Στην εμφάνιση μοιάζει με σκόρδο που έχει χαλάσει, στην πραγματικότητα όμως το μαύρο σκόρδο έχει περάσει από μια ειδική διαδικασία παλαίωσης, η οποία του έχει δώσει εντελώς διαφορετική γεύση με ουμάμι νότες.


Στην εμφάνιση μοιάζει με σκόρδο που έχει χαλάσει, στην πραγματικότητα όμως το μαύρο σκόρδο έχει περάσει από μια ειδική διαδικασία παλαίωσης, η οποία του έχει δώσει εντελώς διαφορετική γεύση με ουμάμι νότες. «Τίποτα δεν συγκρίνεται με το μαύρο σκόρδο» υποστηρίζει η Αμερικανίδα σεφ Sarah Rich. «Ο τρόπος με τον οποίο παλαιώνεται του δίνει μια έντονη περιπλοκότητα. Είναι συναρπαστικό να γεύεσαι κάτι τόσο απόλυτα μοναδικό».

Για να γίνει μαύρο ένα φρέσκο σκόρδο, φυλάσσεται για εβδομάδες σε περιβάλλον με χαμηλή θερμοκρασία και υψηλή υγρασία, στο οποίο διασπώνται τα ένζυμα που δίνουν στο φρέσκο σκόρδο την έντασή του. Με αυτό τον τρόπο ενεργοποιείται επίσης μια χημική διαδικασία που του χαρίζει νέες γεύσεις οι οποίες θυμίζουν τσιγαρισμένο κρέας και τηγανιτό κρεμμύδι.

Το μυστικό των σεφ που φτιάχνουν μαύρο σκόρδο είναι ο βραστήρας ρυζιού: το θερμό και υγρό περιβάλλον του είναι ιδανικό για να μετατρέψει ένα κεφάλι φρέσκου σκόρδου σε «μαύρο χρυσό» – αρκεί να μπορείς να περιμένεις για μερικές εβδομάδες. Στην αγορά θα βρεις επίσης τυποποιημένο μαύρο σκόρδο.

Πώς χρησιμοποιείται στη μαγειρική; Φορώντας γάντια, το πολτοποιείς μαζί με ελαιόλαδο και στη συνέχεια το χρησιμοποιείς ως επάλειψη σε φρυγανισμένο ψωμί, το προσθέτεις σε ντρέσινγκ σαλάτας, ή καρυκεύεις με αυτό το κοτόπουλο ή το ψάρι πριν από το ψήσιμο. Σε μορφή σκόνης, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε οποιοδήποτε πιάτο θέλεις να δώσεις μια γήινη γεύση με βάθος.

empty alt

Ας ξαναδούμε τα φυτικά λιπαρά

Πόσο αθώα είναι τελικά τα φυτικά λιπαρά; Οι μέχρι τώρα έρευνες έχουν δείξει ότι η αυξημένη κατανάλωση τους μπορεί να μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα.
empty alt

Αυτά τα λιπαρά αδυνατίζουν

Από το ελαιόλαδο, τους ξηρούς καρπούς που περιλαμβάνει η μεσογειακή διατροφή και τα φυτικά λιπαρά βοηθούν περισσότερο στην απώλεια βάρους σε σύγκριση με τις δίαιτες χαμηλών λιπαρών.
empty alt

Μιλάμε εκ… μπύρας!

Ο καιρός ζέστανε και πλέον οι διαφημίσεις μπύρας στην τηλεόραση φαίνονται τόσο, μα τόσο δελεαστικές! Από την άλλη, σκέφτεσαι τις θερμίδες, φοβάσαι την φουσκωμένη κοιλιά, λες «άστο, άλλη φορά»… Διάβασε τα οφέλη της μπύρας και θα αλλάξεις γνώμη μέχρι να πεις «αφρός».
empty alt

Γιατί αξίζει να φτιάξεις σπιτικά μείγματα μπαχαρικών (και πώς θα το κάνεις)

Έχεις σκεφτεί ποτέ να φτιάξεις στο σπίτι μείγματα μπαχαρικών π.χ. για κοτόπουλο ή χοιρινό; Υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι να το κάνεις: 1.
empty alt

Μπιφτέκι: το προτιμάς μίνιμαλ ή… υπερπαραγωγή;

Στα χορτοφαγικά μπέργκερ είναι ξεκάθαρο ότι η βάση (λαχανικό ή όσπριο) συνυπάρχει με ένα πλήθος άλλων υλικών, όπως ψωμί, αυγό, ξερό κρεμμύδι, φρέσκο κρεμμυδάκι, σκόρδο, δυόσμο και τυρί.
empty alt

Ντομάτες γεμιστές με μοτσαρέλα και βασιλικό

Είτε ψάχνετε για νέους τρόπους για να χρησιμοποιήσετε την αφθονία των εποχικών ντοματών είτε απλά θέλετε ένα γρήγορο πιάτο, αυτές οι γεμιστές ντομάτες γεμάτες με μοτσαρέλα, παρμεζάνα και φρέσκα βότανα είναι απλές και νόστιμες.
empty alt

Γεμιστό κοτόπουλο με καρύκευμα Cajun

Αναβαθμίστε το κοτόπουλο με μια ιδιαίτερα γευστική εκδοχή του
Back To Top