Ξεκινάς δίαιτα κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, λίγο μετά το Πάσχα. Και πάντα συμπίπτει με τη λήξη της άδειάς σου και την επιστροφή στο γραφείο.

Ξεκινάς δίαιτα κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, λίγο μετά το Πάσχα. Και πάντα συμπίπτει με τη λήξη της άδειάς σου και την επιστροφή στο γραφείο. Ποτέ δεν καταφέρνεις να χάσεις τα κιλά που θέλεις, καθώς η δουλειά λειτουργεί κατά σου σαμποτάροντας την όλη προσπάθεια.
Λίγα κουλουράκια ο ένας, ένα κέρασμα ο άλλος, οι συνάδελφοι έχουν πάντα κάτι να προσφέρουν! Ε, να μην πας κι εσύ κάτι στο γραφείο; Από την άλλη, περνάς ώρες ολόκληρες χωρίς να βάλεις ούτε ψιχουλάκι στο στόμα σου.

Και στις δύο περιπτώσεις, σίγουρα δεν ακολουθείς το γράμμα του διατροφικού νόμου.

Τι να κάνεις;
1. Να συμβουλευτείς έναν διατροφολόγο που θα σε παρακολουθεί και θα βγάλει ένα πρόγραμμα βασισμένο στις ανάγκες και την καθημερινότητά σου.

2.Αφιέρωνε έστω και 10 λεπτά για να φας το μεσημεριανό σου στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της εταιρείας σου. Η δουλειά μπορεί να περιμένει για λίγο. Η υγεία σου, όχι.

3.Στα ευγενικά κεράσματα των συναδέλφων, αρνήσου διακριτικά, εφόσον προσέχεις τη διατροφή σου. Μείνε σταθερή στον στόχο σου!

4.Για να μην παραγγέλνεις συνέχεια απ’ έξω, γεγονός που σε εμποδίζει να ελέγχεις τις πρώτες ύλες και τη θερμιδική αξία του φαγητού σου, φρόντισε μία φορά την εβδομάδα να οργανώνεις τα ψώνια σου. Μερικές έτοιμες σαλάτες, φρούτα, γιαούρτια και ξηροί καρποί θα σου λύσουν τα χέρια.

Και θυμήσου: Το παν είναι ο στόχος! Όλα τα άλλα είναι απλά μετάθεση του προβλήματος.

empty alt

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της νηστείας

Διανύουμε την περίοδο της Σαρακοστής πριν το Πάσχα και πολύς κόσμος έχει ήδη ξεκινήσει να νηστεύει. Η νηστεία έχει μεγάλη θρησκευτική αξία αλλά το ερώτημα παραμένει: είναι ευεργετική για την υγεία μας όταν γίνεται για μεγάλο χρονικό διάστημα; Τα μειονεκτήματα Κύριο χαρακτηριστικό της διατροφικής...
empty alt

Τι να πίνεις για να έχεις μνήμη ελέφαντα

  Τώρα τελευταία η μνήμη σου σε απατά. Πολλές φορές, δεν θυμάσαι τι έφαγες χθες, όπως λέμε χαρακτηριστικά και ουδόλλως τυχαία.
empty alt

Πώς θα καταλάβετε αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη

Η λακτόζη είναι ένας τύπος ζάχαρης που βρίσκεται φυσιολογικά στο γάλα των περισσότερων θηλαστικών. Η δυσανεξία στη λακτόζη είναι μια κατάσταση που χαρακτηρίζεται από συμπτώματα όπως πόνος στο στομάχι, φούσκωμα, αέρια και διάρροια, τα οποία προκαλούνται από τη δυσκολία απορρόφησης της λακτόζης.
empty alt

Γέμισέ το – για πνευματική δύναμη στο φουλ!

Πολλοί άνθρωποι αναζητούν απλούς τρόπους για να ενισχύσουν τη συγκέντρωση, το focus, τη μνήμη και την παραγωγικότητά τους.
empty alt

Πώς να βάλεις την κινόα (quinoa) στη διατροφή σου

  Το διατροφικό προφίλ της κινόα την κάνει να ξεχωρίζει, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και βιταμίνες.
empty alt

Γιατί είναι σημαντικό να καταναλώνεις επαρκή ποσότητα φυτικών ινών

Οι φυτικές ίνες είναι απίστευτα σημαντικές, καθώς τροφοδοτούν φιλικά βακτήρια στο έντερο, οδηγώντας σε διάφορα οφέλη για την υγεία.
empty alt

Tροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο για να προσθέσετε στη διατροφή σας

Ο ψευδάργυρος είναι ένα απαραίτητο ιχνοστοιχείο για τον οργανισμό μας, που ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα όλες τις εποχές του χρόνου.
empty alt

Τι οφέλη σου προσφέρει η ρίζα Maca και γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλής

Μια βαθιά κατάδυση στην αρχαία φυτική ιατρική και σε ένα superfood συστατικό
Back To Top