Ένα αυγό την ημέρα όχι μόνο δεν ανεβάζει επικίνδυνα τη χοληστερίνη αλλά μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού και εμφράγματος, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Heart.

Ένα αυγό την ημέρα όχι μόνο δεν ανεβάζει επικίνδυνα τη χοληστερίνη αλλά μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού και εμφράγματος, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Heart.

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Πεκίνου, αφού μελέτησαν τα στοιχεία 416.213 ανθρώπων, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι τρώνε μέχρι ένα αυγό τη μέρα διατρέχουν 26% χαμηλότερο κίνδυνο αιμορραγικού εγκεφαλικού, 28% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από αιμορραγικό εγκεφαλικό και 18% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακό νόσημα.

Επιπλέον, όσοι καταναλώνουν κατά μέσο όρο 5,32 αυγά την εβδομάδα διατρέχουν 12% μικρότερο κίνδυνο ισχαιμικού καρδιακού επεισοδίου σε σχέση με εκείνους που τρώνε περίπου 2 αυγά την εβδομάδα.

«Η μελέτη μας δείχνει ότι υπάρχει μια σύνδεση ανάμεσα στη μέτρια κατανάλωση αυγού (μέχρι ένα την ημέρα) και τη χαμηλότερη συχνότητα καρδιακού επεισοδίου», κατέληξαν οι ερευνητές.

Σχολιάζοντας τα παραπάνω ευρήματα, ο Tim Chico, καθηγητής καρδιαγγειακής ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ, είπε: «Είναι ιδιαίτερα δύσκολο να διακρίνουμε το ρόλο που παίζει κάθε ένα στοιχείο της διατροφής μας στον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής ασθένειας. Είναι λοιπόν σημαντικό να τονίσουμε ότι το παραπάνω συμπέρασμα δεν αποδεικνύει πως η κατανάλωση αυγών προστατεύει από αυτές τις παθήσεις, καθώς μπορεί να υπάρχουν και άλλες διαφορές στους ανθρώπους που τρώνε περισσότερα αυγά οι οποίες οδηγούν στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα».

Από την άλλη, η Nita Forouhi, καθηγήτρια επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ, είπε πως «το μήνυμα που μπορούμε να κρατήσουμε από αυτή τη μεγάλη μελέτη στην Κίνα είναι ότι ένα αυγό την ημέρα δεν συνδέεται με ανεβασμένο κίνδυνο καρδιαγγειακών νόσων, ενδέχεται μάλιστα να έχει ακόμα και οφέλη για την υγεία».

empty alt

Ωμά vs Αποξηραμένα

Βρίσκεσαι στο σούπερ μάρκετ. Από τη μια τα φρέσκα φρούτα, δελεαστικά τακτοποιημένα. Από την άλλη, ράφια γεμάτα συσκευασίες αποξηραμένων φρούτων σε σακουλάκια.
empty alt

Ποιες τροφές φορτίζουν τις μπαταρίες σας σε ενέργεια

  Μερικές φορές το σώμα σας χρειάζεται μια ώθηση από ενέργεια για να συνεχίσει να φέρνει σε πέρας όλες τις δραστηριότητες που έχετε στο πρόγραμμα όλη την ημέρα.
empty alt

Η πιο απολαυστική θεραπεία για τις καούρες

Πολλά έχουν γραφτεί για φυσικές θεραπείες από τις καούρες, ωστόσο ο πιο σίγουρος τρόπος για να προστατευτείς είναι να καταναλώνεις λιγότερες «ένοχες» τροφές (π.
empty alt

Γνωρίστε τον κρόκο Κοζάνης – το χρυσάφι της γης

Ο κρόκος, το χρυσάφι της ελληνικής γης όπως αποκαλείται, συγκαταλέγεται στα πιο προσφιλή και πολύτιμα μπαχαρικά των αρχαίων πολιτισμών, για το άρωμα, το χρώμα, τις φαρμακευτικές και αφροδισιακές του ιδιότητες.
empty alt

5 εύκολα tips για να μειώσεις τη χοληστερόλη με φυσικό τρόπο

Δεν απαιτείται ιατρική συνταγή. Η φαρμακευτική αγωγή δεν είναι ο μόνος τρόπος για να μειωθούν με ασφάλεια τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης.
empty alt

Salad bar – ανοιχτό, απολαυστικό και ωφέλιμο

Η άνοιξη και η προσμονή του καλοκαιριού είναι η ιδανική εποχή για να ξαναβρείς τους ρυθμούς και τη φόρμα σου – ειδικά αν έχεις περάσει και ένα και δύο lockdown! Δοκίμασε τις παρακάτω σαλάτες που και απολαυστικές και γευστικές είναι, αλλά και θα σε κρατήσουν μακριά από […]
empty alt

3 απλά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος

Δεν είναι, απαραίτητα, δύσκολο να χάσουμε κιλά. Ειδικά αν ο στόχος μας είναι μικρός –για παράδειγμα η απώλεια 2-3 κιλών– μπορεί να μη χρειάζεται καν να ακολουθήσουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής παρά μόνο να κάνουμε κάποιες απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μας.
empty alt

Τα 6 καλύτερα λαχανικά που πρέπει να τρώτε για το μεταβολικό σύνδρομο, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Η συνέπεια σε μια θρεπτική διατροφή, συμπεριλαμβανομένων αυτών των 6 λαχανικών, μπορεί να είναι σύμμαχός σας κατά του μεταβολικού συνδρόμου.
Back To Top