Όταν δεν προσέχουμε όσο πρέπει τη διατροφή μας, αυτό αντανακλάται και στο δέρμα μας, με αποτέλεσμα να φαινόμαστε άτονοι, κουρασμένοι, και πιθανόν μεγαλύτεροι από την πραγματική μας ηλικία.

Όταν δεν προσέχουμε όσο πρέπει τη διατροφή μας, αυτό αντανακλάται και στο δέρμα μας, με αποτέλεσμα να φαινόμαστε άτονοι, κουρασμένοι, και πιθανόν μεγαλύτεροι από την πραγματική μας ηλικία. Καλές και οι κρέμες ημέρας και νυκτός αλλά σαν την σωστή διατροφή δεν υπάρχει!

 

Ιδού, λοιπόν, οι 11 τροφές που πρέπει να τρως αν θέλεις λαμπερή επιδερμίδα:

1.Καρπούζι: Γιατί το νερό του ενυδατώνει την επιδερμίδα σου ενώ περιέχει και βιταμίνες Α και C καθώς και αντιοξειδωτικά.

2.Εσπεριδοειδή: Πορτοκάλια, λεμόνια και γκρέιπφρουτ βοηθάνε το δέρμα ενώ συγκεκριμένα τα λεμόνια καθαρίζουν τους πόρους και βοηθούν τα δέρματα με ακμή.

3.Τομάτες: Το λυκοπένιο που περιέχουν είναι ένα αντιοξειδωτικό που προλαμβάνει τη γήρανση.

4.Γλυκοπατάτες: Βοηθάνε στην παραγωγή του κολλαγόνου καθώς περιέχουν καροτενοειδή και βιταμίνη C.

5.Κόκκινες πιπεριές: Τέλεια πηγή βιταμίνης C και αντιοξειδωτικών, πειρέχουν και καψαϊκίνη που συντελεί στο να αποβάλλονται οι τοξίνες από το δέρμα σου.

6.Λάδι καρύδας: Ιδανικό όχι μόνο για να το εφαρμόζεις τοπικά αλλά και για να το τρως, καθώς καταπολεμά τα βακτήρια και κάνει το δέρμα απαλό.

7.Καρότα: Σου χαρίζουν τις απαραίτητες για την ομορφιά σου βιταμίνες Α και Ε ενώ σε βοηθούν να μαυρίσεις φυσικά.

8.Μαύρη σοκολάτα: Δύο-τρία κομματάκια κάθε μέρα θα διώξουν τη λιγούρα αλλά και θα σου δώσουν τα πολύτιμα για την επιδερμίδα σου αντιοξειδωτικά.

9.Φράουλες: Κατάλληλες για δέρματα με ακμή και λιπαρότητα, έχουν αντιοξειδωτικά και σε προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία.

10.Μήλα: Οι φυτικές τους ίνες βοηθάνε το πεπτικό που σχετίζεται με την ποιότητα της επιδερμίδας ενώ η κερκετίνη τους σε βοηθά να προστατευθείς από τον ήλιο.

11.Αβοκάντο: Πλούσιο σε κάλιο, μαγνήσιο, φυλλικό οξύ, βιταμίνες Α, C και Ε, ενυδατώνει το δέρμα και φροντίζει για την υγεία του.

 

 

 

empty alt

Έτσι θα κάνεις το χούμους να δείχνει ακαταμάχητο

Μπορεί το χούμους να είναι ένα νόστιμο συνοδευτικό στο τραπέζι και ιδανικό ντιπ για τα λαχανικά σου, όμως ας το παραδεχτούμε, η εμφάνισή του δεν σε δελεάζει να βουτήξεις το κουτάλι σου.
empty alt

Το μυστικό για να βράσουν πιο γρήγορα οι πατάτες

Οι πατάτες είναι εύκολες στην προετοιμασία αλλά αργές στο βράσιμο. Υπάρχουν ωστόσο δύο απλά κόλπα για να επιταχύνεις εντυπωσιακά το μαγείρεμά τους.
empty alt

Πώς θα οργανώσεις ένα σπιτικό brunch

Είναι χορταστικά, σχετικά οικονομικά, ευέλικτα στο μενού και φέρνουν πιο κοντά οικογένειες, συγγενείς και φίλους την καλύτερη ώρα της Κυριακής, όταν δηλαδή έχει ανοίξει για τα καλά το μάτι από το πρωινό ξύπνημα αλλά προτού «χτυπήσει» η απογευματινή μελαγχολία.
empty alt

Τι ακριβώς σημαίνει «καραμελώνω»

Όταν ακούς «καραμελωμένο», στο μυαλό σου έρχεται αυτομάτως η λέξη «κρεμμύδια». Όμως δεν είναι το μοναδικό υλικό που μπορεί να καραμελωθεί.
empty alt

Σούπα με μπρόκολο και τσένταρ

Λατρεύεις το εφέ του λιωμένου τσένταρ αλλά θες και να το συνδυάσεις με κάτι… πράσινο και υγιεινό; Κανένα άλλο τυρί δεν λιώνει τόσο βελούδινα και δεν δένει τόσο απολαυστικά σε σούπες με λαχανικά προσφέροντας τόσο ζεστό και βελούδινο αποτέλεσμα.
empty alt

Cupcake με «κρυμμένο» παγωτό

Έχουμε μάθει να συνοδεύουμε διάφορες γλυκές απολαύσεις με μπάλες παγωτού, όμως αυτή η συνταγή πάει την απόλαυση ένα βήμα παραπέρα «κρύβοντας» το παγωτό μέσα σε έναν αγαπημένο γλυκό πειρασμό – το cupcake.
empty alt

Marzipan – ένα γλυκό θαύμα φτιαγμένο από αμύγδαλα

Το Marzipan, μια νόστιμη και ελαφριά λιχουδιά από έναν αρκετά ασυνήθιστο συνδυασμό ζάχαρης και ψίχας αμυγδάλου, συχνά τονισμένο με εκχύλισμα αμυγδάλου.
empty alt

Βύσσινο, μια απόλαυση με πολλά οφέλη

Το βύσσινο είναι συνδεδεμένο με τις παιδικές καλοκαιρινές αναμνήσεις – είτε ως γλυκό του κουταλιού είτε ως βυσσινάδα.
Back To Top