Τα μάνγκο μπορούν να προστατεύουν από τον καρκίνο και τη δυσκοιλιότητα και να σταματήσουν την ανάπτυξη των νοσημάτων που συνδέονται με την παχυσαρκία, Αυτό δείχνουν  τέσσερις νέες μελέτες οι τρεις εκ των οποίων πραγματοποιήθηκαν σε ζώα και η μία σε ανθρώπους.

Τα μάνγκο μπορούν να προστατεύουν από τον καρκίνο και τη δυσκοιλιότητα και να σταματήσουν την ανάπτυξη των νοσημάτων που συνδέονται με την παχυσαρκία, Αυτό δείχνουν  τέσσερις νέες μελέτες οι τρεις εκ των οποίων πραγματοποιήθηκαν σε ζώα και η μία σε ανθρώπους. Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν ότι ορισμένα συστατικά αυτών των φρούτων έχουν την δυνατότητα να καταπολεμούν τις παρενέργειες από την υπερκατανάλωση λιπαρών και την παχυσαρκία, καθώς και να αναστέλλουν την ανάπτυξη των λιποκυττάρων.Οι έρευνες δείχνουν επίσης ότι μπορούν να επιβραδύνουν την εξέλιξη των καρκινικών όγκων του μαστού, να βελτιώνουν την λειτουργία του εντέρου και να μειώνουν τη φλεγμονή που σχετίζονται με τη δυσκοιλιότητα.

Tα αποτελέσματα των ερευνών παρουσιάσθηκαν στο Ετήσιο Συνέδριο Πειραματικής Βιολογίας (EB2016) που διεξήχθη στο Σαν Ντιέγκο και δημοσιεύθηκαν ταυτοχρόνως στην επιθεώρηση “FASEB Journal”.Τα μάνγκο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικές ουσίες και λιποδιαλυτικά φυτοχημικά.Σε μία από τις νέες μελέτες, επιστήμονες από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα διαπίστωσαν πως όταν πρόσθεταν στο παχυντικό φαγητό ποντικών λίγο αποξηραμένο πολτό από μάνγκο, τα ζώα πάχαιναν λιγότερο.

Μια άλλη μελέτη, που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο A&M του Τέξας έξειξε ότι τα μάνγκο διεγείρουν τον μεταβολισμό των λιπών στα πειραματόζωα.Η τρίτη μελέτη, που διεξήχθη στο ίδιο πανεπιστήμιο, έδειξε ότι μία πολυφαινόλη των μάνγκο που λέγεται πυρογαλλόλη καταστέλλει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του μαστού στα ποντίκια.

Τα αποτελέσματα της τέταρτης μελέτης υποστηρίζουν ότι 300 γραμμάρια μάνγκο την ημέρα καταπολεμούν πιο αποτελεσματικά τα συμπτώματα της χρόνιας δυσκοιλιότητας απ’ ό,τι η λήψη συμπληρωμάτων φυτικών ινών σε ομάδα κατά τα άλλα υγιών πασχόντων από τη νόσο.

Η μελέτη αυτή έδειξε ότι τα μάνγκο βελτιώνουν όλες τις παραμέτρους της εντερικής κένωσης, μειώνουν την παραγωγή ενδοτοξινών, καταστέλλουν την φλεγμονή και αυξάνουν τη συγκέντρωση λιπαρών οξέων βραχείας αλύσου(είναι ένα είδος λιπιδίων που παράγονται από τον μεταβολισμό των φυτικών ινών) στο παχύ έντερο, με αποτέλεσμα να βελτιώνουν την υγεία του και να συμβάλλουν στην ρύθμιση της λειτουργίας του.

Προγενέστερες έρευνες έχουν συνδέσει τα μάνγκο με μειωμένο κίνδυνο αναπτύξεως καρκίνων του μαστού, του παχέος εντέρου και το προστάτη, καθώς και με χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης.Άλλες μελέτες έχουν δείξει ότι βελτιώνουν την υγεία των ματιών και την πέψη, κάνουν καλό στο δέρμα και μπορεί να τονώσουν ακόμα και την σεξουαλική λειτουργία.Αν και απαιτούνται περισσότερες έρευνες, ιδίως στους ανθρώπους, ολοένα περισσότερες μελέτες υποδηλώνουν ότι η κατανάλωση μάνγκο μπορεί να ασκήσει προστατευτική δράση έναντι της παχυσαρκίας, ορισμένων καρκίνων και της φλεγμονής, καθώς και να δράσει προστατευτικά στο έντερο», σχολίασε ο δρ Λεονάρντο Ορτέγκα, διευθυντής Έρευνας στο Εθνικό Συμβούλιο Μάνγκο (NMB) των ΗΠΑ το οποίο χρηματοδότησε εν μέρει ή εξ ολοκλήρου τις μελέτες.

 

 

empty alt

 Οργανωθείτε για να αδυνατίσετε 

Η δίαιτα δεν απαιτεί μόνο πειθαρχία αλλά και οργάνωση. Ο καλύτερος τρόπος για να ακολουθείσετε την νέα σας διατρογή που θα αλλάξει τις συνήθειές σας είναι να βάλετε τάξη στην κουζίνα σας.
empty alt

Η διατροφή επηρεάζει τα γονίδια

Αλλη μία έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει την αξία της καλής και ισορροποιημένης διατροφής. Το κακό διαιτολόγιο σύμφωνα με επιστημονική μελέτη μπορεί να προκαλέσει επίμονες βλάβες στα γονίδια, οι οποίες δεν διορθώνονται καν μετά από την υιοθέτηση ενός υγιεινού διαιτολογίου.
empty alt

Το ψωμί δεν εμποδίζει το αδυνάτισμα

Ενας μύθος ακόμη καταρρίπτεται. Μια νέα μελέτη αμερικάνων επιστημόνων υποστηρίζει ότι ο περιορισμός των λιπαρών στη διατροφή οδηγεί σε καλύτερο αδυνάτισμα απ’ ό,τι ο περιορισμός των υδατανθράκων.
empty alt

5 τροφές για γονιμότητα στη διάρκεια του χειμώνα

Μπορεί το καλοκαίρι να γεμίζεις το πιάτο σου με μεγάλη ποικιλία από χρώματα από τα διαφορετικά φρούτα και λαχανικά, τα πλούσια σε βιταμίνες που ενισχύουν τη γονιμότητα σου, όμως και ο χειμώνας δεν υστερεί καθόλου στα πλούσια αγαθά που προσφέρει για τον ίδιο σκοπό.
empty alt

Κολοκύθια με τη ρίγανη

Κάνεις δίαιτα, ή διατροφή. Όπως και να το πεις, το ζητούμενο είναι να δεις τη ζυγαριά να πέφτει.
empty alt

5 «υγιεινά» λάθη που κάνουμε στο πρωινό μας

Όλοι ξέρουμε ότι το πρωινό γεύμα είναι το σημαντικότερο για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας γεμάτοι ενέργεια και υγεία, αλλά και ένας βασικός παίκτης στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος.
empty alt

Το εκπληκτικό διατροφικό προφίλ του σολομού και τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία

Ο σολομός είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα στον πλανήτη.
empty alt

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για το διατροφικό προφίλ της κάππαρης

Η κάππαρη είναι τα ανώριμα μπουμπούκια ανθέων του Capparis spinosa, ενός τύπου θάμνου που καλλιεργείται συνήθως σε χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία και η Ελλάδα.

Back To Top