Υπάρχουν κάποιες σοβαρές παρερμηνείες που σχετίζονται με τα σνακ. Παρά τους μύθους που επικρατούν γύρω από τα σνακ, το σνακ μπορεί να αποτελούν σημαντικό κομμάτι μιας υγιεινής διατροφής.

Υπάρχουν κάποιες σοβαρές παρερμηνείες που σχετίζονται με τα σνακ. Παρά τους μύθους που επικρατούν γύρω από τα σνακ, το σνακ μπορεί να αποτελούν σημαντικό κομμάτι μιας υγιεινής διατροφής.

Πώς να αποφύγετε τα πιο συχνά λάθη που αφορούν την επιλογή σνακ

 

  1. Μην κοιτάτε μόνο τις θερμίδες

Επιλέγοντας ένα σνακ αποκλειστικά με βάση το προφίλ θερμίδων του σημαίνει ότι πιθανότατα δεν θα έχει όλα τα απαραίτητα συστατικά. Αν τρώτε ό, τι είναι ουσιαστικά ο αέρας, θα είστε πεινασμένοι μετά από λίγο.

Μην φοβάστε τις θερμίδες όταν πρόκειται για σνακ – τις χρειάζεστε για να παραμείνετε χορτάτοι. Το λίπος, το οποίο είναι υψηλότερο σε θερμίδες από τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες, σας γεμίζει γιατί χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθεί. Η πρωτεΐνη και οι ίνες βοηθούν επίσης στην επιβράδυνση της πέψης, οπότε δεν είστε έτοιμοι για ένα ακόμα σνακ μόλις ολοκληρώσετε το πρώτο σας. Τα καρύδια είναι μια καλή επιλογή σνακ. Έχουν υγιή λίπη, πρωτεΐνες και ίνες για να σας κρατήσουν ικανοποιημένους. Γιαούρτι με μούρα και μήλο με τυρί αποτελούν επίσης εξαιρετικές επιλογές.

th-powerball-cookies-4-750x500

  1. Δώστε σημασία στην πρωτεΐνη

Δεν χρειάζεται κάθε σνακ πρέπει να έχει πρωτεΐνη, αλλά πολλά σνακ δεν διαθέτουν σχεδόν καθόλου. Δεδομένου ότι η πρωτεΐνη προσθέτει διατήρηση της δύναμης, είναι σημαντικό να το εξετάσετε όταν επιλέγετε το σνακ (ειδικά εάν το σνακ σας χρειάζεται να σας κρατήσει για λίγες ώρες ή εάν το τρώτε πριν από μια προπόνηση). Δεν είναι αδύνατο να πάρετε σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. ίσως χρειαστεί απλώς να είστε λίγο πιο προσεκτικοί. Τα βρασμένα αυγά, το τυρί cottage ταιριάζουν στις προδογραφές.

  1. Μην περιμένετε να πεινάσετε

Μην παραλείπετε γεύματα και μην αφήνετε άδειο το στομάχι σας για πολλές ώρες, γιατί μετά θα πέσετε με τα μούτρα σε ό,τι βρείτε μπροστά σας. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό και φροντίστε πριν το γεύμα και πριν το δείπνο να μεσολαβούν μερικά σνακ, που θα σας δίνουν ενέργεια.

Raspberries-750x500

  1. Μην ξεχνάτε τους υδατάνθρακες

Επιλέγοντας δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά και γαλακτοκομικά προϊόντα, θα βοηθήσετε να προσθέσετε θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας που θα σας δώσουν πιο σταθερή ενέργεια. Οι υδατάνθρακες που συνδυάζονται με πρωτεΐνες, λίπη ή φυτικές ίνες δεν θα αυξήσουν το σάκχαρο του αίματός σας με τον ίδιο τρόπο όταν τρώτε απλούς υδατάνθρακες

  1. Αντί για χυμούς προτιμήστε smoothies ή το φρούτο ολόκληρο

Δεν λέω ότι δεν μπορείτε να πίνετε χυμό. Φυσικά και μπορείτε. Αρκεί να έχει την ίνα ολόκληρων φρούτων (ή smoothies). Εντάξει κι απλούς χυμούς είναι καλό να πίνετε. Ωστόσο, δεν πρόκειται να σας δώσουν αίσθημα κορεσμού και σίγουρα δεν πρέπει να αντικαταστήσει ένα γεύμα ή ένα σνακ. Θέλετε να πιείτε το σνακ σας; Απολαύστε ένα smoothie. Θα πάρετε ίνες (και άφθονη διατροφή από φρούτα, λαχανικά, γιαούρτι, καρύδια … ό, τι προσθέτετε) που πραγματικά θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε χορτάτοι μεταξύ των γευμάτων.

  1. Μην ξεχνάτε να έχετε πάντα κάτι μαζί σας

Να έχετε πάντα μαζί σας μια μπάρα δημητριακών ή μερικά αποξηραμένα φρούτα ή μια χούφτα ξηρούς καρπούς. Ειδικά αν είστε όλη μέρα στο δρόμο ή στο γραφείο το να έχετε πρόχειρα κοντά σας μερικές υγιεινές επιλογές είναι το καλύτερο που μπορείτε να προσφέρετε στον εαυτό σας – αντί να γεμίζετε τη μία κούπα καφέ μετά την άλλη.

empty alt

5 υγιεινά σνακ για το παιδί στην παραλία που θα σας λύσουν τα χέρια

Αν πρόκειται να περάσετε μία ολόκληρη ημέρα στην παραλία ή έχετε μπροστά σας ένα μεγάλο ταξίδι, σίγουρα θα αναρωτιέστε ποια σνακ πρέπει να πάρετε μαζί σας ώστε τα παιδιά να χορτάσουν αλλά και να μην μπουν στον πειρασμό να αγοράσουν τυποποιημένα και πιθανόν ανθυγιεινά προϊόντα.
empty alt

Το ένα απλό πράγμα που μπορείς να κάνεις για να χάσεις βάρος

Έχεις δοκιμάσει να κόψεις τους υδατάνθρακες, τα λιπαρά, έχεις ακολουθήσει διάφορες επώνυμες δίαιτες, αλλά δεν βλέπεις αποτέλεσμα.
empty alt

Τα ντόνατς και η διάσπαση προσοχής!

Όσο αφοσιωμένοι κι αν είμαστε σε μια δραστηριότητα, αρκεί να δούμε μπροστά μας ένα ντόνατς για να ξεχάσουμε αμέσως τι κάναμε.
empty alt

Τα σούπερ οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό σου η σούπα ντομάτας

Εκτός από αίσθημα ζεστής αγκαλιάς και υπέροχη γεύση, η απόλαυση της σούπας ντομάτας μπορεί να είναι ένας υπέροχος τρόπος για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τα οφέλη που περιέχουν τα συστατικά της ντομάτας.
empty alt

Σπάσε ένα… αβγό ή περισσότερα

Για πρωινό, μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο, τα αβγά μπορούν να δώσουν ιδέες για γεύματα που δεν είναι μόνο εύκολα και οικονομικά προσιτά αλλά και κάνουν και καλό σε σας.
empty alt

Δύο λόγοι για να προτιμάς το φραπέ

Μπορεί οι περισσότεροι να προτιμούν πλέον εσπρέσσο, καπουτσίνο, freddo, latte, κλπ, υπάρχουν όμως ακόμα αρκετοί που δεν αλλάζουν τον στιγμιαίο καφέ, και δη το φραπέ, ειδικά τώρα που ο καιρός ζεσταίνει! Και σύμφωνα με τους ειδικούς, υπάρχει και επιστημονικοί λόγοι να προτιμά κάποιος το στιγμιαίο...
empty alt

Συμβουλές για απώλεια βάρους που βασίζονται σε επιστημονικά στοιχεία

Στην προσπάθειά τους οι άνθρωποι να χάσουν τα περιττά κιλά τους αναζητούν μυστικά, tips και συμβουλές. Μερικές φορές είναι διατεθειμένοι να κάνουν ή να δοκιμάσουν κάθε είδους τρελά πράγματα, τα περισσότερα από τα οποία δεν έχουν κάποια βάση ή λογική.
empty alt

Πώς η μεσογειακή διατροφή κάνει καλό στον εγκέφαλό σας

Η μεσογειακή διατροφή μπορεί να ενισχύσει την υγεία του εγκεφάλου με αρκετούς σημαντικούς τρόπους

Back To Top