αξίας σε κάθε μπουκιά

Back To Top