Συνήθως οι γονείς είναι αυτοί που μαθαίνουν πράγματα στα παιδιά τους. Υπάρχουν, όμως, και πράγματα που μπορεί ένα παιδί να διδάξει στους μεγάλους, όπως για παράδειγμα πώς να τρώνε σωστά! Αν, λοιπόν, είσαι μαμά, μπαμπάς, θείος, θεία, κλπ, η λύση στα κιλά που μπορεί να σε ταλαιπωρούν […]

Συνήθως οι γονείς είναι αυτοί που μαθαίνουν πράγματα στα παιδιά τους. Υπάρχουν, όμως, και πράγματα που μπορεί ένα παιδί να διδάξει στους μεγάλους, όπως για παράδειγμα πώς να τρώνε σωστά!

Αν, λοιπόν, είσαι μαμά, μπαμπάς, θείος, θεία, κλπ, η λύση στα κιλά που μπορεί να σε ταλαιπωρούν με την άρνησή τους να σε εγκαταλείψουν είναι μπροστά σου! Διάβασε τι κάνει το παιδί όταν τρώει που μπορείς να το υιοθετήσεις και εσύ:

Κάθεται
Μπορεί να κάθεται αναγκαστικά σε καρεκλάκι, αλλά σκέψου ότι υπάρχει λόγος για αυτό, εκτός από το να μη γυρνάει γύρω γύρω. Όταν κάθεσαι να φας είσαι πιο συγκεντρωμένος στο φαγητό σου και μπορείς να παρακολουθείς καλύτερα την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεις. Άσε που όταν κάθεσαι θα καταλάβεις; Πότε έχει γεμίσει το στομάχι σου από τη μέση του ρούχου σου που θα αρχίσει να σε σφίγγει!

Λέει όχι
Όταν τα μικρά παιδιά έχουν χορτάσει, σπρώχνουν μακριά το πιάτο τους (εντάξει, ενίοτε μπορεί και να το εκσφενδονίζουν…). Αντίθετα οι ενήλικες είναι πιο πιθανό, ακόμα και αν έχουν χορτάσει, να συνεχίσουν το τσιμπολόγημα από ανία, για να μην πάει χαμένο το φαγητό ή απλά επειδή είναι μπροστά τους.

Συγκεντρώνεται
Δεν μιλάει στο τηλέφωνο, δεν χαζεύει στο ίντερνετ, δεν διαβάζει βιβλίο-περιοδικό-εφημερίδα-ό,τι άλλο, δεν στέλνει μηνύματα στην κολλητή. Όταν τρώει, συγκεντρώνεται στο φαγητό του, για αυτό αναγνωρίζει τα σημάδια που του στέλνει το σώμα του ότι έχει χορτάσει.

Γεύεται
Το παιδί θα αρνηθεί να φάει κάτι που δεν του αρέσει, φέρνοντας συχνά τους γονείς του στα όριά τους. Αν όμως ένα φαγητό του αρέσει θα το απολαύσει πραγματικά. Εσύ μπορεί να φας φαγητό από προχθές που σου μυρίζει περίεργα γιατί βαριέσαι να μαγειρέψεις, φαγητό χωρίς καμία διατροφική αξία ή κάτι που δεν σου αρέσει απλά και μόνο γιατί είναι εύκολα διαθέσιμο. Είναι δηλαδή, σαν να έχεις μετατρέψει το φαγητό σε αγγαρεία και δεν φροντίζεις να το απολαμβάνεις όπως του πρέπει.

Τρώει το καλύτερο
Οι γονείς φροντίζουν το παιδί να πίνει άφθονο νερό και να τρώει τα καλύτερα φρούτα, λαχανικά, ψάρια, κρέας. Εσύ γιατί πρέπει να συμβιβάζεσαι με γλυκά, πρόχειρο φαγητό, γλυκά και αναψυκτικά γεμάτα ζάχαρη;

empty alt

Τρεις φέτες μπέικον την ημέρα αυξάνουν τον κίνδυνο για έμφραγμα

Aυξημένο κίνδυνο καρκίνου, καρδιοπάθειας και διαβήτη, διατρέχουν όσοι τρώνε καθημερινά έστω και μικρές ποσότητες κόκκινου κρέατος, τονίζει νέα ανάλυση η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Journal of Internal Medicine».
empty alt

6 τρόποι να μαγειρέψεις τα κατεψυγμένα λαχανικά

Το χειμώνα οι επιλογές μας σε λαχανικά μειώνονται – αν εξαιρέσουμε σταυρανθή όπως το κουνουπίδι και το μπρόκολο.
empty alt

Μια ιδέα για ένα πρωτότυπο και οικονομικό brunch στο σπίτι

Είναι οικονομικά, ευέλικτα, εύκολα, γρήγορα και μπορούν να ταΐσουν ένα ολόκληρο πλήθος. Ο λόγος για τα γεύματα σε πλατό, όπου μπορείς να σερβίρεις σχεδόν τα πάντα.
empty alt

Πώς θα φτιάξεις το τέλειο τζιν με τόνικ στο σπίτι

Επιστρέφει το καλοκαίρι, δηλαδή η εποχή του τζιν με τόνικ, για πολλούς λάτρεις αυτού του διαχρονικού, δροσερού κοκτέιλ.
empty alt

Το νούμερο ένα λάθος που κάνουμε όταν βάζουμε στο ψυγείο τα κρεμμύδια

Το ήξερες ότι ένα από τα τρόφιμα που δεν πρέπει να διατηρείς στο ψυγείο είναι τα κρεμμύδια; Αν τα κρατάς εκτός ψυγείου, αποθηκεύοντάς τα σε ένα δροσερό και ξηρό μέρος, μπορείς να παρατείνεις τη διάρκεια ζωής τους έως πάνω από έναν μήνα.
empty alt

Ξέχνα το δίλημμα «λευκό ή κόκκινο» – το πορτοκαλί κρασί αλλάζει τα δεδομένα

Ήδη διάσημο στην Ιταλία, τη Νότια Αφρική, την Ελλάδα, την Ισπανία και την Ανατολική Ευρώπη, το πορτοκαλί κρασί είναι το τελευταίο hit παγκοσμίως, με τις αναζητήσεις για την τη ζήτησή του να αυξάνεται κατά περισσότερο από 400% από πέρυσι.
empty alt

Ιώσεις και βιταμίνη C- τι πρέπει να ξέρουμε

Η βιταμίνη C, παρόλο που αποτελεί ένα θρεπτικό στοιχείο απαραίτητο για τη λειτουργία του οργανισμού, είναι υδατοδιαλυτή και επομένως το σώμα μας δεν μπορεί να την παράγει από μόνο του ή να την αποθηκεύσει, αφού τα πλεονάσματά της αποβάλλονται καθημερινά μέσω των ούρων.
empty alt

Πώς να φτιάξεις εύκολα ιαπωνική κοτόσουπα ράμεν

Το ράμεν (ιαπωνικά: 拉麺, ラーメン) είναι ιαπωνική σούπα με νουντλς. Αποτελείται από νουντλς σιταριού σερβιρισμένα σε ζωμό κρέατος ή λιγότερα συχνά ζωμό ψαριού, συχνά αρωματισμένο με σάλτσα σόγιας ή μίσο, και με διάφορα συνοδευτικά, όπως κομμένο χοιρινό κρέας, νόρι (φύκι), μένμα και πρασαλίδες.
Back To Top