Όταν δεν προσέχουμε όσο πρέπει τη διατροφή μας, αυτό αντανακλάται και στο δέρμα μας, με αποτέλεσμα να φαινόμαστε άτονοι, κουρασμένοι, και πιθανόν μεγαλύτεροι από την πραγματική μας ηλικία.

Όταν δεν προσέχουμε όσο πρέπει τη διατροφή μας, αυτό αντανακλάται και στο δέρμα μας, με αποτέλεσμα να φαινόμαστε άτονοι, κουρασμένοι, και πιθανόν μεγαλύτεροι από την πραγματική μας ηλικία. Καλές και οι κρέμες ημέρας και νυκτός αλλά σαν την σωστή διατροφή δεν υπάρχει!

 

Ιδού, λοιπόν, οι 11 τροφές που πρέπει να τρως αν θέλεις λαμπερή επιδερμίδα:

1.Καρπούζι: Γιατί το νερό του ενυδατώνει την επιδερμίδα σου ενώ περιέχει και βιταμίνες Α και C καθώς και αντιοξειδωτικά.

2.Εσπεριδοειδή: Πορτοκάλια, λεμόνια και γκρέιπφρουτ βοηθάνε το δέρμα ενώ συγκεκριμένα τα λεμόνια καθαρίζουν τους πόρους και βοηθούν τα δέρματα με ακμή.

3.Τομάτες: Το λυκοπένιο που περιέχουν είναι ένα αντιοξειδωτικό που προλαμβάνει τη γήρανση.

4.Γλυκοπατάτες: Βοηθάνε στην παραγωγή του κολλαγόνου καθώς περιέχουν καροτενοειδή και βιταμίνη C.

5.Κόκκινες πιπεριές: Τέλεια πηγή βιταμίνης C και αντιοξειδωτικών, πειρέχουν και καψαϊκίνη που συντελεί στο να αποβάλλονται οι τοξίνες από το δέρμα σου.

6.Λάδι καρύδας: Ιδανικό όχι μόνο για να το εφαρμόζεις τοπικά αλλά και για να το τρως, καθώς καταπολεμά τα βακτήρια και κάνει το δέρμα απαλό.

7.Καρότα: Σου χαρίζουν τις απαραίτητες για την ομορφιά σου βιταμίνες Α και Ε ενώ σε βοηθούν να μαυρίσεις φυσικά.

8.Μαύρη σοκολάτα: Δύο-τρία κομματάκια κάθε μέρα θα διώξουν τη λιγούρα αλλά και θα σου δώσουν τα πολύτιμα για την επιδερμίδα σου αντιοξειδωτικά.

9.Φράουλες: Κατάλληλες για δέρματα με ακμή και λιπαρότητα, έχουν αντιοξειδωτικά και σε προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία.

10.Μήλα: Οι φυτικές τους ίνες βοηθάνε το πεπτικό που σχετίζεται με την ποιότητα της επιδερμίδας ενώ η κερκετίνη τους σε βοηθά να προστατευθείς από τον ήλιο.

11.Αβοκάντο: Πλούσιο σε κάλιο, μαγνήσιο, φυλλικό οξύ, βιταμίνες Α, C και Ε, ενυδατώνει το δέρμα και φροντίζει για την υγεία του.

 

 

 

empty alt

Το «καθόλου» αλάτι βλάπτει

Η λίγη ποσότητα αλατιού στο φαγητό επιβαρύνει τον οργανισμό περισσότερο από την μέτρια. Αυτό υποστηρίζουν καναδοί ερευνητές, αντικρούοντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα και προκαλώντας αντιδράσεις.
empty alt

Λίγο κρασί, λίγα φρούτα πολύ σεξ

Μια διατροφή λύση μπορεί ν αντιμετωπίσει την στυτική λειτουργία και μάλιστα εκείνη που δεν αποκλείει το αλκοόλ.
empty alt

Οι 8 νέες δυνατές τάσεις στη διατροφή

Η διαρκής ανάγκη για πειραματισμό και αναζήτηση νέων γαστρονομικών συγκινήσεων, η παγκοσμιοποίηση, αλλά και η οικονομική λιτότητα, η επιθυμία για προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας μας και το sharing  στα social media είναι μερικοί από τους βασικούς παράγοντες που διαμορφώνουν το τοπίο της...
empty alt

Έτσι θα φτιάξεις τέλειο κοτόπουλο στο φούρνο

Το κατεξοχήν οικογενειακό και αγαπημένο φαγητό είναι απλό στην προετοιμασία του. Αρκεί να είσαι σχολαστικός σε κάποιες λεπτομέρειες.
empty alt

Ποια μέρη του κόλιανδρου τρώγονται;

Ίσως μέχρι σήμερα χρησιμοποιείς τον κόλιανδρο κυρίως αποξηραμένο, το ήξερες όμως ότι είναι ολόκληρος βρώσιμος, από τη ρίζα μέχρι τα φύλλα; Μάλιστα τα φύλλα και τα στελέχη του χρησιμοποιούνται ευρέως σε κουζίνες της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής.
empty alt

Ποια είναι μερικά από τα πιο ωφέλιμα μπαχαρικά

Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο γνωρίζουν εδώ και αιώνες για την θεραπευτική δύναμη των βοτάνων και των μπαχαρικών.
empty alt

Ξεχάστε τα λαζάνια, τα manicotti είναι η νέα απόλαυση

Αυτά τα manicotti είναι η επιτομή του comfort food. Όταν λαχταράτε τυρί και υδατάνθρακες, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο.
empty alt

Μπακαλιάρος με τέλειο κουρκούτι

Δεν υπάρχει τίποτα το εξαιρετικά ασυνήθιστο για αυτήν τη συνταγή, αλλά όταν το κάνεις σωστά, γίνεται απολύτως τέλειο.

Back To Top