Μήπως τρως μόνο το ασπράδι από το αυγό, επειδή θεωρείς ότι είναι πιο υγιεινό; Μια διατροφολόγος, η Jo Hollington, έχει διαφορετική άποψη.

Μήπως τρως μόνο το ασπράδι από το αυγό, επειδή θεωρείς ότι είναι πιο υγιεινό; Μια διατροφολόγος, η Jo Hollington, έχει διαφορετική άποψη. Σε ένα γράφημα που ανέβασε στο λογαριασμό της στο Instagram συγκρίνει τη διατροφική αξία ανάμεσα στον κρόκο και το ασπράδι, με τον πρώτο να βγαίνει κερδισμένο.

Αναλυτικά, το ασπράδι περιέχει μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης, λίγους υδατάνθρακες, καθόλου λιπαρά και νάτριο. Η χοληστερόλη και τα λιπαρά βρίσκονται στον κρόκο και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίοι κάποιοι τον αποφεύγουν. Ωστόσο, ο κρόκος είναι που περιέχει, επιπλέον, πέρα από υψηλή ποσότητα πρωτεΐνης, βιταμίνες Α και Β (όπως Β12), φυλλικό οξύ, βιταμίνη D, ασβέστιο, Ω-3 λιπαρά και σίδηρο.

Αν λοιπόν προσπαθείς να πάρεις υψηλές ποσότητες πρωτεΐνης από τη διατροφή σου (π.χ. για να χτίσεις μυϊκή μάζα) και ταυτόχρονα να αποφύγεις τη χοληστερόλη, τα ασπράδια του αυγού είναι μια καλή επιλογή. Για να επωφεληθείς όμως, παράλληλα, από τα θρεπτικά στοιχεία του κρόκου, μπορείς να συνδυάσεις ένα ολόκληρο αυγό με τα ασπράδια από ακόμα 2 αυγά.

Σχετικά με τη χοληστερόλη, το συνιστώμενο όριο είναι περίπου 300 mg την ημέρα – ένα ολόκληρο αυγό περιέχει 211 mg. Επομένως, μπορείς να απολαμβάνεις ένα αυγό την ημέρα (ή δύο αυγά μερικές φορές την εβδομάδα), αρκεί να ελέγχεις την ποσότητα κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων που τρως, για να μην υπερβαίνεις τα 300 mg.

empty alt

5 τρόποι να μειώσεις την κατανάλωση αλκοόλ

Αν κάθε φορά που βγαίνεις έξω (ή μένεις μέσα) θέλεις να πιείς όλο το Βόσπορο, ίσως ήρθε η στιγμή να περιορίσεις λίγο αυτή την τάση, ιδιαίτερα αν έχεις περάσει τα πρώτα –άντα.
empty alt

Γνωρίστε τον κρόκο Κοζάνης – το χρυσάφι της γης

Ο κρόκος, το χρυσάφι της ελληνικής γης όπως αποκαλείται, συγκαταλέγεται στα πιο προσφιλή και πολύτιμα μπαχαρικά των αρχαίων πολιτισμών, για το άρωμα, το χρώμα, τις φαρμακευτικές και αφροδισιακές του ιδιότητες.
empty alt

Τα εντυπωσιακά οφέλη του χυμού καρότου

Ο φρέσκος χυμός καρότου είναι εξαιρετικά θρεπτικός κι είναι πολύ εύκολο να τον φτιάξεις και στο σπίτι.
empty alt

Ρόδι: Ποια σημαντικά οφέλη προσφέρει στην υγεία

Τα ρόδια είναι χαμηλά σε θερμίδες και λιπαρά, αλλά πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Τα οφέλη περιλαμβάνουν αντιοξειδωτικά, υγεία της καρδιάς, υγεία του ουροποιητικού συστήματος, αντοχή στην άσκηση και πολλά άλλα.
empty alt

10 πολύτιμα οφέλη του λάχανου στην υγεία σου

Το λάχανο είναι εξαιρετικά θρεπτικό και πλούσιο σε βιταμίνη C, φυτικές ίνες και βιταμίνη Κ. Επιπλέον, ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι μπορεί να υποστηρίξει την πέψη, να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς και να μειώσει τη φλεγμονή.
empty alt

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για το διατροφικό προφίλ της κάππαρης

Η κάππαρη είναι τα ανώριμα μπουμπούκια ανθέων του Capparis spinosa, ενός τύπου θάμνου που καλλιεργείται συνήθως σε χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία και η Ελλάδα.
empty alt

Τα 6 καλύτερα ποτά για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας

Δεν είναι μόνο τα τρόφιμα που επηρεάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας – τα ποτά μπορούν επίσης να σας ωφελήσουν!
empty alt

7 πλούσια σε θρεπτικά συστατικά σνακ πριν τον ύπνο για τη βραδινή ρουτίνα των παιδιών σας, σύμφωνα με έναν διαιτολόγο

Οδηγός για αυτές τις βραδινές λιγούρες που τα κρατούν ξύπνια

Back To Top