Ο λωτός είναι ένα μοναδικό φρούτο εποχής, πλούσιο σε οφέλη για τον οργανισμό μας και με γλυκιά γεύση που μπορεί να το καταστήσει στο τέλειο εναλλακτικό μιας λιχουδιάς με μπόλικη ζάχαρη και λιπαρά.

Ο λωτός είναι ένα μοναδικό φρούτο εποχής, πλούσιο σε οφέλη για τον οργανισμό μας και με γλυκιά γεύση που μπορεί να το καταστήσει στο τέλειο εναλλακτικό μιας λιχουδιάς με μπόλικη ζάχαρη και λιπαρά. Στην αγορά μπορείτε να βρείτε τον κλασικό ελληνικό λωτό, που είναι πιο μικρόκαρπος και είναι γλυκός όταν είναι πολύ ώριμος και μαλακός, αλλά και τον εισαγόμενο λωτό Fuyu, που είναι σκληρός ακόµη και όταν είναι ώριµος, διαθέτει  γλυκιά γεύση και η υφή του ακροβατεί ανάµεσα σε µήλο και αχλαδόµηλο.

Τα διατροφικά οφέλη του λωτού

Ο λωτός διαθέτει υψηλά επίπεδα βιταµίνης Α, που συµβάλλει στην καλή όραση και τη συνολική υγεία των ματιών, ενώ διαθέτει και 6 γραµµ. φυτικές ίνες ανά καρπό, γεγονός που βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου.

Ως καρπός θεωρείται επίσης εξαιρετική πηγή:

Φλαβονοειδών που είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά, αλλά και B-καροτενίου και λυκοπενίου, ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση ενάντια στις ελεύθερες ρίζες.

Επιπλέον, ο λωτός είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και δίνει λάμψη στο δέρμα.

Ταυτόχρονα, ως καρπός περιέχει διάφορες βιταμίνες της ομάδας Β (κυρίως θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, πυριδοξίνη και φολικό οξύ, ενώ στο ίδιο φρούτο συναντάμε ιχνοστοιχεία όπως το κάλιο, το μαγνήσιο και τη χολίνη.

Κάθε 100 γρ φρέσκου λωτού παρέχουν 70 θερμίδες στον οργανισμό μας, γεγονός που τον καθιστά σε μια εξαιρετική επιλογή για σνακ μέσα στην ημέρα.

Πώς συντηρούμε τους λωτούς

Φύλαξε τους λωτούς σε θερµοκρασία δωµατίου µέχρι να ωριµάσουν και µετά τοποθετήστε τους στο ψυγείο µέχρι να την κατανάλωσή τους. Συνήθως διατηρούνται για αρκετές εβδοµάδες και συνδυάζονται τέλεια με γιαούρτι.

empty alt

Είναι η μεσογειακή διατροφή το μυστικό για τη μακροζωία;

Η μεσογειακή διατροφή θεωρείται εδώ και δεκαετίες ένα από τα μυστικά των πληθυσμών που ζουν στις λεγόμενες Μπλε Ζώνες, τις περιοχές του πλανήτη που διακρίνονται για τα υψηλά ποσοστά μακροζωίας και καλής υγείας.
empty alt

Τα ντόνατς και η διάσπαση προσοχής!

Όσο αφοσιωμένοι κι αν είμαστε σε μια δραστηριότητα, αρκεί να δούμε μπροστά μας ένα ντόνατς για να ξεχάσουμε αμέσως τι κάναμε.
empty alt

Τρεις «έξυπνες» επιλογές σε κρέας με λιγότερες θερμίδες και περισσότερες πρωτεΐνες

Η πρωτεΐνη είναι αναπόσπαστο μέρος μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, αλλά τι μπορείς να κάνεις αν συνοδεύεται από υψηλή ποσότητα λιπαρών; Και ιδιαίτερα αν είσαι σε διακοπές και δεν έχεις την επιλογή του σπιτικού φαγητού; Τότε, θα σου φανούν χρήσιμες οι συμβουλές του personal trainer...
empty alt

Σπάσε ένα… αβγό ή περισσότερα

Για πρωινό, μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο, τα αβγά μπορούν να δώσουν ιδέες για γεύματα που δεν είναι μόνο εύκολα και οικονομικά προσιτά αλλά και κάνουν και καλό σε σας.
empty alt

Ποιες τροφές αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σας

Όταν είστε άρρωστοι με κρυολόγημα ή ίωση, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να καταπολεμήσετε την ασθένειά σας. Μπορείτε να φάτε ωφέλιμα τρόφιμα όπως την κοτόσουπα κοτόπουλου και τα φρούτα που είναι γεμάτα βιταμίνη C, τα οποία είναι ικανά να σας δώσουν μια ισχυρή ώθηση στο ανοσοποιητικό σας σύστημα.
empty alt

Σου ανέβασαν την πίεση; Η διατροφή θα σου την ρίξει!

Η καλή και ισορροπημένη διατροφή ακόμα κι αν δεν θεραπεύει συγκεκριμένες παθήσεις, πολλές φορές βοηθάει στην πρόληψη και στο να μη επιδεινωθούν.
empty alt

5 φρούτα που είναι ιδανικά για το πρωινό σου γεύμα

Το πρωινό είναι αναμφίβολα το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και όταν αυτό είναι πλούσιο σε φρούτα, μπορούμε να επωφεληθούμε με δεκάδες τρόπους.
empty alt

Τι να φας πριν το βραδινό ύπνο για ποιοτική ξεκούραση χωρίς διακοπές

Οι κατάλληλες τροφές για ένα ελαφρύ βραδινό που δεν θα διαταράξει τον ύπνο σου

Back To Top