Τώρα τελευταία η μνήμη σου σε απατά. Πολλές φορές, δεν θυμάσαι τι έφαγες χθες, όπως λέμε χαρακτηριστικά και ουδόλλως τυχαία.

 

Τώρα τελευταία η μνήμη σου σε απατά. Πολλές φορές, δεν θυμάσαι τι έφαγες χθες, όπως λέμε χαρακτηριστικά και ουδόλλως τυχαία. Μήπως όμως (και) αυτού του είδους η απιστία προκύπτει γιατί κάπου… φταις; Μήπως έχεις παραμελήσει την εγκεφαλική αυτή λειτουργία; Κι αν ναι, ποια βότανα μπορούν να σε βοηθήσουν να θυμάσαι όλα όσα χρειάζεται;

Καμιά φορά η υπερβολική κούραση και το άγχος κάνουν τη μνήμη να υπολειτουργεί και να εξασθενεί.

Καλό είναι, λοιπόν, όταν παρατηρούμε συμπτώματα ελαφριάς… αμνησίας να βοηθάμε τον οργανισμό μας να επανέλθει.

Ξέρουμε όμως τον τρόπο, πέρα από κάποια συμπληρώματα βιταμινών που τρέχουμε να προμηθευτούμε από το φαρμακείο;

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το μυστικό για καλή μνήμη κρύβεται στα οφέλη των βοτάνων, τα οποία βοηθούν τόσο στη μακροπρόθεσμη μνήμη των ενηλίκων όσο και στη μνήμη των ηλικιωμένων.

Τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας παρουσιάστηκαν στο συνέδριο της Βρετανικής Εταιρείας Ψυχολογίας και οι ειδικοί επεσήμαναν ότι συγκεκριμένα δύο είναι τα θαυματουργά για τη μνήμη βότανα: η μέντα και το δεντρολίβανο.

Το αφέψημα από μέντα είναι ιδανικό για να τονώσει τη μνήμη στους υγιείς ενήλικες ενώ το αφέψημα από δεντρολίβανο βοηθά τους ηλικιωμένους να θυμούνται τι έχουν να κάνουν μέσα στην ημέρα.

Ένα αφέψημα μέντας σε καθημερινή βάση θα σε κάνει σίγουρα να θυμάσαι το χθεσινό γεύμα σου- εκτός κι αν έφαγες κάπου… απαράδεκτα και θέλεις να το ξεχάσεις!

 

 

empty alt

Η πλήξη παχαίνει

Στο πρώτο πείραμα οι 52 εθελοντές κλήθηκαν υποβλήθηκαν σε ένα τεστ που είχε στόχο να προκαλέσει πλήξη (απαιτούσε να κάνουν επί αρκετή ώρα αλλεπάλληλα copy σε μία ομάδα γραμμάτων) και στη συνέχεια να ζητήσουν να φάνε ό,τι ήθελαν.
empty alt

Το ψωμί δεν εμποδίζει το αδυνάτισμα

Ενας μύθος ακόμη καταρρίπτεται. Μια νέα μελέτη αμερικάνων επιστημόνων υποστηρίζει ότι ο περιορισμός των λιπαρών στη διατροφή οδηγεί σε καλύτερο αδυνάτισμα απ’ ό,τι ο περιορισμός των υδατανθράκων.
empty alt

Βραδινό φαγητό: Μύθοι και αλήθειες

Μύθος: Το βραδινό φαγητό παχαίνει Αλήθεια: Το σύνολο των θερμίδων της ημέρας παχαίνει η αδυνατίζει ανεξάρτητα από την ώρα της λήψης του φαγητού Μύθος: Να μην τρώμε τίποτα μετα τις 8 μμ Αλήθεια: Το βραδινό φαγητό είναι εξίσου σημαντικό όπως και τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας.
empty alt

Οι 5 τροφές που μειώνουν την πείνα σου

Έχεις ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής για να χάσεις αυτά τα περιττά κιλάκια που κουβαλάς από το χειμώνα.
empty alt

Η βιταμίνη C μας προστατεύει από κρυολογήματα;

Η βιταμίνη C, παρόλο που αποτελεί ένα θρεπτικό στοιχείο απαραίτητο για τη λειτουργία του οργανισμού, είναι υδατοδιαλυτή και επομένως το σώμα μας δεν μπορεί να την παράγει από μόνο του ή να την αποθηκεύσει, αφού τα πλεονάσματά της αποβάλλονται καθημερινά μέσω των ούρων.
empty alt

Power ενυδάτωση, ευεξία και αδυνάτισμα

  Όσο ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες τόσο θα αυξάνονται οι ανάγκες σου σε ενυδάτωση! Επειδή το νερό δεν φαίνεται πάντα η πιο δελεαστική επιλογή κι επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν διψάσουν έχουν φροντίσει να βάλουν ό,τι χρειάζονται στο ψυγείο τους… και για να μη φορτωθείς άχρηστες θερμίδες […]
empty alt

Very βερίκοκο…ρικοκο ρίκοκο

Στρογγυλό και πορτοκαλοκίτρινο, μοιάζει με μια μικρότερη εκδοχή ενός ροδάκινου, αλλά μοιράζονται την τρυφερότητα των μοβ δαμάσκηνων.
empty alt

Διατροφή για την ψυχή: οι 10 πιο «αντικαταθλιπτικές» τροφές

Μεταξύ όλων των στρατηγικών για τη διασφάλιση της ψυχικής μου υγείας, η κατανάλωση των σωστών τροφών είναι η πιο σημαντική (σε συνδυασμό με επαρκή ύπνο).
Back To Top