Το «λίγη σοκολατίτσα έφαγα» και «μισό ντονατσάκι τσίμπησα» του χειμώνα αρχίζουν και φθίνουν καθώς το άγχος των περιττών κιλών είναι εδώ.

Το «λίγη σοκολατίτσα έφαγα» και «μισό ντονατσάκι τσίμπησα» του χειμώνα αρχίζουν και φθίνουν καθώς το άγχος των περιττών κιλών είναι εδώ. Τι μπορείς να τρως όμως που να είναι και νόστιμο, και ελαφρύ, χωρίς πολλές θερμίδες;

Εμείς βρήκαμε μερικές νόστιμες ιδέες για τσιμπολόγημα που δεν ξεπερνούν τις 100 θερμίδες:

Κράκερς ολικής αλέσεως με αβοκάντο:

Λιώσε λίγο αβοκάντο πάνω σε 2-3 κρακεράκια και θα πάρεις υγιεινά λιπαρά και κάλιο.

Αγγουράκι και πάστα ελιάς:

Ένα πιατάκι με φετούλες αγγουριού και δίπλα λίγη πάστα ελιάς είναι ένα σνακ με υγιεινά λιπαρά και νερό.

Μαρούλι με τόφου:

Ψήσε μισή κούπα τόφου και τυλιξέ το σε ένα φύλλο μαρουλιού. Ρίξε και λίγο λεμονάκι και έχεις ένα τέλειο σνακ με πρωτεϊνη.

Τόνος στο νερό:

Πάρε μια μικρή κονσέρβα τόνου σε νερό και απόλαυσέ τον με λίγο αβοκάντο ή χούμους, για σούπερ ενέργεια.

Τοματίνια:

Η μια κούπα σού δίνει 25-30 θερμίδες ενώ παίρνεις βιταμίνη C, φυτικές ίνες και φυσικά λυκοπένιο. Εάν είναι και ντόπια, μοσχομυρωδάτα, τόσο το καλύτερο.

Εάν δεν θέλεις να φας αλλά να τονωθείς πίνοντας κάτι, χρειάζεσαι έναν…

Καπουτσίνο φρέντο: Φτιαγμένος από άπαχο γάλα, και χωρίς ζάχαρη, θα σου δώσει την ενέργεια που έχεις ανάγκη, αλλά και ασβέστιο και πρωτεϊνη.

empty alt

Τι να τρως για να έχεις άψογη όραση.

Ξέρεις ότι τώρα τελευταία δεν ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή. Και δεν είναι μόνο ότι μπορεί να πάρεις κιλά.
empty alt

Τι είναι η ζάχαρη καρύδας και σε τι διαφέρει από την κοινή ζάχαρη

Η ζάχαρη καρύδας είναι ένα σχετικά νέο για την ελληνική αγορά προϊόν, το οποίο έχει αρχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
empty alt

15 τροφές που θα σου δώσουν υπερδυνάμεις όλη μέρα

Οι παρακάτω διατροφικές επιλογές, καθώς δίνουν πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, ωφέλιμα λιπαρά ή διάφορα πολύτιμα μικροθρεπτικά συστατικά, ή και όλα αυτά μαζί, θα σε εφοδιάσουν με την απαραίτητη ενέργεια για να τα βγάλεις πέρα ακόμα και στη διάρκεια της πιο απαιτητικής ημέρας: 1.
empty alt

Τα καλύτερα τρόφιμα για Fitness

Η επίτευξη μιας σωστής προπόνησης υπερβαίνει τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε ή τα μίλια που τρέχετε στον δρόμο ή στον διάδρομο (αν και αυτό βοηθά επίσης).
empty alt

Πώς να εντάξετε τα σνακ στη διατροφή σας

Υπάρχουν κάποιες σοβαρές παρερμηνείες που σχετίζονται με τα σνακ. Παρά τους μύθους που επικρατούν γύρω από τα σνακ, το σνακ μπορεί να αποτελούν σημαντικό κομμάτι μιας υγιεινής διατροφής.
empty alt

Δίαιτα… να την πιείς στο ποτήρι!

  Ένα smoothie πρέπει πάνω απ’ όλα να είναι απολαυστικό πέρα από υγιεινό. Παρακάτω θα βρεις τα πιο power συστατικά και τρόπους για να τα συνδυάσεις με βάση τις γεύσεις που προτιμάς αλλά και το σκοπό που θες να πετύχεις.
empty alt

Η νο1 τροφή που θα σε στείλει στο σωστό «μέρος»

Επειδή με την πανδημία έχει διαταραχθεί η καθημερινότητά σου, έχουν επηρεαστεί οι διατροφικές σου συνήθειες και το άγχος χτυπάει κόκκινο – δεν είναι περίεργο με όλα αυτά να έχει διαταραχθεί και το έντερό σου.
empty alt

Mυρωδικά και σιλουέτα σε φόρμα: Τι να βάλεις στη διατροφή σου για να χάσεις βάρος

Η επιστημονική κοινότητα έχει αποφανθεί τα τελευταία χρόνια ότι τα μυρωδικά είναι ένας εξαιρετικός σύμμαχός μας στο αδυνάτισμα, διαθέτοντας τα ίδια ελάχιστες θερμίδες.
Back To Top