Η Laura Vitale, δημιουργός του καναλιού στο YouTube Laura in the Kitchen, δεν συγκεντρώνει τυχαία πάνω από 2 εκατομμύρια συνδρομητές, καθώς έχει διδαχθεί πολλά από την Ιταλίδα γιαγιά της.


Η Laura Vitale, δημιουργός του καναλιού στο YouTube Laura in the Kitchen, δεν συγκεντρώνει τυχαία πάνω από 2 εκατομμύρια συνδρομητές, καθώς έχει διδαχθεί πολλά από την Ιταλίδα γιαγιά της. Αυτά είναι τρία μυστικά-πασπαρτού που διευκολύνουν τη ζωή της και τη βοηθούν κάθε φορά να απογειώσει το αποτέλεσμα.

1. Αγόρασε ένα φτηνό ελαιόλαδο και ένα καλύτερο. Αν μαγειρεύεις πολύ με ελαιόλαδο, καλό είναι να έχεις ένα πιο οικονομικό και ένα πιο ακριβό. Το πιο ακριβό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σάλτσες όπως η πέστο ή να προστεθεί σε μπρουσκέτες, όπου αναδεικνύεται τέλεια η γεύση του, ενώ το φτηνότερο να αξιοποιηθεί σε μαγειρευτά φαγητα, όπως κοκκινιστά και όσπρια, όπου η γεύση του καλύπτεται από άλλες, δυνατότερες.

2. Βάλε στην κατάψυξη φλούδες παρμεζάνας να τις χρησιμοποιήσεις σε σούπες. Και εκεί που πιστεύεις ότι έχεις τρίψει όλη την παρμεζάνα και ετοιμάζεσαι να πετάξεις τη λεπτή φλούδα που έχει περισσέψει… μην το κάνεις. Η Laura εξηγεί ότι μπορεί να γίνει το συστατικό που θα κάνει τη διαφορά σε μια σούπα. Την ώρα που ετοιμάζεις τη σούπα, απλά ρίχνεις λίγη παρμεζάνα στο μείγμα που σιγοβράζει, και το εκλεκτό ιταλικό τυρί απελευθερώνει όλη τη γεύση του. Για να έχεις πάντα φλούδες παρμεζάνας διαθέσιμες, μπορείς να τις διατηρήσεις στην κατάψυξη.

3. Αντιμετώπισε το χρόνο σαν ένα ακόμα υλικό της συνταγής σου. «Ένα από τα πιο σημαντικότερα πράγματα στο μαγείρεμα είναι ο χρόνος – να αφήσουμε κάτι να μαγειρευτεί όσο ακριβώς χρειάζεται χωρίς να πιέσουμε καταστάσεις», καταλήγει η Laura.

empty alt

Βρώμη κατά της χοληστερίνης

Η βρώμη είναι ένα από τα φυσικά συστατικά που βοηθάνε όσους παρουσιάζουν υψηλά επίπεδα χοληστερόλης λόγω των β’ γλυκανών που περιέχει.
empty alt

Φτιάξε πεντανόστιμο πουρέ πατάτας βήμα βήμα

Λίγα πιάτα είναι το παρεξηγημένα όσο ο πουρές – άρρηκτα συνδεδεμένος στη συνείδησή μας με νοσοκομεία, βρεφικούς σταθμούς και λοιπά ιδρύματα.
empty alt

Φτιάξε τη σος για τη σαλάτα του Καίσαρα σε 5 βήματα

Όχι τυχαία, η σαλάτα του Καίσαρα είναι μια από τις πιο δημοφιλείς παγκοσμίως, αφού φτιάχνεται με λίγα υλικά, αξιοποιεί ιδανικά τα περισσεύματα του κοτόπουλου και είναι πολύ νόστιμη! Ένα από τα μυστικά της, βέβαια, είναι το σπιτικό ντρέσινγκ, που μπορείς να ετοιμάσεις σε λίγα λεπτά, αρκεί να […]
empty alt

Πώς να φτιάξεις εύκολα σπιτικά και λαχταριστά νιόκι

Το Gnocchi ανήκει σε μια πολυποίκιλη οικογένεια ζυμαρικών στην ιταλική κουζίνα. Είναι φτιαγμένα από μικρά κομμάτια ζύμης που αποτελούνται από σιμιγδάλι, συνηθισμένο αλεύρι σίτου, αυγό, τυρί, πατάτα, ψίχουλα ψωμιού, καλαμποκάλευρο ή παρόμοια συστατικά, και πιθανώς συμπεριλαμβανομένων βοτάνων,...
empty alt

Σαρδέλες: Το ψάρι του καλοκαιριού έχει πολλά οφέλη

Τηγανητή, παστή, στον φούρνο, στα κάρβουνα, τυλιχτή με αμπελόφυλλο, είναι ένα ψάρι που στην Ελλάδα αγαπάμε πολύ.
empty alt

Strawberry Prosecco Slushie

Strawberry Prosecco Slushie συνταγή, για ένα εύκολο κοκτέιλ prosecco φτιαγμένο σε μπλέντερ με ιταλικά prosecco, παγωμένες φράουλες, χυμό πορτοκάλι και μέλι.
empty alt

Pasta bolognese στον φούρνο

Κιμάς συν ζυμαρικά ίσον παντοτινή ευτυχία! Μια από τις απολαύσεις που μπορείς να χαίρεσαι στο σπίτι, με παρέα ή χωρίς, είναι σίγουρα το φαγητό.
empty alt

Μπάρες με Cheesecake και καραμέλα μήλου, χωρίς ζάχαρη & χαμηλούς υδατάνθρακες

Μπορεί να φαίνεται σαν μπελάς, αλλά είναι μια αρκετά απλή συνταγή με 3 εύκολες στρώσεις νοστιμιάς! Η πρώτη στρώση είναι σαν μια κρούστα κουλουριού που γίνεται χωρίς αμύγδαλο ή άλλους ξηρούς καρπούς για όσους έχουν αλλεργίες σε ξηρούς καρπούς.
Back To Top