Και εκεί που δεν είχες κανονίσει τίποτα για Σάββατο βράδυ, βρίσκεσαι να περιμένεις επισκέψεις, αλλά το ψυγείο είναι σχεδόν άδειο.

Και εκεί που δεν είχες κανονίσει τίποτα για Σάββατο βράδυ, βρίσκεσαι να περιμένεις επισκέψεις, αλλά το ψυγείο είναι σχεδόν άδειο. Ή σχεδόν άδειο, γιατί στην κατάψυξη υπάρχουν μερικές μπριζόλες. Που δεν έχεις προλάβει να ξεπαγώσεις. Τι κάνεις λοιπόν;

Κι όμως, μπορείς να τις ρίξεις στα κάρβουνα όπως είναι. Αν μάλιστα το κάνεις σωστά, θα σου βγει σε καλό, καθώς η πολύ χαμηλή θερμοκρασία του παγωμένου κρέατος ανεβαίνει πιο αργά κατά το ψήσιμο, προστατεύοντας την μπριζόλα από το κάψιμο και κάνοντάς την εσωτερικά τρυφερή και ζουμερή και εξωτερικά ροδαλή και ξεροψημένη.

Τι σημαίνει όμως «το κάνεις σωστά»;

1. Όλα ξεκινούν από την αγορά του κρέατος: Όταν αγοράζεις μπριζόλες διάλεξε κομμάτια μοσχαρίσιου κρέατος ομοιόμορφου όσο το δυνατόν πάχους (3-4 εκ.), τα οποία θα μεταφέρεις σε σακουλάκια που κλείνουν αεροστεγώς. Πιέζεις τα σακουλάκια για να φύγει από το εσωτερικό τους ο αέρας, τα κλείνεις καλά και βάζεις τις μπριζόλες στην κατάψυξη.

2. Στο μπάρμπεκιου, δημιούργησε δύο ζώνες: μία με δυνατή φωτιά και μία πιο χαμηλή. Έτσι, θα ψήσεις την μπριζόλα σε δυνατή φωτιά μέχρι να καραμελώσει όμορφα και στη συνέχεια θα τη μεταφέρεις στην πιο χαμηλή φωτιά να συνεχίσει το ψήσιμο μέχρι να γίνει ομοιόμορφα μέσα-έξω.

3. Ψήσε κάθε μπριζόλα σε δύο φάσεις: Σε δυνατή φωτιά για περίπου 10-15 λεπτά, μέχρι να αποκτήσει εξωτερικά μια ωραία, ροδαλή κρούστα, από κάθε πλευρά. Όταν αλλάζεις πλευρά, καρύκευσε γενναιόδωρα. Αφού αποκτήσει την κρούστα, τη μεταφέρεις στο πιο «ψυχρό» κομμάτι του μπάρμπεκιου, να σιγοψηθεί για ακόμα 10-15 λεπτά. Προτού τη σερβίρεις, την αφήνεις να σταθεί για περίπου 5 λεπτά, να απλωθούν ομοιόμορφα οι χυμοί της.

4. Παρακολούθησε τη θερμοκρασία με ένα θερμόμετρο: Σε όλη τη διάρκεια του ψησίματος, χρησιμοποίησε ένα ειδικό θερμόμετρο για να ελέγχεις τη θερμοκρασία της μπριζόλας σου, η οποία πρέπει να κυμαίνεται από 45 βαθμούς Κελσίου (αν τη θέλεις μισοψημένη) μέχρι 65 βαθμούς Κελσίου (για μια καλοψημένη μπριζόλα).

empty alt

Φρούτα και λαχανικά διώχνουν τα κιλά της ηλικίας

Δεν περιμέναμε την επιστημονική έρευνα για να μάθουμε ότι η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών μετά τα 40 μπορεί να προστατεύει από τη συσσώρευση περιττών κιλών λόγω ηλικίας.
empty alt

7 tips για να φτιάξεις μια σαλάτα στο… κόψε-σβήσε

Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει, και ιδιαίτερα καθώς πλησιάζουν οι μέρες για τα πρώτα καλοκαιρινά μπάνια, η σαλάτα μετατρέπεται σε πρωταγωνιστή των μενού μας.
empty alt

Τι είναι η ζελατίνη (και πώς θα τη χρησιμοποιήσεις);

Αν έχεις κάποιον φίλο που ακολουθεί vegan διατροφή, ίσως σού έχει πει σε κάποια φάση ότι δεν μπορεί να καταναλώσει την τάδε ή τη δείνα τροφή γιατί περιέχει ζελατίνη, ένα ζωικό υποπροϊόν.
empty alt

Πώς ο κορωνοϊός εμπνέει την παγκόσμια…ζαχαροπλαστική!

Το χιούμορ κι η φαντασία είναι πάντα τρόποι να αντεπεξέρχεται κανείς στις δύσκολες καταστάσεις. Έτσι και τώρα ζαχαροπλάστες απ’ όλο τον κόσμο επιστράτευσαν τη φαντασία και το χιούμορ τους για να αντιμετωπίσουν με τα δικά τους όπλα την πανδημία του κορωνοϊού.
empty alt

Μπρόκολο και κουνουπίδι σε γευστικές comfort food εκδοχές

Ίσως στο άκουσμα των λέξεων κουνουπίδι και μπρόκολο να σκέφτεσαι μόνο υγιεινές συνταγές αδυνατίσματος με τα δύο αυτά λαχανικά να σερβίρονται βραστά ή στον ατμό ή στην καλύτερη των περιπτώσεων στο γκριλ αλλά πάντα σκέτα! Όχι πια! Ακόμα κι αν είσαι υπέρμαχος της υγιεινής διατροφής (που και […]
empty alt

Βάλσαμο ψυχής σε μορφή πατατόσουπας

Το να πολτοποιήσετε τις μισές πατάτες σας όταν η σούπα είναι σχεδόν έτοιμη, σας δίνει μια πιο παχιά, πιο κρεμώδη υφή.
empty alt

Αγγούρι: ένα υπερόπλο στο νεσεσέρ της ομορφιάς σας

Εκτός από δροσερό και νόστιμο, έχει πολλά οφέλη για το δέρμα σας
empty alt

Δροσιστείτε με ένα απολαυστικό κι υγιεινό smoothie

Με την καλοκαιρινή σεζόν να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, ο υδράργυρος συνεχώς ανεβαίνει. Αναζητάτε έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο να παραμείνετε ενυδατωμένοι, ανανεωμένοι και δροσεροί; Δεν χρειάζεται να ψάξετε μακριά.

Back To Top