Δύο δισεκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις που στοχεύουν στους ανηλίκους και τους νεαρούς ενήλικες διαθέτει η βιομηχανία τροφίμων και ποτών κάθε χρόνο.

Δύο δισεκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις που στοχεύουν στους ανηλίκους και τους νεαρούς ενήλικες διαθέτει η βιομηχανία τροφίμων και ποτών κάθε χρόνο. Και φυσικά μεγάλο μέρος ξοδεύεται στην “στράτευση” των ποπ ειδώλων της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Σύμφωνα με την έρευνα αμερικανών επιστημόνων οι σταρ βλάπτουν σοβαρά την υγεία των παιδιών και των εφήβων, διότι συμμετέχουν σε διαφημίσεις που προωθούν ανθυγιεινά τρόφιμα. Ερευνόντας όλες τις διαφημίσεις της περιόδου 2000-2014 που προβλήθηκαν, αναρτήθηκαν ή δημοσιεύθηκαν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης των ΗΠΑ διαπίστωσαν ότι 163 διασημότητες της ποπ προώθησαν 590 προϊόντα, τα 107 εκ των οποίων αφορούσαν τρόφιμα και μη αλκοολούχα ροφήματα, που κατά το μεγαλύτερο μέρος τους «κολυμπούσαν» στα λίπη, τις θερμίδες και τη ζάχαρη.

Η Κέιτι Πέρι διαφήμισε αναψυκτικά και πατατάκια, ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ αλυσίδες πρόχειρων φαγητών και αναψυκτικών, οι One Direction αναψυκτικά και μπισκότα, και οι Maroon 5 που διαφήμισαν αναψυκτικά και φρουτοποτά.

Στο χορό των προσοδοφόρων διαφημίσεων μπήκαν και μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής κάουντρι σκηνήε. Η Κάρι Άντρεγουντ διαφήμισε βιταμινούχο νερό και σοκολάτες και ο Μπλέικ Σέλτον αναψυκτικά και πίτσες.

«Δεδομένων των ποσοστών παχυσαρκίας στους εφήβους, είναι εξαιρετικά προβληματικό το γεγονός ότι η πλειονότητα (το 71%) των διαφημίσεων για ροφήματα που έκαναν οι αστέρες της μουσικής αφορούσαν αναψυκτικά με ζάχαρη. Αντίστοιχα, οι διαφημίσεις για τρόφιμα αφορούσαν σε ποσοστό 81% ανθυγιεινά προϊόντα, όπως τα πρόχειρα φαγητά των φαστ φουντ, οι καραμέλες και διάφορα σνακ με φτωχή θρεπτική αξία », υποστήριξε η επικεφαλής ερευνήτρια η δρ Μέρι Μπραγκ, επίκουρη καθηγήτρια στον Τομέα Υγιεινών Επιλογών, Πολιτικής & Αξιολόγησης της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης.

Στην Αμερική το μέσο παιδί σχολικής ηλικίας βλέπει περίπου 4.700 τέτοιου είδους διαφημίσεις τον χρόνο, ενώ ο μέσος έφηβος βλέπει 5.900.Συνολικά, τα τέσσερα πέμπτα των διαφημίσεων τροφίμων και τα τρία τέταρτα των διαφημίσεων ροφημάτων είναι ανθυγιεινά.

Η νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση “Pediatrics”έδειξε ακόμα ότι κανένας σταρ δεν συμμετείχε σε διαφημίσεις φρούτων, λαχανικών ή προϊόντων ολικής αλέσεως – γεγονός απολύτως λογικό, σύμφωνα με την δρα Μπραγκ, διότι «καμία εταιρεία παραγωγής τέτοιων προϊόντων δεν έχει αρκετά χρήματα ώστε να πληρώσει έναν μεγάλο σταρ».

empty alt

Τι σχέση έχει το πιάτο ενός Γερμανού, ενός Έλληνα κι ενός Ιταλού με το εισόδημα ενός Φιλιππινέζου;

Το ψάρι που έχω στο πιάτο μου μπορεί να καθορίσει το μέλλον ενός ανθρώπου στις Φιλιππίνες; Μπορούμε μέσα από την καταναλωτική μας συμπεριφορά να φέρουμε την αλλαγή στην κοινωνία και τη φύση; Σύμφωνα με τη νέα μελέτη του WWF με τίτλο: «Βιώσιμος τόνος από τις Φιλιππίνες για την Ευρώπη», που […]
empty alt

Ποια είναι η ιστορία του φιλοδωρήματος;

Το πουρμπουάρ μετά το τέλος ενός γεύματος, είναι μια συνήθεια που πολλοί σε όλο την ακολουθούν πιστά για να δείξουν με αυτό τον τρόπο την εκτίμησή τους για την εξυπηρέτηση που έλαβαν.
empty alt

Φτιάξε σπιτικό συμπυκνωμένο ζαχαρούχο γάλα

Το σπιτικό συμπυκνωμένο ζαχαρούχο γάλα είναι πιο υγιεινό από το αντίστοιχο τυποποιημένο και σου δίνει την ευελιξία να πειραματιστείς προσθέτοντας επιπλέον συστατικά, όπως κόκκους βανίλιας, ξυλάκια κανέλας ή ολόκληρους σπόρους μπαχαρικών.
empty alt

Θεϊκή λιχουδιά: φράουλες στο φούρνο

Ποιος διαφωνεί ότι οι φράουλες είναι το απόλυτο ανοιξιάτικο φρούτο; Το ήξερες όμως ότι δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να το απολαύσεις (δηλαδή φρέσκιες και κομμένες σε φρουτοσαλάτα); Η εναλλακτική λύση, μάλιστα, περιλαμβάνει ψήσιμο στο φούρνο και το αποτέλεσμα είναι πεντανόστιμο, γιατί έτσι τα...
empty alt

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ! ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ HIGH TECH ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ & ΝΕΑ SMART ΤΜΗΜΑΤΑ

Η AB κάνει το μέλλον των αγορών σαφέστατο! Με νέες κατευθυντήριες γραμμές σχεδιασμού για τα iconic νέα καταστήματα της αλυσίδας που διαγράφουν ένα αισθητικά σημαντικό μέρος του αστικού τοπίου.
empty alt

«Οι σεφ δεν μπορούν να κάνουν θαύματα αν δεν έχουν καλή πρώτη ύλη»

Όπως μαθαίνουμε στο περιοδικό Αθηνόραμα με τις λέξεις του Δημήτρη Αντωνόπουλου, σε μια περίοδο αναζητήσεων εθνικής γαστρονομικής αυτογνωσίας, που αποκτούν ιδιαίτερη σημασία στην επέτειο 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, οι Χρυσοί Σκούφοι προσκάλεσαν τον Έκτορα Μποτρίνι, chef-patron του...
empty alt

Mac & Cheese Pizza Bites

Ένας συνδυασμός απόλαυσης φτιαγμένος στον παράδεισο
empty alt

Καρπούζι Agua Fresca – ό,τι πιο καλοκαιρινό και δροσερό

Όλοι ξέρουμε ότι τίποτα δεν μας ξεδιψάει όσο το παγωμένο καρπούζι – απόλαυσε εδώ μια υπέροχη υγρή εκδοχή του

Back To Top