Ξυπνάς στις 7 το πρωί, ετοιμάζεσαι βιαστικά, αρπάζεις τον καφέ που έχεις φτιάξει με την ψυχή στο στόμα και ξεκινάς για τη δουλειά.

Ξυπνάς στις 7 το πρωί, ετοιμάζεσαι βιαστικά, αρπάζεις τον καφέ που έχεις φτιάξει με την ψυχή στο στόμα και ξεκινάς για τη δουλειά. Εκεί, στην καλύτερη περίπτωση, παραγγέλνεις μία έτοιμη τυρόπιτα και στη χειρότερη, δεν προλαβαίνεις να φας τίποτα μέχρι την ώρα του μεσημεριανού γεύματος.

Ωστόσο, ένα καλό πρωινό δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη για να τα βγάλεις πέρα με τις υποχρεώσεις σου με γεμάτο στομάχι και καθαρό μυαλό και να μη βρεθείς στα… πρόθυρα της λιποθυμίας τις πιο ζεστές ώρες του 24ωρού. Οι συμβουλές της διαιτολόγου Tran Luong, από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, θα σε βοηθήσουν να εξασφαλίσεις για τον εαυτό σου ένα πλούσιο, υγιεινό και νόστιμο πρώτο γεύμα της ημέρας.

1. Προγραμμάτισε το πρωινό από την προηγούμενη μέρα. Φτιάξε μια λίστα με όλα τα υλικά που θα χρειαστείς και φρόντισε να τα προμηθευτείς εγκαίρως (γιατί ποιος έχει το χρόνο και τη διάθεση να τρέχει πρωί πρωί να αγοράσει γάλα;). Μια τέλεια ιδέα, για να έχεις ένα έτοιμο γεύμα μόλις ξυπνήσεις, είναι να βάλεις βρώμη να μουλιάζει σε γάλα, σπόρους και μπαχαρικά της επιλογής σου από το προηγούμενο βράδυ στο ψυγείο.

2. Οι περίτεχνες συνταγές είναι προαιρετικές. Εκτός αν είσαι από τους τυχερούς που πιάνουν δουλειά αργά, μην πιεστείς να φτιάξεις κάτι περίπλοκο. Ένα μπολ με γιαούρτι και δημητριακά ολικής άλεσης, συν μία μπανάνα θα σου δώσουν ό,τι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις τη μέρα σου (και πρωτεΐνες και υδατάνθρακες και φυτικές ίνες και λιπαρά).

3. Πάρε μαζί σου το πρωινό στο γραφείο. Από το να φας με άγχος και βιασύνη, καλύτερα να το βάλεις σε ένα τάπερ ή σε αλουμινόχαρτο και να το απολαύσεις στο γραφείο με την πρώτη ευκαιρία που θα χαλαρώσεις λίγο. Μερικές ιδέες για πρωινά που μεταφέρονται εύκολα είναι μια πίτα ολικής άλεσης με αυγό, σπανάκι και αβοκάντο, ένα σάντουιτς ολικής άλεσης με τυρί κρέμα και σολωμό ή ακόμη και ένα κεσεδάκι γιαούρτι με μία χούφτα ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα.

empty alt

5 υγιεινά σνακ για το παιδί στην παραλία που θα σας λύσουν τα χέρια

Αν πρόκειται να περάσετε μία ολόκληρη ημέρα στην παραλία ή έχετε μπροστά σας ένα μεγάλο ταξίδι, σίγουρα θα αναρωτιέστε ποια σνακ πρέπει να πάρετε μαζί σας ώστε τα παιδιά να χορτάσουν αλλά και να μην μπουν στον πειρασμό να αγοράσουν τυποποιημένα και πιθανόν ανθυγιεινά προϊόντα.
empty alt

7 tips για εύκολο κολατσιό στη δουλειά

Αν αποφάσισες φέτος να παίρνεις κάθε μέρα φαγητό μαζί σου στη δουλειά, για λόγους οικονομίας και υγείας, αλλά νιώθεις ότι δεν θα προλαβαίνεις να οργανώνεσαι σωστά, δεν έχεις παρά να εμπνευστείς από το σχολικό κολατσιό του παιδιού σου.
empty alt

Η θρεπτική ουσία που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι

Σίγουρα θα έχεις διαβάσει πολλά για θρεπτικά στοιχεία όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ, ωστόσο υπάρχει ένα ακόμα διατροφικό συστατικό που αξίζει την προσοχή σου: η χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των κυττάρων, του μεταβολισμού, του νευρικού συστήματος, του συκωτιού,...
empty alt

Τέσσερις τροφές που θα σε βοηθήσουν… αν έφαγες υπερβολικά

Μερικές φορές το παρακάνουμε όλοι. Αυτά τα τρόφιμα βοηθούν το σώμα σου να ανακάμψει και να χωνέψει με ευκολία.
empty alt

Γιατί είναι σημαντικό να καταναλώνεις επαρκή ποσότητα φυτικών ινών

Οι φυτικές ίνες είναι απίστευτα σημαντικές, καθώς τροφοδοτούν φιλικά βακτήρια στο έντερο, οδηγώντας σε διάφορα οφέλη για την υγεία.
empty alt

Τα διατροφικά οφέλη του λωτού για να τον βάλεις στην καθημερινή σου διατροφή

Ο λωτός είναι ένα μοναδικό φρούτο εποχής, πλούσιο σε οφέλη για τον οργανισμό μας και με γλυκιά γεύση που μπορεί να το καταστήσει στο τέλειο εναλλακτικό μιας λιχουδιάς με μπόλικη ζάχαρη και λιπαρά.
empty alt

Το θαυματουργό διατροφικό προφίλ του σκόρδου

Εδώ είναι 11 οφέλη για την υγεία του σκόρδου που υποστηρίζονται από ανθρώπινη έρευνα και αλιεύσαμε στο healthline.com: Το σκόρδο περιέχει ενώσεις με ισχυρές φαρμακευτικές ιδιότητες Το σκόρδο είναι φυτό της οικογένειας Allium (κρεμμύδι).
empty alt

Τι συμβαίνει στον οργανισμό σας όταν τρώτε τακτικά κουνουπίδι

Υπάρχουν πολλά σημαντικά οφέλη για την υγεία που μπορείτε να έχετε τρώγοντας αυτό το ωφέλιμο λαχανικό.

Back To Top