Ακούγεται παράδοξο, αντιφατικό και πιθανόν νομίζεις ότι κάνουμε κάποιου είδους πλάκα. Παραδέξου το, ο τίτλος σε κάνει να κοιτάς με άλλο μάτι τον decaf που παρήγγειλες μόλις πριν και κρατάς τώρα στα χέρια σου.

Ακούγεται παράδοξο, αντιφατικό και πιθανόν νομίζεις ότι κάνουμε κάποιου είδους πλάκα. Παραδέξου το, ο τίτλος σε κάνει να κοιτάς με άλλο μάτι τον decaf που παρήγγειλες μόλις πριν και κρατάς τώρα στα χέρια σου.

Το να πίνεις καφέ ξέρεις ότι έχει ένα σωρό οφέλη για τον οργανισμό σου, όπως προστασία του συκωτιού, μειωμένος κίνδυνος διαβήτη και καρδιακών παθήσεων, τόνωση του οργανισμού.

Επειδή όμως έχεις επιλέξει να λαμβάνεις μόνο τα θετικά και όχι τα αρνητικά (χέρια που τρέμουν από την υπερκατανάλωση, για παράδειγμα ή γουρλωμένα μάτια στις 3 η ώρα το πρωί), προτιμάς τον ντεκαφεϊνέ. Και καλά κάνεις.

Συγνώμη αν στο χαλάω αλλά ναι, ο ντεκαφεϊνέ περιέχει μια δόση καφεΐνης, η οποία για να επηρεάσει τα νεύρα σου πρέπει μάλλον να κατεβάσεις μερικά λίτρα, όπως διαβάζω σε σχετικό άρθρο της Huffington Post.

Μάθε, λοιπόν ότι για να γίνει ο καφές σου έχει αφαιρεθεί από τον κόκκο το 94-98% της καφεΐνης.

Ενώ δηλαδή ένας κανονικός καφές περιέχει 188 mg καφεΐνης, ο decaf έχει μόλις 9,4 mg, σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε το 2006 από το πανεπιστήμιο της Florida.

Οι ερευνητές μάλιστα είπαν ότι πρέπει να πιεις 5-10 κούπες ντεκαφεϊνέ για να νιώσεις την επίδραση της καφεΐνης στον οργανισμό σου ενώ επεσήμαναν ότι μπορεί να βρεις και καφέ απολύτως απαλλαγμένο από την καφεΐνη αλλά είναι εξαιρετικά σπάνιο.

Και φυσικά τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόσο απλά καθώς εξαρτάται από την ποικιλία των κόκκων και τον τρόπο με τον οποίο αυτοί επεξεργάζονται ενώ και ο εσπρέσσο διαφέρει καθώς ένας κανονικός έχει 63 mg καφεΐνης ενώ ένας ντικάφ 3-15,8 mg.

Αν διαβάζοντας αυτό το άρθρο έχεις αποκτήσει ένα ελαφρύ τρέμουλο όχι από το αγαπημένο σου ρόφημα αλλά από την αγωνία γιατί π.χ. η έφηβη κόρη σου πίνει ακριβώς αυτόν τον καφέ, μην ανησυχείς. Οι γιατροί λένε ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Απλά, καλό είναι να ξέρουμε τι πίνουμε και όχι να καταπίνουμε άκριτα ό,τι μας σερβίρουν. 

 

(τα στοιχεία προέρχονται από άρθρο της Huffington Post)

 

 

empty alt

Οδηγός: Πώς θα επιλέξεις το ιδανικό κρασί για να συνοδεύσεις ένα πιάτο

Ας είμαστε ειλικρινείς: Οι περισσότεροι από εμάς τα χάνουμε όταν μπαίνουμε στην κάβα με σκοπό να διαλέξουμε ένα κρασί που θα ταιριάζει π.
empty alt

Φτιάξε ένα δροσερό γλυκό με το καρπούζι που περίσσεψε

Αν σου έχει περισσέψει ένα μεγάλο κομμάτι από τα τελευταία καρπούζια του καλοκαιριού και είναι έτοιμο να χαλάσει, μην το πετάξεις.
empty alt

11 τροφές που κάνουν το δέρμα σου να λάμπει

Όταν δεν προσέχουμε όσο πρέπει τη διατροφή μας, αυτό αντανακλάται και στο δέρμα μας, με αποτέλεσμα να φαινόμαστε άτονοι, κουρασμένοι, και πιθανόν μεγαλύτεροι από την πραγματική μας ηλικία.
empty alt

Οδηγός: Οι τροφές που εκτοξεύουν τη λίμπιντο

Το γεύμα είναι και στην εποχή μας ένα συνηθισμένο, αν και όχι πάντα πετυχημένο, πρελούδιο του έρωτα.
empty alt

Όλα τα μυστικά για νόστιμα μανιτάρια στο φούρνο

Τα μανιτάρια αν ψηθούν καλά μπορούν να γίνουν θεϊκά. Αλλά αν δεν ψηθούν καλά, το αποτέλεσμα, με τη λαστιχένια υφή και την ανύπαρκτη γεύση… θα θυμίζει σόλα παπουτσιού! Πώς θα κάνεις πραγματικότητα το πρώτο σενάριο; Στην αρχή τα πλένω ή όχι; Ιδού το ερώτημα! Ο κανόνας λέει να […]
empty alt

Η νέα τρέλα μετά τα αβοκάντο είναι τα ψητά αβοκάντο

Αν πιστεύεις ότι το αβοκάντο είναι από τα νοστιμότερα πράγματα που έχεις δοκιμάσει, ίσως δεν έχεις δοκιμάσει ακόμα το ψητό αβοκάντο.
empty alt

Summer pasta lovers!

Οι επιλογές με τα ζυμαρικά δεν τελειώνουν ποτέ. Είτε όσον αφορά τα είδη των ζυμαρικών που η επιλογή είναι τεράστιο, όσο και με τις σάλτσες με τις οποίες μπορείτε να τα συνοδέψετε.
empty alt

Άσπρη… μαγεία με απίθανη συνταγή για λευκή ζεστή σοκολάτα

Γνωρίζουμε ότι μπορεί να έχεις αμφιθυμία για τη λευκή σοκολάτα – είτε την αγαπάς είτε δεν την αντέχεις.
Back To Top